Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، فیلمبرداری فیلم سینمایی روشنایی به نویسندگی و کارگردانی کامشاد کوشان در جریان است.

کوشان کارگردان ایرانی-آمریکایی بعد از ۲۰ سال، به تازگی فیلم سینمایی روشنایی را در سکوت خبری جلوی دوربین برد.

وی آخرین فیلم سینمایی خود را ۲۰ سال پیش در آمریکا با نام راز بهشت Surviving Paradise ساخت و با دریافت پروانه ساخت روشنایی، تولید جدیدترین اثر خود را با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارگردان در سال های اخیر بیشتر به نوشتن فیلمنامه های متعدد، نگارش و نشر مجموعه داستان های کوتاه با عنوان قصه های سانفرانسیسکو و بازی در آثاری چون من و دبورا ساخته ضیاالدین دری، نارنجی پوش ساخته داریوش مهرجویی، مستند-داستانی همه دانا ساخته داریوش مهرجویی و برادرم خسرو ساخته احسان بیگلری مشغول بوده است.

کوشان با نگارش فیلمنامه سینمایی روشنایی، نگاه جدیدی به زندگی شهری و مشکلات آن دارد.

فیلمبرداری «شبگرد» به پایان رسید

فیلمبرداری شبگرد به کارگردانی فرزاد موتمن پس از حدود یک‌ماه تولید در شرایط کرونایی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در روزهای گذشته در تهران به پایان رسید.

امیر آقایی، روشنک گرامی، احسان امانی، مهشید افشارزاده، یاسر جعفری، نازنین صلح‌جو، بهناز پورفلاح، حسین امیدی، شبیر پرستار، شیوا کریمی با حضور پیام احمدی‌نیا و هنرمندی امیرحسین فتحی، بازیگرانی هستند که در این اثر سینمایی مقابل دوربین رفته‌اند.

دومین قسمت از سه گانه «۱۹»

فیلم کوتاه ۱۹ به تهیه کنندگی و کارگردانی سیاوش اسد که دومین قسمت از سه گانه ای درباره بیماری کرونا است در تهران کلید خورد.

سه گانه ۱۹ درباره شهری آشفته تحت تاثیر ویروس کووید ۱۹ است که در آن مردم با وجود سطوح مختلف اجتماعی قربانیانی هستند که باید برای زنده ماندن دست به هر کاری بزنند.

۱۹ درباره برخی افرادی است که بعد از ویروس کرونا دچار فقر فرهنگی و اقتصادی شده اند و در فشار روحی شدید قرار دارند که همین مساله باعث شده دست به هر جنایتی بزنند... .

در خلاصه داستان فیلم آمده است: احمد کارمند شهرداری در شرایط کرونا با مریضی دختر خود دست و پنجه نرم‌ می کند... .

بابک نوری، کاوه دهقانپور، شیوا عدالتخواه، رضا ضامنی، بهروز دهش، محمود جعفری، النا منیعی، آلا مصائبی و درسا آقاجانپور بازیگرانی هستند که تا به حال جلوی دوربین رفته اند.

برچسب‌ها سینمای ایران روی پرده نقره ای امیر آقایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سینمای ایران روی پرده نقره ای امیر آقایی سینمای ایران روی پرده نقره ای امیر آقایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۶۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی راهی برای کلاهبرداری است!

به گزارش «تابنا:» به نقل از زومیت، بافت معتقد است تصاویر و ویدئوهایی که توسط هوش مصنوعی ساخته می‌شوند، به‌حدی قانع‌کننده هستند که دیگر واقعی یا ساختگی بودن آن‌ها را نمی‌توان به‌آسانی تشخیص داد.

بافت اعلام کرد که کلاهبرداران برای دریافت پول نقد از افراد، یک ویدئو با کمک فناوری دیپ‌فیک از او ساخته بودند. او همچنین مانند سال گذشته هوش مصنوعی را به بمب اتم تشبیه کرد.

سرمایه‌گذار معروف آمریکایی از خطرناک‌ بودن هوش مصنوعی صحبت می‌کند و این در حالی است که بافت قبل از انتشار ChatGPT از پتانسیل هوش مصنوعی تعریف می‌کرد.

مدیرعامل سرشناس برکشر هاتاوی پیش‌تر تأکید کرده بود که در زمینه‌ی فناوری هوش مصنوعی متخصص نیست؛ اما اهمیت آن را هم انکار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • چرا وجود نور فراوان در خانه الزامی است؟
  • صرف ۸ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه سیستم‌های روشنایی در شهرکرد
  • نخستین سامانه پایش هوشمند روشنایی معابر شبکه توزیع برق افتتاح شد
  • تکمیل سیستم روشنایی ضلع شرقی پارک باغشمال تبریز
  • جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۲ پرو + مشخصات Redmi note 12 pro 5g (۱۷ اردیبهشت)
  • BRT کرج تا کمالشهر ادامه می‌یابد؟
  • هوش مصنوعی راهی برای کلاهبرداری است!
  • (ویدئو) سانسور‌های عجیبِ صدا و سیما؛از دست زدن تک انگشتی تا حذف کلمه «جان» بعد از نام همسر