Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان از پهلوگیری یک فروند کشتی حامل ۶۸ هزار تن شکر خام روز گذشته در بندر امام خمینی (ره) خبر داد. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان، امید جهان نژادیان از پهلوگیری یک فروند کشتی حامل ۶۸ هزار تن شکر خام روز گذشته در بندر امام خمینی (ره) خبر دادو گفت: این محموله شکر خام برای تبدیل به شکر سفید به کارخانه‌های تصفیه قند و شکر در سراسر کشور ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان گفت: محموله شکر خام وارداتی، بخشی از سفارش شرکت بازرگانی دولتی ایران برای تامین نیاز داخلی کشور است.
وی توضیح داد: در فروردین و اردیبهشت امسال نیز سه فروند کشتی حامل شکر خام از طریق بندر امام خمینی (ره) وارد کشور شد و با احتساب محموله این کشتی مجموع واردات شکر خام به این بندر راهبردی از ابتدای امسال تاکنون به ۳۹۱هزار تن رسید.   بیشتر بخوانید: واردات شکر ۲۱۴ درصد رشد کرد

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی واردات شکر کالای اساسی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی واردات شکر کالای اساسی بندر امام خمینی کشتی حامل شکر خام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۴۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلام امام خمینی (ره) درباره بی‌اعتمادی به آمریکا

امام خمینی (ره) بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در یکی از سخنرانی‌های خود به علت بی‌اعتمادی به دولت آمریکا پرداخته بودند. ایشان منفعت‌طلبی آمریکایی‌ها را دلیل بی‌اعتمادی به آنها عنوان کرده بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تعلیق فعالیت یکی از اعضای شورای شهر بندر امام (ره)
  • شهردار این شهر توسط عضو شورای شهر ربوده شد
  • تعلیق عضو شورای شهر به علت ربودن شهردار
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام خمینی(ره) به علت ربودن شهردار
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام‌خمینی به اتهام آدم‌ربایی
  • فعالیت ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی در بندر امام خمینی
  • کلام امام خمینی (ره) درباره بی‌اعتمادی به آمریکا
  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • بندر امام خمینی ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی دارد
  • حمله به یک کشتی در بندر «المخا» یمن