Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا یک منبع امنیتی به رسانه های عراقی گفت امروز (یکشنبه) سه نیروی ارتش عراق در حمله عناصر داعش در جنوب شرق موصل مرکز استان نینوا زخمی شدند.

این منبع افزود: عناصر مسلح داعش به یگانی از لشگر ۱۴ پیاده ارتش در حوزه استحفاظی اداری ناحیه «قراج» نزدیک روستای «خازر» بین دو استان کرکوک و نینوا در جنوب شرق موصل حمله کردند و درگیری مسلحانه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروی پشتیبانی از راه رسید و به تعقیب داعشی ها پرداخت اما انفجار بمب کنار جاده ای باعث زخمی شدن سه عضو ارتش عراق شد.

در یک اقدام تروریستی جداگانه باز هم در جنوب موصل، داعش امروز یکشنبه ۳ دکل برق دیگر را در خط انتقال برث از شرق موصل به قیاره با انفجار بمب هدف قرار داد و از کار انداخت.

این انفجارها و تخریب دکل های برق، نزدیک روستای «العربید» در جنوب موصل رخ داد. با این اقدام در واقع یکی از دو خط اصلی انتقال برق موصل هدف قرار گرفته است.

منابع عراقی اخیرا اعلام کرده اند تاکنون در حملات تروریست ها به دکل ها و خطوط انتقال برق ۷ عراقی کشته و ۱۱ نفر زخمی شده اند. همچنین تاکنون حدود ۶۵ دکل عراق به دست تروریست ها تخریب شده است هر چند اکثر این دکل ها بازسازی شده اند.

عراق در سال ۲۰۱۷ میلادی پس از سه سال نبرد، پیروزی بر گروه تروریستی «داعش» را اعلام کرد اما عناصر و هسته‌های پراکنده این گروه هنوز در برخی مناطق استان‌های «دیاله، کرکوک، نینوا، صلاح‌الدین، الانبار و بغداد» فعال هستند.

برچسب‌ها گروه تروریستی داعش دیاله کرکوک قطع برق عراق بغداد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گروه تروریستی داعش دیاله کرکوک گروه تروریستی داعش دیاله کرکوک قطع برق عراق بغداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۵۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۳۴ فلسطینی در حملات امروز اشغالگران به نوار غزه

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه از شهادت ۳۴ نفر از فلسطینیان در حملات امروز نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه خبر دادند.

به گزارش ایسنا به نقل از الجزیره، در حملات امروز ارتش اشغالگر صهیونیستی به نوار غزه تا این لحظه ۳۴ نفر به شهادت رسیده‌اند.

تنها در حملات به شهر رفح در جنوب نوار غزه ۲۶ فلسطینی شهید شدند و ده‌ها نفر هم در این حملات مجروح شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته سه کشتار و جنایت دیگر را در این باریکه مرتکب شده است.

وزارتخانه یادشده افزود: در این حملات ۳۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۶۸ نفر نیز زخمی شده‌اند.

شماره شهدای جنگ در غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۳۴ هزار و ۴۴۸ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۷ هزار و ۶۴۳ نفر افزایش یافته است.

طبق این گزارش، هنوز بیش از ۷ هزار نفر نیز مفقود و زیر آوار هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرورت مبارزه ایران و افغانستان با داعش به عنوان تهدید مشترک
  • حملات مقاومت به محل استقرار نظامیان اشغالگر در جنوب غزه
  • اسرائیل حزب‌الله را تهدید کرد/ جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران محله‌های مسکونی غزه
  • ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده اشغالگران درباره توافق یا حمله به رفح تصمیم‌ می‌گیرند
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • شهادت ۳۴ فلسطینی در حملات امروز اشغالگران به نوار غزه
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت