Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@22:51:23 GMT

خبرهای خوب فوتبالی استاندار کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۳۵۲۳۸

خبرهای خوب فوتبالی استاندار کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه از پیگیری برای بازگشت تیم راهیان، گرفتن امتیاز یک تیم دسته اولی جوانان و احداث اولین آکادمی فوتبال غرب کشور در کرمانشاه خبر داد.

هوشنگ بازوند در نشستی که امروز(13 تیر) با حضور جمعی از مدیران ورزشی استان به منظور بررسی آخرین پیگیری ها برای بازگشت تیم راهیان کرمانشاه به لیگ دسته اول فوتبال برگزار شد، به نشست اخیر خود با رئیس فدراسیون فوتبال اشاره کرد و گفت: در این نشست حول سه موضوع پیگیری هایی را داشتیم که باتوجه به اینکه فرصت چندانی نیست، باید هرچه سریعتر آنها را محقق کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی موضوع بازگشت راهیان به لیگ دسته اول فوتبال را یکی از مسائل مطرح شده در این نشست اعلام کرد و افزود: قرار بر این شد مدیرعامل این باشگاه تمام مستندات مربوط را تحویل فدراسیون بدهند که امروز نیز طی صحبت هایی که با رئیس فدراسیون داشتم، اعلام کرد که هنوز مستندات را دریافت نکرده، لذا باید این اقدام هرچه سریعتر انجام گیرد.

استاندار کرمانشاه اظهارکرد: فدراسیون فوتبال موافقت خود را برای بازگشت تیم راهیان به لیگ دسته اول و حضور آن در لیگ سال 1400 اعلام کرده، اما این منوط به ارائه مستندات کافی از سوی مدیرعامل این باشگاه و پیگیری مستمر مسئولین ورزش و هیات فوتبال استان است.

وی در ادامه گفت:  همچنین در این نشست، تقاضای صدور مجوز حضور یک تیم از کرمانشاه در لیگ دسته اول جوانان با نام باشگاه فرهنگی ورزشی هاکان را برای کرمانشاه مطرح کردیم که مورد موافقت قرار گرفت و قرار براین شد که مجوز آن را برای استان صادر کنند.

 بازوند با تاکید بر اینکه درخواست صدور این مجوز باتوجه به وضعیت حاشیه نشینی کرمانشاه و تاثیر آن در کاهش سوق یافتن جوانان شهر به سمت آسیب های اجتماعی مطرح شده، اعلام کرد: پیگیری گرفتن این مجوز هم باید از سوی مسئولین ورزش استان انجام گیرد.

وی در ادامه از موافقت رئیس فدراسیون برای احداث یک آکادمی فوتبال در کرمانشاه خبرداد و گفت: طبق رایزنی هایی که داشتیم، قرار براین شد که حدود 10 هکتار زمین را برای احداث آکادمی فوتبال در اختیار فدراسیون قرار دهیم و  بحث سرمایه گذاری نیز با خود  آنها خواهد بود.

استاندار کرمانشاه افزود: قطعا احداث یک آکادمی در منطقه غرب کشور می تواند به شکوفایی استعدادهای فوتبالی این منطقه منجر شود، لذا از مسئولین ورزش و هیات فوتبال می خواهیم تا برنامه ریزی و پیگیری مستمری در این خصوص داشته باشند.

وی در ادامه باتاکید براینکه طی سالهای گذشته فرصت سوزی زیادی در فوتبال کرمانشاه شده، گفت: وقوع زلزله بزرگ ازگله باعث شد تا زمان زیادی از ما گرفته شود و فرصت چندانی برای پرداختن به مسئله فوتبال در استان نداشته باشیم، چرا که از ابتدا علاقمند بودیم که یک تیم فوتبال را در کرمانشاه راه بیندازیم.

بازوند اعلام کرد: حتی رئیس فدراسیون هم در این نشست عنوان کرد که اگر مستندات تیم راهیان برای بازگشت کافی نباشد، امتیاز یک تیم لیگ دسته اولی را به کرمانشاه می دهند، اما باتوجه به اینکه این کار مستلزم هزینه زیادی است، بنا داریم تا بیشتر روی بازگشت راهیان تمرکز کنیم.

وی یادآورشد: از آنجایی که زمان زیادی تا فصل بعدی رقابت های لیگ نداریم، باید تمام توان خود را بکار گیریم تا شاهد یک نشاط و شادی در جامعه ورزشی کرمانشاه باشیم.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش، بااشاره به تحولات زیرساختی چندسال اخیر در ورزش کرمانشاه، اعلام کرد: جزو معدود استان هایی هستیم که توانسته ایم مجمع خیرین ورزشی را راه اندازی کنیم و با استفاده از این ظرفیت 15زمین در کرمانشاه احداث شود.

وی افزود: همچنین برای اولین بار از وزارت نفت بودجه گرفتیم و توانستیم با آن یک مجتمع ورزشی را در محله آقاجان راه اندازی کنم که البته بدنبال آن هستیم تا برای احداث یک مجتمع ورزشی در محله جعفر آباد نیز اعتبار دیگر را بگیریم.

بازوند با اشاره به پای کار آمدن یک سرمایه گذار برای احداث خانه پیشکسوتان کرمانشاه گفت: متاسفانه برای اجرایی شدن این پروژه هنوز زمینی در اختیار سرمایه گذار قرار داده نشده که امیدواریم شهرداری در این زمینه همراهی لازم را داشته باشد.

وی در بخش پایانی سخنان خود با تاکید براینکه کرمانشاه ظرفیت خوبی برای جذب اسپانسر ورزشی دارد، گفت: علت اینکه تاکنون اسپانسر قوی در کرمانشاه پای کار نیامده شاید برای این است که هنوز نتوانسته ایم با آنها مذاکره کنیم. هرچند در ابتدا کار سختی است، اما امکانپذیر است.

انتهای پیام  

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی باشگاه فوتبال كرمانشاه استاندار کرمانشاه رئیس فدراسیون لیگ دسته اول برای بازگشت تیم راهیان برای احداث یک تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۵۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، دومین دوره مسابقات آزاد اهداف پروازی و رنکینگ ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۳ در تراپ و اسکیت امروز (۱۴ اردیبهشت) در سایت اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.   نفرات برتر در بخش تراپ به شرح زیر است: ۱-مسعود عزیزیان از تهران ۲- بابک یگانه از تهران ۳- محمد بیرانوند از لرستان   ناصر رسولی، دبیر کل فدراسیون تیراندازی به همراه احمدرضا هامونی حقیقت و کامران مجرد، مدال و احکام نفرات برتر را اهدا کردند.

دیگر خبرها

  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • پرداخت ۱۴۵ میلیارد وام اشتغالزایی توسط بسیج سازندگی
  • یادداشت: پیغامی برای هاشم بیگ‌زاده!
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • سرنوشت عجیب عابربانک‌های فوتبالی؛ باشگاه‌داری در زندان!
  • از پروژه‌های ورزشی مصوب سفر رئیس جمهور به کرمانشاه چه خبر؟