Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن ارسلان عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در آزمون سراسری امسال تعداد ۵ هزار و ۳۴۰ داوطلب رفسنجانی در چهار گروه آزمایشی ریاضی و فنی، علوم تجربی، زبانهای خارجه و هنر با هم رقابت کردند.

وی افزود: از این تعداد، در گروه ریاضی و فنی تعداد ۸۵۵ نفر داوطلب خانم و ۸۲۱ نفر داوطلب آقا، در گروه علوم تجربی تعداد ۱۴۴۳ نفر داوطلب خانم و ۷۳۴ نفر داوطلب آقا، در گروه هنر تعداد ۵۵۶ نفر داوطلب خانم و ۲۲۲ نفر داوطلب آقا و گروه زبان‌های خارجه ۴۹۰ نفر داوطلب خانم و ۲۱۹ نفر داوطلب آقا با هم رقابت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در آزمون سراسری امسال با وجود شرایط کرونا، تصریح کرد: این دوره از آزمون‌ها با توجه به شرایط ویژه‌ای که از نظر بهداشتی داشت با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی تحت نظارت نمایندگان بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و سازمان سنجش آموزش کشور و با همکاری کادر درمانی دانشگاه ولی عصر (عج) برگزار شد.

ارسلان ادامه داد: آزمون سراسری امسال از روز چهارشنبه ۹ تیرماه با آزمون گروه هنر آغاز شد و با برگزاری آزمون گروه ریاضی و فنی در روز پنج شنبه و گروه علوم تجربی در روز جمعه ادامه پیدا کرد و امروز با برگزاری آزمون گروه زبان‌های خارجه به پایان رسید.

کد خبر 5249972

منبع: مهر

کلیدواژه: کنکور رفسنجان آزمون سراسری ویروس کرونا کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا گرگان بوشهر ایلام خطبه های نماز جمعه انتخابات 1400 عکس استانها اراک واکسن کرونا کنکور سراسری خشکسالی آزمون سراسری امسال نفر داوطلب خانم نفر داوطلب آقا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۰۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی وزیر علوم از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدعلی زلفی‌گل در یادداشتی در صفحه مجازی خود از آزمون سراسری به عنوان رقابت علمی در کمال امنیت و آرامش یاد کرد و نوشت: حسب وظیفه از ریاست و هیات رئیسه سازمان سنجش، استانداران، رؤسای حوزه‌های امتحانی، تمام مجریان و حافظان امنیت کنکور صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه بازدید از حوزه برگزاری آزمون سراسری گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری امن و با نشاط کنکور پیش بینی شده و امیدواریم شاهد رقابت علمی پُرشور بین داوطلبان در پنج گروه آزمایشی باشیم.

دیگر خبرها

  • کلید اولیه نوبت نخست کنکور فردا منتشر می شود/ ۵ روز فرصت اعتراض داوطلبان
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • پایان نوبت اول آزمون سراسری در صحت و امنیت کامل
  • نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ - دانشگاه بجنورد ( عکس)
  • با تخلفات کنکور امسال بلافاصله برخورد شد
  • رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری
  • قدردانی وزیر علوم از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
  • مرحله اول کنکور در مازندران در سلامت کامل برگزار شد
  • رقابت داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی یزد
  • رقابت ۲۳۰۰ داوطلب آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد شهرکرد