Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@05:22:20 GMT

نرخ باسوادی در لرستان ۹۴.۴۲ درصد است

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۳۲۲۳۰

نرخ باسوادی در لرستان ۹۴.۴۲ درصد است

به گزارش ایرنا علی جودکی روز یکشنبه به رسانه ها اعلام کرد: مهمترین هدف نهضت سواد آموزی، بالا بردن نرخ سواد بین جامعه هدف ۱۰ تا ۴۹ سال می باشد که در این سالها اقدامات موثری انجام شده است.

وی افزود: یکی از مهمترین برنامه ها در سال جاری، مسدود کردن مبادی بی سوادی است به طوری که تلاش می شود کودکان از همان سنین مدرسه، آموزش ها را فراگیرند و در فهرست بی سوادان قرار نگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جودکی اظهار داشت: هم اکنون اداره سوادآموزی در ۳۴ منطقه آموزش و پرورش لرستان وجود دارد و در مجموع ۲ هزار و ۸۸۳ آموزش دهنده شامل ۴۹۰ مرد و ۲ هزار و ۳۹۳ زن فعالیت دارند.

وی گفت: در این راستا از ظرفیت معلمان نیز استفاده می‌شود که سال گذشته ۶۱ معلم با معاونت سوادآموزی استان همکاری داشتند و امسال نیز برنامه‌ریزی شده است ۵۰ درصد آموزش‌دهندگان  از معلمان باشند.

برچسب‌ها مدارس سواد آموزی لرستان سازمان نهضت سواد آموزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس سواد آموزی لرستان مدارس سواد آموزی لرستان سازمان نهضت سواد آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۲۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیمای استان لرستان؛مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با گرامیداشت مقام معلم و شهادت شهید مرتضی مطهری گفت: شهید مطهری چهره نامی فرهنگ و تاریخ  است و نقس رسانه ها در دنیا نقش بی بدیلی است و امروز رسانه خط مقدم جهاد تبیین است. 
حجت الاسلام درویشی افزود: رسانه در  خط مقدم جهاد تبیین قرار دارد و خبرنگاران نقش مؤثری برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن دارند.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تأکید به اینکه تحقق ارزش‌ها در جامعه وابسته به نقش معلمان است، گفت:مبارزه با دشمن در میدان جهاد تبیین بدون نقش‌آفرینی معلمان قابل‌انجام نیست.
برگزاری بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در این هفته ،  زنگ سپاس ،،تجلیل از معلمان  نمونه بسیجی و ترویج و اشاعه فرهنگ راه شهید مطهری از برنامه های این هفته عنوان کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی




دیگر خبرها

  • وزیر آموزش و پرورش: جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی
  • نشستی از جنس مدرسه در لرستان
  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • پاداش قبولی سوادآموزان سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ کردستان واریز شد
  • آموزش سواد مالی به کودکان
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌