Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@17:11:42 GMT

اجرای طرح نقشه بهنگام رسانی شهر مشگین شهر

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۳۰۹۵۹

اجرای طرح نقشه بهنگام رسانی شهر مشگین شهر

شهردار مشگین شهر از آغاز اجرای طرح به هنگام رسانی نقشه شهری توسط شهرداری خبرداد.

رحمت انوری آذر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تهیه طرح نقشه بهنگام رسانی شهر مشگین شهر به منظور ساماندهی اطلاعات اماکن با محوریت مکان یابی GIS در این شهر آغاز شده است.

وی افزود: طرح نقشه بهنگام یکی از ضروری‌ترین زیرساخت‌های اولیه برای اطلاعات اماکن در جهت ممیزی املاک و سایر کاربردهای مدیریت شهری است بنابراین هر چه کامل‌تر و گویاتر باشد کنترل پوشش جغرافیایی بهتر انجام شده و نتایج دقیق‌تری حاصل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار مشگین شهر خاطرنشان کرد: به دلیل ماهیت پویای شهرها، هر ساله تغییرات زیادی در این مناطق مشاهده می‌شود که می‌تواند در آمارگیری‌ها و سرشماری‌ها تأثیرگذار باشد.


وی تاکید کرد: به هنگام سازی نقشه‌های آماری در شهرها اهمیت ویژه‌ای دارد و برای انجام این کار باید از روش‌های نوین و استاندارد استفاده کرد تا مشخصات فنی نقشه‌ها حفظ شود. به همین دلیل شهرداری مشگین شهر بهنگام سازی شهر را با کمک پیمانکار ذیصلاح و معتبری اجرا می‌کند.

انوری آذر افزود: برای اجرای مرحله نخست تهیه نقشه بهنگام سازی مشگین شهر، (ممیزی املاک) اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری هزینه شده است.

به گزارش ایمنا، مشگین‌شهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.

کد خبر 504668

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری مشگین شهر ممیزی املاک شهرهاي ايران اردبیل شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مشگین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۰۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز در بازدید از روند اجرای پروژه ساختمان مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهرداری دستورات لازم جهت تسریع در اجرای این پروژه را صادر کرد.

یعقوب هوشیار روز یکشنبه در بازدید میدانی از روند پیشرفت فیزیکی این پروژه اظهار کرد: این پروژه با هدف بهبود خدمت‌رسانی در امر ترافیک و مدیریت بحران کلانشهر تبریز در حال احداث است و با اتمام آن شاهد خدمات مطلوبی در این امر خواهیم بود.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی شرکت عمران و توسعه آذربایجان به عنوان مجری طرح و همراهی شهرداری منطقه ۱ به عنوان کارفرما در این پروژه، دستورات لازم برای رفع موانع، تسریع و بهره‌برداری این پروژه را صادر کرد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه با زیربنای ۷۰۰۰ مترمربع در ۵ طبقه سازه‌ای با هدف دستیابی به مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهری در سطح استانداردهای مدرن روز در حال احداث است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، به گفته شهردار تبریز پروژه ساختمان مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهرداری با تمام توان و با تکیه بر تخصص مهندسان و عوامل فنی و عمرانی شرکت توسعه و عمران آذربایجان در حال اجرا بوده و بر اساس زمان‌بندی ارائه شده پیش‌بینی می‌شود طی سال جاری به بهره برداری برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیش از یک هزار خانوار روستایی شاهین‌دژ از آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند ‌
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • تدوین نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین
  • اتمام مرحله اجرای نقشه مسیر فیبرنوری در شهرکرد
  • سند تحول آموزش و پرورش، نیازمند تحول
  • درختانی که از داخل ساختمان عبور کردند
  • تبیین نقشه راه سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • سکوت در ماجرای سنگلج جایز نیست!