Web Analytics Made Easy - Statcounter

نهمین قسمت از مجموعه سینمایی سریع و خشن ۳۳ میلیون دلار دیگر به فروش خود اضافه خواهد کرد و جمع فروش دو هفته ابتدایی خود را به ۱۲۶ میلیون دلار می‌رساند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم به نقل از ورایتی، فیلم F9‌ بعد از دو هفته فروش، جایگاه نخست خود را در باکس آفیس آمریکا حفظ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با گذشت از تعطیلات چهارم جولای در آخر هفته انتظار می‌رود که این فیلم بتواند 33 میلیون دلار به فروش خود از اکران در 4 هزار و 203 سالن اضافه کند و جمع فروش خود را به 126 میلیون دلار برساند. 

این فیلم محصول یونیورسال در اولین پایان هفته فروش خود توانست 70 میلیون دلار کسب کند و عنوان پرفروش‌ترین افتتاحیه اکران فیلم را در دوران همه‌گیری کرونا به خود اختصاص دهد. این فیلم در کنار دو فیلم «یک مکان ساکت 2» و «گودزیلا در برابر کونگ» تنها فیلم‌هایی هستند که توانستند فروش خود را از مرز 100 میلیون دلار در این دوران بگذرانند.

کمپانی یونیورسال همچنین قرار است که با اکران دو فیلم دیگر «بچه رئیس: تجارت خانوادگی» و «پاکسازی ابدی» جایگاه‌های دوم و سوم باکس آفیس را تصاحب کند. تخمین زده شده که انیمیشن «بچه رئیس 2» با بازی «الک بالدوین»  بتواند تا پایان امروز 26 میلیون دلار از اکران در 3 هزار 644 سالن سینما فروش داشته باشد. «پاسکازی ابدی» که قسمت پنجم مجموعه فیلم‌های «پاکسازی» است نیز می‌تواند از 16 میلیون دلار عبور کند. این دو فیلم باید بتوانند انتظارات صنعت سینما را برآورده کنند زیرا در ابتدا تخمین زده شده بود که بچه رئیس 2 بتواند در افتتاحیه خود 15 میلیون و  پاسکازی ابدی 10 میلیون دلار فروش داشته باشد که عملی نشد.

خامه‌یار: هنر مقاومت در سریال‌های لبنان ظهور یافته / معامله قرن ترامپ، هنرمندان عرب را هوشیار کرده استبچه‌رئیس2 و پاکسازی ابدی افتتاحیه خوبی را تجربه نکردند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هالیوود فیلم سینما هالیوود فیلم سینما میلیون دلار فروش خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۲۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش فروش آیفون در چین و افت درآمد سالانه اپل

شرکت اپل شدیدترین کاهش درآمد سه‌ماهه در یک سال را داشته، که بخش بزرگی از آن ناشی از افت فروش آیفون در چین بوده است.

به گزارش نورنیوز، این غول آمریکایی حوزه فناوری گزارش داد که درآمدش در سه‌ماهه منتهی به مارس ۲۰۲۴ مبلغ ۹۰.۸ میلیارد دلار و سودش ۲۳.۶ میلیارد دلار بوده است‌ــ که نسبت به سال گذشته ۲ درصد کاهش داشت.

دیگر خبرها

  • بورس انرژی دسترسی نیروگاه ها به منابع مالی را سریع تر می کند
  • «جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود
  • بدرقه صدای خاطره‌انگیز رادیو به خانه ابدی
  • رقابت ستاره‌ها در سینما و آغاز اکران یک اکشن
  • کاهش فروش آیفون در چین و افت درآمد سالانه اپل
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ |برنت ۸۲ دلار و ۹۶ سنت شد
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۵ اردیبهشت
  • ماجرای جنگ شهاب حسینی و پارسا پیروزفر مقابل جواد عزتی و الناز حبیبی
  • آموزش نیروهای واکنش سریع در عربستان/ خارطوم اعتراض کرد