Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدی منش و هاشمی ، دو سرمربی کهنه کار بسکتبال کشور با نگاه های متفاوتی وضعیت تیم ملی بسکتبال ایران را مورد بررسی قرار دارند .

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی رادیو گفت‌وگو ؛ برنامه « ورزش بدون ویرایش »  با حضور رضا محمدی منش ، سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال و ارتباط تلفنی با مصطفی هاشمی ، سرمربی تیم بسکتبال مهرام درباره وضعیت تیم ملی بسکتبال در آستانه رقابت های المپیک توکیو روانه آنتن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی منش در ابتدا مشکلات فعلی تیم ملی بسکتبال را ریشه یابی کرد و گفت : نتایجی که این روزها از تیم دیدیم به ۴سال پیش باز می گردد چرا که در این مدت زمانی فدراسیون از نظر مدیریت و مسائل فنی ضعف بزرگی داشت که منجر به انتخاب های نادرست و در نهایت عملکرد ضعیف امروز شده است .

* بازیکن سالاری مورد پسند هیچ یک از مربیان نیست

وی با انتقاد از عدم پاسخگویی اعضای فدراسیون درباره نتایج به دست آمده از مسابقات اخیر گفت : متاسفانه فدراسیون بسکتبال ایران بزرگتر ندارد . با توجه به آنچه که من در تمرینات آمادگی المپیک ۲۰۰۸ شاهد آن بود  ، مدیریت به شدت افت کرده است و یک جو « بازیکن سالاری » در بسکتبال حاکم شده است که مورد پسند هیچ مربی در ورزش نیست .

سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال ، نسبت به صفحات مجازی و فعالیت های رسانه ای فدراسیون ابراز تاسف کرد و گفت : این صفحات شبیه به روزنامه های زرد شده است و این موضوع برای یک رشته دانشگاهی مثل بسکتبال قابل قبول نیست و تاسف آور است .

محمدی منش با تاکید بر این که استعداد یابی در تمام فدراسیون ایران انجام شده است ، بیان کرد : اکنون وقت آن رسیده که پرورش آنها صورت بگیرد که البته این موضوع که چه کسی فرآیند آموزش و تربیت را به عهده بگیرد در نتیجه تاثیرگذار خواهد بود .

* نیازی به این حد از بی پروایی رسانه ای نبود !

در بخش دیگری از برنامه « ورزش بدون ویرایش » ، مصطفی هاشمی  درباره لیست بازیکنان و کادر فنی که  برای مسابقات المپیک اعلام شده است ، گفت :  نخست این که انتخاب تیم تا حدودی سلیقه ای است .درواقع می توان گفت ۷۰ تا ۸۰ درصد ترکیب کلی تیم وجود دارد و ۲۰تا ۳۰درصد نظر مربیان است که با یکدیگر متفاوت است .

وی تاکید کرد : ممکن است این ترکیب سلیقه من نباشد اما من تنها می توانم در جلسات دوستانه به آن انتقاد کنم و نباید در رسانه نسبت به آن واکنش نشان دهم ، به معنای دیگر در حالت کلی باید به این تصمیم و انتخاب احترام گذاشت و آن را پذیرفت.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام به حواشی اخیر ورزش بسکتبال اشاره کرد و گفت : از نظر من این مسائل و اتفاقات مربوط به خانواده بسکتبال بود و در نهایت یک امتیاز منفی برای این ورزش است پس بهتر بود از رسانه ای شدن آن جلوگیری شود. البته مقصود این نیست که علل پیدایش این مشکلات واکاوی و پیگیری نشود اما نیازی به این حد از بی پروایی در انتشار نبود.

* بازیکن سالاری امروز ارثیه گذشته است

هاشمی یادآور شد : متاسفانه برخی از فعالان این ورزش به گونه ای سخن می گویند که گویی مدیریت های گذشته گل و بلبل بوده است ، در حالی که ۹۰درصد از مسائلی که امروز رخ داده است ارثیه ای است که از گذشته برده ایم . چرا بر بازیکن سالاری و روابط بدی که من درگذشته  دیده ام سرپوش می گذارند؟

وی خاطر نشان کرد : ما در مدیریت دوره قبل بسکتبال نیروی انسانی را از بین بردیم یعنی بخش بزرگی از ضعف هایی که این روزها شاهد آن هستیم  از آن سال ها نشات می گیرد.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال ایران فدراسیون بسکتبال ایران تیم ملی بسکتبال بازیکن سالاری محمدی منش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۶۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان و اعزام به مسابقات جهانی و تاکید بر اینکه این اخبار صحت ندارد، اعلام کرد:

بیشتر بخوانید: وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال دخالتی ندارد

تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی می‌باشد.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1228492 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • هوای ۴ شهر ناسالم و آلوده است / پاک‌ترین هوا سهم اردبیل شد
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • آنکارا: هدف قرار دادن اردوغان نشان دهنده وضعیت روانی فعلی اسرائیل است
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند