Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز از برگزاری قرارگاه تحول اجتماعی محله در سطح ناحیه در این راستا خبر داد. - اخبار استانها -

سرهنگ موسی زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز ، با اشاره به اقدامات انجام شده در قرارگاه اجتماعی حضرت جوادالائمه(ع) در سه ماهه اول سال جاری، از برگزاری قرارگاه تحول اجتماعی محله در سطح ناحیه در این راستا خبر داد و اظهار داشت: تاکنون دو جلسه حول قرارگاه تحول اجتماعی تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شش جلسه هم در تعامل و هم‌افزایی با دستگاه‌های برون سازمانی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و محرومیت‌زدایی در حوزه استحفاظی ناحیه ثارالله برگزار شده است.

برگزاری جلسه هم‌اندیشی با مددکاران محلات هدف درکمیته‌های امداد مناطق 2 و 3 به منظور حمایت از زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست، برگزاری کلاس‌های پیشگیری از اعتیاد و مهارت‌های زندگی برای مددجویان کمیته امداد محلات هدف، و توزیع 800 بسته معیشتی در محلات هدف از دیگر اقدامات این ناحیه در راستای فعالیت‌های قرارگاه جوادالائمه (ع) است که سرهنگ زارعی از آن نام برد.

قرارگاه جوادالائمه(ع) با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی توسط سپاه فجر راه‌اندازی شد متولیان کنترل آسیب‌های اجتماعی باید پاسخگو باشند

به گفته فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز، تعامل با شهرداری و جمع‌آوری حدود 70 نفر از زنان متجاهر کارتن‌خواب و بستری در کمپ، برگزاری برنامه‌های مهارت‌افزایی و فرهنگی-مذهبی در کمپ زنان برای معتادین متجاهر، برگزاری کلاس‌های پیشگیری از اعتیاد در محله کشن برای بانوان، برگزاری کارگاه اشتغال برای زنان بی‌سرپرست در محله کشن، از دیگر فعالیت‌های انجام شده در سه ماهه نخست سال جاری است که در راستای فعالیت در قرارگاه اجتماعی حضرت جوادالائمه(ع) در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز انجام شده است.

زارعی ادامه داد: از دیگر اقدامات انجام شده در این راستا، شناسایی و تشکیل هسته‌های تخصصی نقش‌آفرین اعتیاد در محلات هدف، تشکیل جلسه مطالبه‌گری از اداره شناسایی و ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی شهرداری شیراز، گشت‌های شبکه رضویون امربه معروف و عملیات در محلات هدف جهت مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی، و تشکیل جلسه قرارگاه مشترک رمضان با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و پلیس امنیت اخلاقی و کلانتری‌های حوزه استحفاظی است.

وی افزود: شناسایی موادفروشان محلات هدف توسط مجموعه‌های اطلاعاتی، برگزاری جلسه با معاونت اجتماعی استانداری جهت ساماندهی سمن‌های فعال در این حوزه و تشکیل جلسه با ستاد اجرایی فرمان امام استان جهت حمایت از محلات هدف از دیگر اقداماتی است که ناحیه ثارالله(ع) شیراز در این راستا در سال جاری انجام داده است.

انتهای پیام/424/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قرارگاه تحول اجتماعی آسیب های اجتماعی ناحیه ثارالله ع محلات هدف انجام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۵۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، اولین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری استان با حضور معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار برگزار شد.

دبیر ستاد بازآفرینی پایدار شهری و مدیرکل راه و شهرسازی استان در این جلسه  گفت: در حال حاضر در 9 شهر خراسان جنوبی  با جمعیت 333 هزار و 511 نفر که شامل 33 درصد از جمعیت استان می شود محلات هدف مستقر هستند.

مودی با بیان اینکه مجموع مساحت هدف بازآفرینی  در استان 654 هکتار است، افزود: 79 طرح در محلات در دست اقدام است که تاکنون 65 طرح تحویل شده و تعداد 8 طرح در حال انجام است که پیشرفت فیزیکی آن 94 درصد می باشد. 

همچنین دبیر ستاد بازآفرینی پایدار شهری در این جلسه ضمن بیان گزارشی از وضعیت بازآفرینی شهری استان  و پروژه های بند تبصره 11 قانون بودجه 1402 ، سند ملی توانمند سازی و سکونتهای غیر رسمی نیز  ارائه و دراین خصوص بحث و تبادل نطر صورت گرفت.

دیگر خبرها

  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه‌هشتادی کار خود را در محلات رفسنجان آغاز کردند
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل
  • ۱۰۴۰ دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی
  • ظرفیت‌های مردمی قزوین در اجرای «طرح نماد» به‌کارگیری شود
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود