Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی کجانی روز یکشنبه به خبرنگاران، اظهار داشت: تمامی تخلفات انتخاباتی در حوزه شوراهای شهر و روستا توسط دستگاه قضایی بررسی می شود و با متخلفان برخورد خواهد شد.         

وی با اشاره به اینکه از چهار انتخابات برگزار شده در روز ۲۸ خردادماه، صحت ۳ انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در شهرستان ری به تایید شورای نگهبان رسیده است، افزود: صحت انتخابات شورای شهر مرکز شهرستان که بر روی حوزه انتخابی تهران، ری و تجریش بود از طریق فرمانداری تهران در حال بررسی است و برای سایر شهرها نیز ۳ شهر مورد تایید و ۲ شهر به هیات عالی نظارت استان محول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توکلی عنوان کرد: پس از اعلام نتایج شمارش آراء ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در صندوق‌های اخذ رای در شهرستان ری، تعدادی از داوطلبین شهرهای  کهریزک و باقرشهر اعتراضاتی داشتند که بر اساس ماده ۵۵ قانون انتخابات، روند رسیدگی به شکایات در جلسات مشترک هیأت‌های اجرایی و نظارت انتخابات شهرستان ری آغاز و طی آن تعدادی از صندوق‌ها بازشماری و صورت‌ جلسات با سامانه جامع انتخابات انطباق داده شد و موارد اختلاف لحاظ شد.

فرماندار ویژه شهرستان ری افزود: هیأت اجرایی انتخابات شهرستان ری پس از رسیدگی به شکایات، پیشنهادات و نظرات خود را به هیأت نظارت شهرستان ارائه و طی آن صحت انتخابات شورای اسلامی ۳ شهر حسن آباد، قیامدشت و قلعه نو تایید و هیأت نظارت در خصوص انتخابات شورای اسلامی شهرهای باقرشهر و کهریزک همچنین برخی افراد، موارد و پیشنهاداتی را مبنی بر عدم صحت به هیأت عالی نظارت استان تهران ارائه کرده تا نظر نهایی اعلام شود.

توکلی بیان داشت: نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای حسن آباد، قیامدشت و قلعه نو شهرستان ری در صورت اعتراض به آگهی نتایج صحت انتخابات این ۳ شهر، می توانند ظرف مدت ۲ روز شکایت خود را به هیأت عالی نظارت استان تهران ارائه تا در زمان قانونی نظر نهایی اعلام شود.

وی ادامه داد: فرمانداری ویژه شهرستان ری اجرای مُرّ قانون در خصوص انتخابات را در اولویت قرار داده و تا زمان اعلام نظر هیأت عالی نظارت استان تهران، هرگونه گمانه زنی در خصوص منتخبین شوراهای اسلامی صحت نداشته و از عموم مردم تقاضا می‌شود به شایعات توجه نکرده تا در کمال آرامش فرایند قانونی طی شود.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان ری خاطرنشان کرد:در خصوص تخلفات انتخاباتی در شهرهای باقرشهر و کهریزک، دستگاه قضایی پرونده‌هایی را تشکیل داده که روند آن درحال بررسی است.

به گزارش ایرنا، شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است، این شهرستان دارای پنج بخش مرکزی، قلعه نو، قیامدشت، کهریزک و حسن آباد فشافویه است که انتخابات شوراهای در شش حوزه انتخاباتی شهرری، کهریزک، باقرشهر، قلعه نو، حسن آباد فشافویه و قیامدشت برگزار شد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان ری ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان ری ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان ری ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات شورای اسلامی عالی نظارت استان استان تهران شهرستان ری حسن آباد قلعه نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۴۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است

غلامرضا باقری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه باز گرداندن بدمینتون زنجان به دوران اوج خود، یکی از رویکردها و برنامه‌های اصلی این هیأت در سال‌جاری به شمار می‌رود، افزود: بی‌تردید با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، شاهد حضور پررنگ‌تر بدمینتون زنجان در رویدادهای مختلف ملی نسبت به ادوار گذشته خواهیم بود.

وی با یادآوری اینکه بدمینتون یکی از رشته‌هایی است که از ظرفیت‌های بسیار غنی و ارزشمندی برخوردار بوده و با همین پتانسیل قادر خواهیم بود امسال به یکی از رشته‌های ورزشی پرافتخار استان تبدیل شویم، اظهار کرد: برای رسیدن به این مهم، بنا داریم در همه رویدادهای ملی و بین‌المللی حضور داشته باشیم.

این مسؤول با بیان اینکه اهتمام به رده‌های سنی آقایان و بانوان جزو اولویت‌های این هیأت برای مسابقات داخلی و برون‌مرزی خواهد بود، ادامه داد: بی‌شک با توجه به زیرساخت‌هایی که در حوزه بدمینتون داریم، قادر خواهیم بود میزبانی شایسته برای اردوهای تیم‌ملی و سایر رویدادهای داخلی و بین‌المللی باشیم که این خود زمینه توسعه بدمینتون زنجان را فراهم خواهد کرد.

رئیس هیأت بدمینتون استان زنجان در ادامه از برگزاری اردوی تیم‌ملی پسران زیر ۱۵ سال در فروردین‌ماه امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری این اردو را به عنوان اولین میزبانی بدمینتون زنجان از یک رویداد ملی به فال نیک گرفته و تلاش داریم با تداوم این روند، بدمینتون زنجان به روزهای اوج خود نزدیک کنیم.

باقری با تاکید بر اینکه برای تحقق برنامه‌های خود نیاز مبرم به حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان داریم، تصریح کرد: حمایت از بدمینتون زنجان می‌توان منجر به حضور نمایندگان بدمینتون استان در رقابت‌های لیگ دسته دو و دسته یک کشوری همانند سال‌های گذشته باشد.

کد خبر 6089586

دیگر خبرها

  • الزام شورای عالی معماری جهت تعیین حدود مرزی شهر پردیس
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • انجام وظیفه در شورای شهر دشوار و دایره نظارت آن بسیار وسیع است
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم
  • شهر اسلامی را با درآمد حلال اداره می‌کنیم/ مسئله اصفهان‌ستیزی باید در سطوح عالی دنبال شود