Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید ابوطالب مهدویان روز پنجشنبه با اعلام این مطلب افزود: این میزان سوخت برای حرکت ماشین آلات بخش کشاورزی و فعالیت واحدهای تولیدی از سوی شرکت نفت تامین شده است.

 وی اضافه کرد: بیشترین سوخت در بخش کشاورزی به ترتیب در شهرستان‌های تاکستان، قزوین و آبیک مصرف شده و کمترین میزان مصرف سوخت متعلق به شهرستان البرز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در خصوص نحوه درخواست سوخت توسط کشاورزان، خاطرنشان کرد: کشاورزان برای تأمین سوخت با مراجعه به سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف) که به سامانه «تجارت آسان» نیز معروف است، در وهله اول ثبت‌نام کرده و سپس همکاران مدیریت جهاد کشاورزی در شهرستان‌ها اقدام به تأیید میزان سوخت تخصیصی با توجه به دستورالعمل سهمیه خواهند کرد.

مهدویان اضافه کرد: این سامانه با بهره‌گیری از استعلام‌های سیستمی از سایر سازمان‌های مرتبط، فرآیند ثبت درخواست، احراز هویت و فعالیت متقاضیان انواع سوخت و تائید آن توسط سازمان‌های متولی را تسهیل می کند و بررسی درخواست‌های سوخت توسط جهاد کشاورزی، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و سایر سازمان‌های متولی بدون دریافت هرگونه وجهی و به صورت رایگان انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هیچ مشکلی در تامین سوخت کشاورزان استان وجود ندارد و در صورت اعلام نیاز، نفت گاز تامین و در اختیار قرار می گیرد.

استان قزوین در بخش کشاورزی دارای بیش از ۸۰ هزار نفر بهره بردار است.

برچسب‌ها کشاورزی استان قزوین نفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشاورزی استان قزوین نفت کشاورزی استان قزوین نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۱۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلزار‌های خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛ مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلستان‌های مناطق گرم این خطه آغاز و پیش بینی می‌شود که امسال ۳۸۷ تن گل‌تر برداشت شود.
صفدر صفدری افزود: برداشت گل محمدی از سطح گلزار‌های شهرستان مانه و سملقان، اسفراین و بخش‌هایی از بجنورد آغاز شده است.
وی گفت: در مجموع سطح گلزار‌های آبی گل محمدی بارور ۲۸۹ هکتار و بارور دیم ۸۳ هکتار، گلزار‌های آبی غیربارو ۴۸ هکتار و دیم غیر بارور ۴۱ هکتار است.
مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی افزود: سالانه در استان ۶۲۱ هزار لیتر گلاب، ۲۲ لیتر اسانس گل محمدی، ۲۹ هزار کیلوگرم گلبرگ خشک و ۱۲ هزار کیلوگرم غنچه خشک تولید و روانه بازار می‌شود.

دیگر خبرها

  • جهش تولید در حوزه کشاورزی لرستان
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی
  • 530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد
  • توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین ۱۴۰۳
  • بیش‌از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در کشور توزیع شد
  • انتفاد از کاهش سهمیه سوخت کشاورزان
  • میدان عرضه دام در چهارمحال‌وبختیاری احداث می‌شود
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلزار‌های خراسان شمالی