Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، این برنامه به همت انجمن آثار و مفاخر فرهنگی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در فضای مجازی برگزار می‌شود.

در این برنامه حسن بلخاری، رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، حمیدرضا ارباب سلیمانی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور دینی و فرهنگی، حجت‌الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و دبیر انجمن آثار و مفاخر فرهنگی اصفهان، فاطمه راکعی شاعر و پژوهشگر، میثم نمکی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان و عبدالرضا مدرس‌زاده، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان سخنرانی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خبر انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در معرفی سپیده کاشانی عنوان شده است: " «سرور اعظم باکوچی» معروف به سپیده کاشانی در سال ۱۳۱۵ در کاشان متولد شد. او شاعری خوش‌قریحه با طبعی لطیف بود که اشعار زیبایی به سبک قدیم و نو سروده است.
سپیده کاشانی را می‌توان از اولین بانوان شاعر دانست که نخستین آثار ادبیات مقاومت پایداری و جهاد و شهادت را در شعر انقلاب به بار نشاند. او به عنوان یک زن مسلمان و انقلابی قدم به میدان نهاد و در فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و ادبی شرکت کرد و به تبیین و ترویج معارف اسلامی، ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی پرداخت. "

این برنامه به صورت زنده از صفحه اینستاگرام انجمن به نشانی:
https://www.instagram.com/anjomanasarmafakher و همزمان در صفحات انجمن در نشانی‌های زیر پخش می‌شود:
https://t.me/anjomanasarmafakher
https://www.aparat.com/mafakherefarhang

کد خبر 612104 برچسب‌ها ادبیات

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ادبیات انجمن آثار و مفاخر فرهنگی فرهنگ و ارشاد اسلامی سپیده کاشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۶۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور معروف به عیسی بخشی از بزرگان عرصه موسیقی را تسلیت گفت.   در متن پیام محمدمهدی اسماعیلی آمده است:   «بسم الله الرحمن الرحیم   در نهایت تأسف و تأثر خبر درگذشت زنده یاد از بزرگان موسیقی در خراسان شمالی را دریافت نمودم.   شادروان حاج عیسی قلی پور که نشان درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران در پرونده داشت، سینه‌اش لبریز از روایات، حکایات و اشعاری بود که زلالی مذهب، عشق، عرفان، حماسه و احساس را تجلی می‌بخشید.   دیدار با این هنرمند فقید و شنیدن هنر روح بخش او از به یادماندنی ترین خاطرات اینجانب در سفر به خراسان شمالی است.   اینجانب ضمن نکوداشت نام و یاد این هنرمند فقید، ضایعه درگذشت ایشان را به جامعه هنری ایران اسلامی، هنرمندان خراسان شمالی، خانواده آن مرحوم تسلیت عرض نموده و غفران و رحمت الهی را برای او از درگاه خداوند رحمان مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • تقدیر از مفاخر قرآنی و مفسر کتاب وحی در اردبیل
  • واکنش معاون فرهنگی وزارت ارشاد به تحریف شخصیت حسن صباح در «حشاشین» + فیلم
  • هفته بزرگداشت فردوسی از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • جایزه نوبل ادبی باید به فردوسی تعلق می‌گرفت
  • بنیاد حکیم طوس راه اندازی خواهد شد/ ساخت فیلم و مستند درباره فردوسی در دستور کار است
  • کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • از سند ثبت ملی بافت تاریخی روستای بیابانک رونمایی شد