Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@22:40:51 GMT

مراکز تفریحی ملایر ساماندهی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۳۵۷۴۲

مراکز تفریحی ملایر ساماندهی می‌شوند

 به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسین بابایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با اشاره به اینکه شهرداری‌ها یک نهاد مستقل و غیر دولتی هستند که در راستای ارائه خدمات شهری به مردم فعالیت دارد اظهار کرد: توسعه شهری و ارتقای سطح رضایت‌مندی مهمترین اهداف شهرداری است.

وی با بیان اینکه اگر مردم از شرح وظایف شهرداری‌ها اطلاع درستی داشته باشند قضاوت منصفانه و درستی از عملکرد آنها خواهند داشت افزود: توسعه فرهنگی شهر حاصل همین قضاوت‌ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار ملایر یکی از دغدغه‌های شهرداری ملایر را رشد و توسعه فرهنگی مردم دانست و از برقراری ارتباط با گروه‌های مختلف، نشست با نهادها، گروه‌های مردمی، ملاقات عمومی و مقابله با متخلفان خبر داد.

وی گفت: شهرداری‌ها محلی هستند که احتمال رانت‌خواری و خطاهای زیادی در آن وجود دارد که ما سعی کردیم در کنار خدمت به مردم، نگاه سودجویانه برخی افراد به شهرداری‌ را کم کنیم.

بابایی همچنین با اشاره به اقدامات شهرداری بعد از شیوع کرونا گفت: در این زمینه واقعا نیروهای شهرداری از جان و دل مایه گذاشتند و حتی برخی جان خود را از دست دادند.

وی تأکید کرد: با وجود دورکاری‌ها و تعطیلی برخی ادارات و نهادها در ایام کرونا شهرداری با همه کمبودها و کاستی‌ها نیروهای شهرداری با هدف خدمت ‌رسانی  و حفظ سلامت مردم پای کار بودند.

شهردار ملایر با بیان اینکه نیروهای آرامستان زحمات و مشکلات زیادی را متحمل شدند تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که در این ایام داشتیم تعطیلی آرامستان با هدف حفظ سلامتی خود خانواده‌ها و شهروندان بود که بارها شاهد درگیری شهروندان با نیروهای آرامستان بودیم.

وی با اشاره  به اینکه با تبعیض در خاکسپاری‌ها در بهشت هاجر برخورد جدی داشتیم اظهار کرد: با توجه به اینکه زمین بهشت هاجر وقفی است نمی‌توانیم سفارش، رزرو و یا خرید و فروش قبر داشته باشیم، بنابراین سعی کردیم عدالت اجتماعی را در بهشت هاجر و سایر واحدها رعایت و اجرا کنیم.

بابایی با بیان اینکه شایسته‌سالاری، تخصص‌گرایی مورد تاکید ما بوده است گفت: در حال حاضر تعداد قابل توجهی از مدیران واحدهای مختلف و همکاران ما در شهرداری خانم هستند.

وی افزود: در این دوره ۱۵۰ نفر از پرسنل شهرداری بازنشسته شدند؛ ما جزء معدود شهرداری‌های کشور هستیم که کاهش نیرو داشتیم، البته با  تجمیع تعدادی از انبارهای شهرداری و جایگزینی سرایداری به جای نگهبانی، کمبود نیروهای انسانی تا حدودی جبران شد.

شهردار ملایر ساماندهی قطعه نام‌آوران بهشت هاجر، ساماندهی دستفروشان و جمعه بازار، رفع مشکل عوارض‌ شهرداری، ایجاد ۳۰ سامانه الکترونیکی با هدف کسب رضایت مردم، رفع مشکلات منابع انسانی، عدالت در آموزش به نیروها و ساماندهی نیروهای مازاد را از دیگر اقدامات در شهرداری دانست.

وی افزود: در بخش منابع انسانی در راستای بهبود عملکرد شهرداری در این دوره حتی یک نیروی غیرمجاز وارد شهرداری نشد و در حوزه آتش نشانی طبق قانون و براساس آزمون استخدامی، جذب نیرو صورت گرفت.

بابایی پرداخت مزایا به بازنشستگان، ارائه وام‌های مورد نیاز به نیروهای شهرداری، نصب دوربین‌های ترافیکی در سطح شهر، مطالعات تخصصی و مکان‌گزینی محل دفن زباله و ناحیه پسماند جنوب استان، کنترل روزانه ماشین‌های جمع‌کننده زباله و نصب دوربین‌های نظارتی روی خودروها، انجام بحث مطالعات حوزه ترافیک شهر و... را از دیگر اقدامات شهرداری ملایر دانست.

وی با اشاره به ایجاد دو گرمخانه‌ برای آقایان و بانوان گفت: یکی از اقدامات ما در حوزه شهرداری پلاک‌کوبی همه ساختمان‌ها با کدپستی و اطلاعات به روز است.

شهردار ملایر با بیان اینکه رفع مشکلات امنیتی پارک سیفیه برای کم شدن مزاحمت‌های موتورسواران با نصب نرده‌ها از دیگر اقدامات بوده که در پارک کوثر در حال اجراست گفت: شهرداری اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره را نیز در اولویت قرار داده است.

وی اظهار کرد: اجرای پروژه‌های بام ملایر، مینی‌ورد، رفع مشکلات کانال پشت ناسینوال، ساماندهی مراکز تفریحی، ایجاد ایستگاه جدید آتش‌نشانی، فرهنگسرا و.. نیز در برنامه قرار دارد.

انتهای پیام/89013

منبع: فارس

کلیدواژه: شهردار ملایر حسین بابایی شهرداری ملایر اجرای پروژه نیمه کاره توسعه شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۵۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن سپاس کارگر در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️استاندار سمنان در همایش سپاس کارگر با بیان اینکه اقدامات ارزنده‌ای در حوزه شهر سمنان صورت گرفته است، گفت:این اقدامات شامل آزادسازی کاروانسرا، انتخاب شهر سمنان به عنوان پایتخت کتاب کشور، افتتاح پل غیر هم سطح شهرک صنعتی و واگذاری اراضی طرح جوانی جمعیت است.
خراسانیان رئیس شورای اسلامی شهر سمنان در این همایش ضمن بیان اینکه بیش از هزار نفر در شهرداری شاغل هستند، گفت: بخش عمده‌ای از جمعیت شاغلین شهرداری را کارگران تشکیل می‌دهند.
در این همایش از ۱۲ کارگر نمونه شهرداری سمنان تجلیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نیروهای شرکتی منتظر نباشند؛ خبر نگران کننده درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
  • تخلیه بوستان‌های ساحلی دزفول در پی افزایش دبی «دز»/ هشدار خودداری از حضور در مناطق تفریحی
  • جشن سپاس کارگر در سمنان
  • وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسید؟ / تکلیف نیروهای شرکتی چه می‌شود؟
  • ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه
  • ساماندهی هرچه سریع ساحل گیسوم
  • مراکز خدمات رسان تفریحی کارگران افزایش می‌یابد
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • آیا کودکستان‌های کشور رتبه بندی می‌شوند؟
  • ۶۰ هکتار به فضای سبز سنندج اضافه می‌شود