Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی بسکتبال جوانان ایران در نخستین بازی خود از رقابت‌های جام‌جهانی، آمار ضعیفی را از خود بر جای گذاشت. به گزارش ایسنا، تیم‌ ملی بسکتبال جوانان ایران در نخستین بازی خود از رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۱ لتونی، در شبی که در فاکتورهای مختلف عملکرد ضعیف‌تری نسبت به حریف خود داشت، با نتیجه سنگین ۸۸ – ۶۷ مقابل صربستان شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صربستان که از مدعیان کسب عنوان قهرمانی در این دوره مسابقات جام جهانی است، ۱۰ امتیاز از اشتباهات بازیکنان ایران، ۱۲ امتیاز از ضد حمله و ۱۸ امتیاز از موج دوم حملاتش کسب کرد. در مجموع ۴۲ امتیاز صربستان ازمنطقه رنگی و ۴۶ امتیاز هم از پرتاب‌های پیرامونی کسب شد.

صربستانی‌ها در ریباندها برتری قاطعی برابر ایران داشتند. صرب‌ها ریباند دفاع ۳۶ – ۲۳ و در ریباند حمله ۱۷ – ۸ نسبت به ایران برتری داشتند.

تیم ایران نیز در این‌ مسابقه ۲۰ امتیاز از اشتباهات حریف، ۱۲ امتیاز از ضد حملات و ۸ امتیاز هم از موج دوم حملاتش کسب کرد. در مجموع ایران ۳۶ امتیاز در منطقه رنگی و ۲۸ امتیاز از پرتاب‌های پیرامونی کسب کرد.

در انتهای این بازی «فیلیپ اسکوبالج» فوروارد قدرتی (پست چهار) صربستان با کسب ۱۷ امتیاز، ۹ ریباند، ثبت یک پاس گل، یک توپ ربایی و یک بلاک، تاثیرگذاری ۲۳ را از خود به ثبت رساند تا ستاره زمین شود.

تیم‌ ملی بسکتبال جوانان ایران یکشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران در دومین بازی خود به مصاف لتونی میزبان این دوره از رقابت‌های جام جهانی جوانان می‌رود.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بسكتبال تيم ملي بسكتبال ايران تيم ملي بسكتبال جوانان جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۹۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد

تیم ریکرو بانوان کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران در بخش تیمی را شکست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در پایان مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم ریکرو بانوان ایران با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی‌حسینی امتیاز 1926 را کسب کرده بود و موفق شد رکورد ایران در بخش تیمی را ارتقا ببخشد.

پیش از این رکورد ریکرو بانوان ایران در بخش تیمی با امتیاز 1898 بود که در مسابقات جهانی ترکیه برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد بانوان ایران را 28 امتیاز ارتقا ببخشند.

نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • فناوری‌هایی که استاندارد امنیتی ضعیف دارند ممنوع می‌شوند
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • مسیر دشوار والیبال ایران برای المپیکی شدن
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود ؟
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟