Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن تقی زاده انصاری امروز در نشست خبری «نخستین سمپوزیوم ملی یکصدسال گردشگری ایران»  که در پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی افزود:  فرصت های مختلفی در صنعت گردشگری به واسطه پارک علم و فناوری ایجاد شده است اما به کمک بخش‌های مختلف مانند بهداشت و غیره نیز نیاز است.

وی عنوان کرد: در دوران کرونا بیشتر از فضای مجازی برای کسب اطلاعات استفاده شده است، تورهای مجازی به نقاط مختلف کشور در فضای مجازی گذشته شده است که فرصت گردشگری در این مدت از دست نرود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جامعه گردشگری الکترونیک گفت: در دوران بازآفرینی و بررسی اطلاعات سفر باید به مقاصد گردشگران توجه کرد و با توجه به بازار مخاطب تغییرات لازم صورت گیرد و نسبت به معرفی مقاصد خود بهتر عمل کرد.

تقی زاده انصاری افزود: جمعی از متخصصان گردشگری سلامت به این سمپوزیوم نیز دعوت شده اند، هدف این است که گردشگری سلامت و درمانی آسیب شناسی شود که چگونه از این ظرفیت بهره‌مند شد.

وی یادآورشد: در کشور سیر تاریخی توجه به گردشگری بررسی می شود و می تواند به عنوان پتانسیل جدی مورد توجه قرار گیرد.گردشگران سلامت در دوره اپیدمی هم امکان سفر دارند و کشور برای کمک به اقتصاد باید از این ظرفیت استفاده کند.

رییس جامعه گردشگری الکترونیک گفت: لازم است دستگاه‌های بهداشت و درمان و نهادهای مرتبط استفاده بهتری از این ظرفیت داشته باشند. هرچند که در این راه مسیر رو به رشدی داشته‌ایم اما اشکالاتی هم وجود دارد که باید برای فعالان این عرصه فراهم شود.

به گزارش ایرنا، نخستین سمپوزیوم یکصد سال گردشگری ایران با هدف مطالعه، گردآوری، بازخوانی وآسیب شناسی سیر ، عوامل تأثیر گذار و فرصت و تهدیدها در ۲۷ و ۲۸ مهر در پارک ملی علوم و فناوری نرم و صنایع فرهنگی برگزار می شود.

برچسب‌ها گردشگری سازمان جهاد دانشگاهی دانشگاه پارک علم و فناوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری سازمان جهاد دانشگاهی دانشگاه گردشگری سازمان جهاد دانشگاهی دانشگاه پارک علم و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۵۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح توسعه راه زمینی به جزیره کیش

تین نیوز

توسعه راه زمینی به کیش علاوه بر جهش توریسم و گردشگری داخلی موجب رونق بنادر آفتاب و چارک نیز می شود که باید این ارتباط زمینی مورد توجه قرار گیرد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری گفتمان دریا، مهدی دوستی در دومین جلسه کارگروه توسعه دریامحور در سال ۱۴۰۳ توجه به اقتصادجوامع محلی را در طرح ها و پروژه های تعریف شده ذیل سیاست های نه گانه مهم دانست و اظهار کرد: در مسیر توسعه پایدار دریامحور توجه به جوامع محلی باید پررنگ تر باشد، همان گونه که لازم است روح محیط زیست و اساس دانش بنیانی بر طرح و پروژه ها حاکم شود.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اهمیت مطالعات فرصت های اقتصادی دریا و جذب همزمان سرمایه گذار افزود: کارگروه مطالعات ظرفیت های اقتصادی دریا باید کار خود را شروع کند ضمن اینکه همه دستگاه های اجرایی عضو کارگروه نیز مطالعات تخصصی برای احصاء فرصت های سرمایه گذاری خود را انجام دهند تا ظرفیت ها برای جذب سرمایه گذار اعلام شود.

وی توسعه کریدورهای ارتباطی را رکن مهم توسعه اقتصاد دریامحور دانست و گفت: علاوه بر سکونتگاه های ساحلی ده گانه، عملیاتی شدن کریدروهای بزرگراهی تعریف شده اهمیت زیربنایی بسیاری در توسعه اقتصاد دریا دارند و این مسئولیت راه و شهرسازی را هم به عنوان متولی محور درون استانی هم به عنوان پیگیری کننده انجام بخش های برون استانی سنگین تر می کند.

نماینده عالی دولت در استان همچنین به حضور مدیران مناطق آزاد در کارگروه اشاره کرد و گفت: توسعه راه زمینی به کیش علاوه بر جهش توریسم و گردشگری داخلی موجب رونق بنادر آفتاب و چارک نیز می شود که باید این ارتباط زمینی مورد توجه قرار گیرد.

در این نشست از بین کارگروه های پنج گانه، برنامه های سازمان بنادر و دریانوردی، جهاد کشاورزی و شیلات، راه و شهرسازی بررسی و تایید شد و گمرک استان مسئول مطالعات فرصت های و زیرساخت های نرم افزار معرفی و بر حضور وبیناری شرکت های دانش بنیان استان در جلسات تاکید شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کدام ‌حوزه‌های فناورانه در کیش به توسعه می‌رسند
  • توقف تورهای غیرمجاز گردشگری استان مرکزی در ایستگاه پلیس فتا
  • همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کرمان
  • ایران در ارمنستان چگونه معرفی می‌شود؟
  • سالنامه پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی منتشر شد
  • برگزاری میز مشاوره حقوقی هفته سوم اردیبهشت از سوی پارک فناوری پردیس
  • گزارش تصویری | تشییع شهید گمنام در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • طرح توسعه راه زمینی به جزیره کیش
  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد
  • معرفی فرصت‌های صادراتی استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴