Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس ساسان معین ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی جوانان با موضوع ازدواج اظهار کرد: با هدف تمرکززدایی از مرکز استان در راستای برنامه‌های مهم کشوری، سومین پویش ملی ازدواج جوانان در هفته ازدواج در گنبدکاووس برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: انتظار داریم همه دستگاه‌های اجرایی در استان، فرمانداری‌های شهرستان‌های مختلف، شهرداری‌ها، ائمه جمعه و خیرین استان در این پویش حضور فعال داشته و گام‌های ارزشمندی بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان گفت: هر ساله جشن ملی ازدواج در گلستان برگزار می‌شد که امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و ارائه خدمات بهتر و بیشتر به جوانان هزینه برگزاری جشن ملی ازدواج صرف تهیه جهیزیه برای جوانانی که توانایی تهیه جهیزیه را نداشته و ازدواج آنها به تاخیر افتاده می‌شود.

* سال گذشته آستان قدس و خیرین شهرستان گنبدکاووس در کمک هزینه ۵۰ زوج مشارکت داشتند

فرماندار شهرستان گنبدکاووس در این جلسه اظهار کرد: هدف اصلی از تشکیل این جلسه در شرایط قرمز کرونایی، آغاز و شروعی برای حرکت پویش ازدواج با محوریت جوانان و استفاده از ظرفیت‌های مختلف مانند استانداری و فرمانداری‌ها و حمایت خیرین در تهیه اقلام مورد نیاز جوانان است.

وی تصریح کرد: تلاش داریم تا با ایجاد فضای مشارکت عمومی بتوانیم امکانات و اقلام مورد نیاز را تهیه کنیم.

عبدالقدیر کریمی گفت: سامانه جامع خدمات ازدواج با محوریت استان گلستان در کشور راه‌اندازی می‌شود که رونمایی از آن در پویش ملی جوانان با حضور مجازی وزیر ورزش و جوانان رونمایی می‌شود.

وی ادامه داد: با همکاری و مشارکت خیرین و آستان قدس‌رضوی سال گذشته کمک هزینه ازدواج برای ۵۰ زوج و تهیه جهیزیه برای هفت زوج فراهم و این زوجین به خانه بخت رفتند.

انتهای پیام/2307

منبع: فارس

کلیدواژه: ازدواج جوانان ورزش گلستان تهیه جهیزیه ملی ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۵۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو

این مرکز زیر نظر اداره ورزش و جوانان شهرستان اسکو به عنوان اولین مرکز مشاوره ازدواج این شهرستان در ساختمانی به مساحت ۲۰۰ متر مربع افتتاح شد.

 فیروزی فرماندار شهرستان اسکو در مراسم افتتاح این مرکز، مشاوره ازدواج را مهمترین راه برای انتخاب صحیح ودرست برای یک زندگی عنوان کرد و گفت: بر اساس اطلاعات و آمار، مراکز مشاوره قبل از ازدواج در کاهش ۵۰ درصد طلاق در جامعه موثر است.

 وی بررسی ویژگی‌های شخصیتی و تقویت مهارت‌های ارتباطی و حل تعارضات و مشکلات و کاهش استرس را از دیگر مزایای مراکز مشاوره ازدواج سازمان ورزش و جوانان عنوان کرد و افزود: این مرکز با هدف تسهیل دسترسی به موضوعات حوزه آموزش و مشاوره ازدواج و خانواده و همچنین آگاهی رسانی به عموم جامعه بویژه جوانان و خانواده و با توجه به بافت جمعیتی جوان سهند در این شهر جدید ایجادشد تا مردم این شهر از خدمات آن بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • ظرفیت تمامی ادارات برای کاهش فقر در جامعه به کار گرفته شود
  • دریافت بیمه مسافرتی چه ضرورتی دارد؟
  • ازدواج آسان راه حل مسئله جوانی جمعیت است
  • جوانی جمعیت نیازمند اغنا سازی است
  • کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان اولویت طرح وصال شیرین
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند