Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@03:46:07 GMT

قشقایی به انتخاب داور تهرانی معترض است

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۳۴۶۹۵

قشقایی به انتخاب داور تهرانی معترض است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، تیم‌های فوتبال قشقایی شیراز و بادران تهران ۱۳ تیرماه دیداری را در ورزشگاه پارس برگزار می‌کنند که امتیازاتش برای هر یک از آن‌ها کاملا حائز اهمیت است و می‌تواند سرنوشتشان را تغییر دهد.

اشکان نجف پور، مالک و مدیر عامل باشگاه قشقایی شیراز، نسبت به تغییر داور مسابقه این تیم و قضاوت دیدار داورانی از استان تهران و البرز، اعتراض دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: ما در تمام نقاط کشور داوران بزرگ و خوبی داریم که توانایی قضاوت چنین رقابت حساسی را دارند، اما سوال ما این است که چرا باید یک داور تهرانی برای مسابقه ما مقابل یک تیم تهرانی انتخاب شود؟ این در حالی است که سه روز پیش، اسامی داوران به طور رسمی اعلام شد که نام  اشکان خورشیدی از استان مازندران به عنوان داور وسط این مسابقه درج شده بود.

نجف پور بیان کرد: اگر این اتفاق برعکس شده بود و داوران شیرازی برای قضاوت این مسابقه انتخاب می‌شدند، واکنش مسئولان تیم بادران چگونه بود؟ آیا زیر بار چنین تصمیمی می‌رفتند؟ این اتفاقات شبهه برانگیز است، آن هم برای مسابقه‌ای که یک تیم برای صعود تلاش می‌کند و دیگری تیم برای بقا می‌جنگد.

مدیرعامل باشگاه قشقایی تصریح کرد: حتی انتخاب کمک داورانی از استان البرز برای قضاوت دیدار یک تیم تهرانی، عُرف نیست و شائبه ایجاد می‌کند، اما حالا علاوه بر اینکه داور وسط تهرانی است، هر دو کمک داور و همچنین داور چهارم این مسابقه از استان البرز انتخاب شده اند. حالا دیگر کار از کار گذشته و ما توانایی تغییر داوران را نداریم، اما انتظار می رود قضاوت این مسابقه عادلانه باشد تا خدای نکرده، بیش از این به شک و شبهه‌ها دامن زده نشود.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان فوتیال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۴۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دومین دوره مسابقه سرود «هم‌سُرا» به مناسبت گرامیداشت ایام ولایت حضرت علی (ع) با هدف راه‌اندازی گروه سرود نوجوانان فرهنگسراها، خلق اثر هنری ماندگار و کشف و پرورش استعداد‌های نوجوانان در فرهنگسرا‌های شهر تهران برگزار می‌شود.

نوجوانان علاقه‌مند برای شرکت در این مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نزدیکترین فرهنگسرای محل سکونت خود یا درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی farhangsara.ir مراجعه کنند.

در این دوره از مسابقات، رقابت در دو بخش گروه سرود ثابت فرهنگسرا (متشکل از نوجوانان مقطع اول یا دوم متوسطه با اعضای ثابت برای رقابت در این مسابقه) و گروه سرود حرفه‌ای فرهنگسرا (متشکل از گروه‌های شرکت‌کننده مدعو) برگزار می‌شود و فرهنگسرا‌ها فرصت دارند تا ۲۰ اردیبهشت گروه‌های سرود را به دبیرخانه معرفی کنند.

دیگر خبرها

  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • قضاوت داور دربی در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • حیدری داور دیدار سپاهان و پرسپولیس شد
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!