Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صمت البرز از آغاز فرآیند انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی ۱۴۰۰ از طریق پورتال سازمان توسعه تجارت ایران از یکم تا ۱۵ تیرماه سال جاری خبر داد. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام شاتا، رامین ربیعی از آغاز فرآیند انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی ۱۴۰۰ از طریق پورتال سازمان توسعه تجارت ایران از یکم تا ۱۵ تیرماه سال جاری خبر داد و گفت :سامانه ثبت‌نام متقاضیان در پورتال رسمی سازمان توسعه تجارت ایران به نشانی tpo.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir/exp۱۴۰۰
فعال شده و صادرکنندگان استان البرز می‌توانند در مهلت دوهفته‌ای تعیین شده (یکم تا پانزدهم تیرماه ۱۴۰۰) نسبت به ثبت نام در این رویداد ملی اقدام کنند.

رئیس سازمان صمت البرز افزود: مهمترین شاخص‌های انتخاب در هر گروه، آمار صادرات و رشد آن، تنوع بازار‌های هدف صادراتی، برند و کیفیت کالای صادراتی، سطح فناوری و ارزش افزوده محصولات صادراتی و مهارت‌های فنی و تخصصی بنگاه‌های صادراتی در حوزه بازاریابی و صادرات است.

ربیعی اضافه کرد: در سال جاری بیش از ۷۰ گروه کالایی و خدماتی در زیر مجموعه‌های کشاورزی، صنایع غذایی، محصولات صنعتی، معدنی، خدمات فنی و مهندسی، فناوری اطلاعات و ارتباطات و ... به رقابت پرداخته که در نهایت با توجه به تعداد متقاضیان و عملکرد صادراتی سال ۱۳۹۹ در گروه‌ها، حداکثر ۵۰ صادرکننده نمونه ملی انتخاب می‌شوند.

این مقام مسئول ضمن دعوت از تمامی صادرکنندگان به عنوان جهادگران پیشرو در حماسه اقتصادی جهت حضور فعالانه در این رویداد ملی تأکید کرد: در سال جاری با هدف حمایت از توانمندسازی بنگاه‌های کوچک و متوسط کشور و با تصویب کارگروه انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی مقرر شد یک صادرکننده نمونه ملی از بین صنایع کوچک (با اشتغال کمتر از پنجاه نفر) انتخاب و مورد تقدیر قرار گیرد.     بیشتر بخوانید: کاهش ۸۰ درصدی سهم تامین مالی بانک‌ها به کمک روش‌های مالی نوین

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی ثبت نام صادرکننده

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی ثبت نام صادرکننده نمونه ملی سال جاری ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۴۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب دو معلم نمونه کشوری از گلستان

سید رضا نظری گفت: این کار با هدف احصاء کمبود‌ها در مدارس و ایجاد ارتباط موثر بین والدین و معلمان در طول تابستان وقبل از آغاز سال تحصیلی جدید انجام می‌شود.

او همچنین از انتخاب دو معلم گلستانی در جمع معلمان نمونه کشور در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

نظری افزود: نرگس سادات سجادی آموزگار استثنایی شهرستان آزادشهر و مرجان ارازیان مربی سلامت شهرستان مراوه تپه به عنوان معلمان نمونه کشوری انتخاب و در جمع معلمان برگزیده کشوری قرار گرفتند.

او همچنین گفت: در هفته تجلیل از مقام معلم در تمامی مدارس از مقام این بزرگواران قدردانی خواهد شد و دهیاران و شهرداران نیز در این راستا برنامه‌هایی خواهند داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان همچنین در این نشست خبری گفت: پارسال هر هفته یک مدرسه در استان افتتاح کردیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • امضای قرارداد صادراتی ازبکستان با تجار افغانستانی
  • سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • معلمان چهارمحال‌وبختیاری در جمع معلمان نمونه کشور
  • انتخاب دو معلم نمونه کشوری از گلستان
  • معرفی زنجیره ارزش نساجی زنجان به صادرکنندگان در اکسپو + فیلم