Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@11:23:19 GMT

حضرتی‌پور: کشتی‌گیران خودشان باشند کفایت می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۳۰۵۸۵

حضرتی‌پور: کشتی‌گیران خودشان باشند کفایت می‌کند

مربی تیم‌ملی کشتی فرنگی گفت: نباید تیم کشتی فرنگی حال حاضر را با المپیک لندن مقایسه کنیم.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، بهروز حضرتی پور درباره وضعیت فرنگی‌کاران برای حضور در بازی‌های المپیک توکیو اظهارداشت: کشتی‌گیران تلاش خود را می‌کنند. این اردو تا ۲۲ تیر ادامه خواهد داشت، پس از آن کشتی‌گیران ۳ روز استراحت می‌کنند و اردوی آخر را تا ۴ مرداد که زمان اعزام هست، ادامه خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان درباره برگزاری مسابقات انتخابی و اینکه با این چرخه شبهه‌ای باقی نمانده، تصریح کرد: قبل از کرونا جلسات مختلفی برگزار و کم و کیف چرخه انتخابی بررسی شد. در همان کش و قوس‌ها بودیم که کرونا پیش آمد و ۷-۸ ماه فعالیت‌ها خوابید. شرایط ایجاب می‌کرد برای المپیک چرخه انتخابی که داشتیم پیاده شود.

 

وی افزود: ورزشکاران در مسابقات مختلف محک خوردند، انتخابی رو در رو داشتیم، مسابقات‌لیگ مدنظر قرار گرفت که در نهایت نفراتی که مد نظر بودند برای کسب سهمیه انتخاب شدند. با بررسی وزن به وزن ۵ نفر که جزو بهترین‌ها هستند در مسابقات لهستان انتخاب شدند.

حضرتی‌پور درباره اینکه روسیه هم تیم کشتی فرنگی خود را برای المپیک توکیو معرفی کرده، نظرتان درباره این تیم چیست؟ خاطرنشان کرد: هم کادر و هم بچه‌ها همه کشتی‌گیران را می‌شناسیم، فیلم آنها را دیده‌ایم وزن به وزن بررسی شدند. روسیه همیشه روسیه بوده، ما هم تیم خوب و جوانی داریم اما این نکته را باید بگویم نمی‌توانیم تیم کنونی را با المپیک لندن مقایسه کنیم.

 

مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان یادآور شد: ما جوانان خوب و آینده‌داری داریم که برای المپیک بعدی به پختگی می‌رسند. به خاطر انگیزه‌ای که آنها دارند امیدواریم در المپیک توکیو کشتی‌های خوبی بگیرند.

حضرتی‌پور در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه پیشکسوتان کشتی اعتقاد دارند استرس باید از کشتی‌گیران دور شود و اگر آنها خودشان باشند می‌توانند نتایج خوبی در المپیک بگیرند، تصریح کرد: این موضوع از طریق کادر به بچه‌ها گفته می‌شود تا استرس نداشته باشند. همه کادر تاکید دارند اگر کشتی‌گیران خودشان باشند کفایت می‌کند تا بحث روانی از آنها دور شود.

 

وی درباره اینکه مردم و مسئولان از کشتی در المپیک انتظار مدال دارند ارزیابی شما در این باره چیست؟ یادآور شد: من قبلاً به عنوان مربی فضای المپیک را تجربه کرده‌ام. المپیک فضای دیگری بوده و بزرگترین رویداد است به خاطر همین نمی‌توان پیش‌بینی کرد چرا که کشتی رشته رکوردی نیست اما امیدواریم با توجه به جوانی و انگیزه کشتی‌گیران نتایج خوبی رقم بخورد. فدراسیون کشتی هم در آماده‌سازی ورزشکاران تلاش خود را کرده که باید از آنها قدردانی کرد.

کشتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی کشتی فرنگی کشتی گیران حضرتی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۰۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد

مردانی که از کشورمان در مسابقات کشتی المپیک 2024 حضور خواهند داشت، می توانند برای ایران 6 مدال طلا کسب کنند.

به گزارش طرفداری، احتمال کسب 6 مدال طلا خیلی زیاد نیست اما معیار ما در این عرصه، سابقه کشتی گیران مورد اشاره است.

از 11 مردی که توانسته اند سهمیه المپیک را بگیرند، 6 نفر در سالهای اخیر قهرمان مسابقات جهانی و یا المپیک شده اند. رحمان عموزاد، حسن یزدانی، امیرحسین زارع، محمدرضا گرایی، هادی ساروی و امین میرزازاده مردانی هستند که در سالیان اخیر مدال طلا گرفته اند و می توانند باز هم طلایی شوند. هر چند در سال گذشته از بین این نفرات تنها 2 نفر یعنی امیرحسین زارع و امین میرزازاده در مسابقات جهانی موفق به کسب مدال طلا شده بودند.

65 کیلوی آزاد: رحمان عموزاد قهرمان جهان بزرگسالان

74 کیلوی آزاد: یونس امامی مدال برنز بزرگسالان

86 کیلوی آزاد: حسن یزدانی قهرمان المپیک و جهان بزرگسالان

97 کیلوی آزاد: امیرعلی آذرپیرا

125 کیلوی آزاد: امیرحسین زارع قهرمان جهانی بزرگسالان

60 کیلوی فرنگی: مهدی محسن نژاد

67 کیلوی فرنگی: محمدرضا گرایی قهرمان المپیک و جهانی بزرگسالان

77 کیلوی فرنگی: امین کاویانی نژاد

87 کیلوی فرنگی: علیرضا مهمدی نایب قهرمان جهانی بزرگسالان

97 فرنگی: محمدهادی ساروی قهرمان جهانی بزرگسالان

130 فرنگی: امین میرزازاده قهرمان جهانی بزرگسالان

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟
  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • رنگرز: انتظار از کشتی در المپیک نباید بیشتر از یک طلا باشد
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد