Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوشاد عالمیان اعلام کرده است به دلیل خستگی مفرط و نیاز به ریکاوری در  اردوی تیم ملی تنیس روی میز حضور ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی، اولین مرحله اردوی تیم ملی تنیس روی میز برگزار شد اما نوشاد عالمیان غایب بزرگ این اردو بود. رضا میرالماسی مدیر تیم های ملی تنیس روی میز در مورد علت غیبت نوشاد عالمیان گفت: نوشاد  گزارشی را به سرمربی داده بود مبنی بر اینکه به دلیل  حضور در مسابقات فرانسه، سپس لیگ برتر ایران و در نهایت انتخابی تیم ملی  فشار مضاعفی را به او وارد کرده است از این رو اجازه بدهد مدتی را ریکاوری کند تا از خستگی مفرط خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مشکل خاصی وجود ندارد و از مراحل بعدی ، به اردوی تیم ملی اضافه می شود.

افشین نوروزی نیز یکی دیگر از بازیکنانی بود که انصراف داد و قرار است بین بازیکن باقی مانده از مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی، یک دوره مسابقه بصورت حذفی برگزار شود و در نهایت قهرمان این مسابقات به عنوان پنجم تیم ملی  انتخاب شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طالبان انتخابات 1400 کرونای دلتا محسنی اژه ای سقوط ایرباس ایران هور العظیم افشین نوروزی نوشاد عالمیان تنیس روی میز اردوی تیم ملی انتخابی تیم ملی طالبان انتخابات 1400 کرونای دلتا محسنی اژه ای سقوط ایرباس ایران هور العظیم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۲۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا در امارات و در اسلحه اپه مردان، امروز شنبه محمد اسماعیلی در گروه دوم مقدماتی به مصاف حریفان خود رفت.

او در مرحله گروهی و در جدول B در رقابت با حریفان خود صاحب ۳ برد شد و نتیجه دو دیدار را واگذار کرد اما موفق به صعود به جدول ۱۶ نفره شد. اسماعیلی در این مرحله به مصاف «عبدالعزیز الشاطی» از کویت رفت و با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ صاحب برتری شد.

او در این مرحله با «رانگ لی» از چین تایپه رقابت کرد و موفق به شکست ۱۵ بر ۱۲ او شد.

اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی و برای صعود به فینال مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا به مصاف «هانگ وی هو» از هنگ کنگ رفت. اسماعیلی در رقابت نزدیک با این شمشیرباز و تنها با یک اختلاف امتیاز و نتیجه ۱۵ به ۱۴ شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.

در رده بندی نهایی 24 شمشیرباز شرکت کننده در مسابقات اسلحه اپه مردان مسابقات شمشیرباز انتخابی زون آسیا، اسماعیلی در رده سوم مشترک قرار گرفت. 

کد خبر 6089892

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا