Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصاویر جدید فیلم ابرقهرمانی «جوخه انتحار/ The Suicide Squad» به نویسندگی و کارگردانی جیمز گان منتشر شد.

خبرگزاری میزان - کمپانی برادران وارنر تصاویر جدید فیلم سینمایی «جوخه انتحار» را منتشر کرد. پیش از این نیز تریلر این فیلم منتشر شده بود. این تصاویر شامل صحنه رویارویی دو کاراکتر اصلی بلاداسپورت (با بازی ادریس آلبا) و آماندا والر (با ابزی وایولا دیویس) و پشت صحنه فیلم با حضور کارگردان با ناتان فیلیون و مارگو رابی و همچنین هدایت و کارگردانی او در صحبت با ادریس آلبا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیلوستر استالونه، یوئل کینامان، پیتر کاپالدی، شان گان، دانیلا ملچیور، الیس براگ و مایکل روکر از جمله بازیگران اینم فیلم پر ستاره هستند. جیمز گان پیش از این در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که همه کاراکتر‌های «جوخه انتحار» طعمه مرگ می‌شوند.

بیشتر بخوانید:  برای مشاهده آخرین اخبار سینمای هالیوود اینجا کلیک کنید

این فیلم دنباله مستقل «جوخه انتحار» نسخه ۲۰۱۶ است و بعضی شخصیت‌های آن نسخه، چون هارلی کوئین با بازی مارگو رابی و آماندا والر با بازی وایولا دیویس در آن حضور دارند و شخصیت‌هایی، چون ددشات با بازی ویل اسمیت و جوکر با بازی جرد لتو از آن حذف شده‌اند.

«جوخه انتحار» نسخه ۲۰۲۱ ابتدا «جوخه انتحار ۲» نام داشت و بعد به «جوخه انتحار» تغییر نام داد. «جوخه انتحار» نسخه ۲۰۲۱ یازدهمین فیلم در دنیای توسعه‌یافته دی‌سی به حساب می‌آید.

فیلم‌برداری این فیلم در سال ۲۰۱۹ و در آتلانتا، جورجیا آغاز شد و در ۶ اوت ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار هالیوود سینمای جهان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار هالیوود سینمای جهان جوخه انتحار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۳۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی یک پرسپولیسی در لیگ کاپ امارات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در دیدار نهایی رقابت‌های لیگ کاپ امارات، شامگاه جمعه تیم‌های فوتبال الوحده و العین به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر به سود الوحده به پایان رسید تا این تیم عنوان قهرمانی لیگ کاپ امارات را از آن خود کند.

احمد نورالله‌ی لژیونر ایرانی الوحده در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حاضر بود و به طور کامل بازی کرد.

تک گل الوحده در این بازی را «پیمنتا پرز لوپز» در دقیقه ۱۵ به ثمر رساند.

العین در رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتبال آسیا موفق شده بود در دیدار نیمه نهایی از سد تیم قدرتمند الهلال عبور کند و راهی دیدار نهایی شود اما در این بازی مغلوب یاران نورالله‌ی شد و نتوانست نخستین جام این فصل را کسب کند.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902573

دیگر خبرها

  • قهرمانی یک پرسپولیسی در لیگ کاپ امارات
  • ژاوی: نایب قهرمانی مهم است، نه آقای گلی لوا!
  • قهرمانی پاس قم در لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور
  • غرق در نوستالژی؛ بهترین بازی‌های PlayStation 2
  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد
  • جراحت وحشت لب شجاع خلیل زاده بعد از برخورد با مهرداد محمدی + عکس
  • خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد
  • کتاب صوتی «داستان‌های پارسی» در یونان منتشر شد
  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست
  • آرزوی پالاسیوس:‌ای کاش مسی جاودانه شود