Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات رئیسه مجلس درباره تلاش معاون وزیر نفت برای تجلیل نمایندگان مجلس از وی اظهار داشت: متاسفانه برخی معاونین و مدیران دولت حسن روحانی بدنبال سفید کردن پرونده خود هستند در حالی که نقش بزرگی در سیاه کردن زندگی مردم دارند.

قدس آنلاین: علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به دست به دست شدن نامه خود نوشته معاون وزیر نفت برای دریافت تاییده و تقدیر و تجلیل نمایندگان مجلس از وی که، اظهار داشت: اواخر دولت آقای روحانی اقدامات شگفت‌انگیزی انجام می‌شود؛ یکی از این کارها که در برخی وزارتخانه‌ها و نهادها در حال انجام است امحاء اسناد است؛ ‌چراکه برخی اسناد مربوط به نورچشمی‌ها است و می‌کوشند آن را به دولت بعد منتقل نکنند و عملا دستگاه‌های خردکن در بخش‌های مختلف قوه مجریه در حال فعالیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متأسفانه یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در پایان دولت آقای روحانی آن است که برای آنکه برخی افراد در دولت آینده (دولت سیزدهم) نقش داشته باشند، جمع‌آوری نامه تقدیر و تجلیل از آنهاست، این در حالی است که این افراد بخشی از استوانه‌ها و محور وضعیت فعلی و معیشتی و تضعیف اقتصاد کشور محسوب می‌شوند؛ این افراد تلاش می‌کنند در همین راستا تاییدیه‌هایی از نمایندگان مجلس و... دریافت کنند و بنا دارند کارنامه‌ای سفید از خود باقی بگذارند.

عضو هیات رئیسه مجلس تصریح کرد: افراد مذکور به بهانه آنکه کارشان تخصصی‌ است تلاش دارند تا رفتارهای خود را غیرسیاسی جلوه داده و کارنامه‌ای روشن و سفید از خود باقی بگذارند، در حالی که عملکردشان سیاه است.

سلیمی گفت: برخی وزارتخانه‌ها و سازمان‌های اقتصادی در زمینه تقدیر و تجلیل و دریافت نامه از نمایندگان مجلس در پایان دولت آقای روحانی اقداماتی را شروع کرده‌اند و معاونین بعضی وزراء کارهای خود را انجام داده و لابی‌هایشان را با نمایندگان مجلس آغاز کرده‌اند و در این نامه‌ها اعلام کرده‌اند که ما کارشناس هستیم و مدیران بالادستی ما را مجبور به انجام برخی کارها کرده‌اند و ما در عملکرد دولت نقشی نداشته‌ایم.

وی افزود: برخی معاونین وزرا برای اینکه بتوانند نامه تقدیر و تجلیل از نمایندگان مجلس بگیرند، در مکتوبه‌های خود انتقادات تندی را علیه حسن روحانی مطرح کرده‌اند و تصور می‌کنند با این کار می‌توانند کارنامه سیاه‌شان را سفید کنند و می‌کوشند پرونده‌شان را پاکسازی کنند.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: متأسفانه برخی معاونین و مدیران کل وزارتخانه‌ها و نهادها و سازمان‌ها تِی در دست خود گرفته‌اند و سعی می‌کنند پرونده و عملکردشان را پاک کنند و ما شاهد آن هستیم که پاکشوماهای واقعی در اثر رفتارهای سیاسی این قشر از مدیران تجلی پیدا کرده است؛ در پایان دولت حسن روحانی ماشین امضای قوه مجریه به کار افتاده و سعی می‌کنند امضاهای طلایی ردوبدل کنند.

سلیمی خطاب به نمایندگان مجلس گفت: وکلای مردم در مجلس بایستی مراقب بوده و هر نامه‌ای را امضاء نکنند؛ چراکه معاونین و مدیران کل وزارتخانه‌ها به دنبال پاک کردن سوابق منفی خود از پرونده‌شان هستند، در حالی که آنها در بدبختی‌های فعلی مردم نقش داشته‌اند که می‌توانند به قطع برق، گرانی بنزین، حذف کارت سوخت، گرانی مرغ، صف خرید کالاهای اساسی و نهاده‌های و... اشاره کنم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: عضو هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي معاون وزیر نفت جمع آوری امضا تقدیر عضو هیات رئیسه مجلس نمایندگان مجلس تقدیر و تجلیل وزارتخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۶۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به ما دروغ گفتند و علیه بانک مرکزی امضا گرفتند

احمد مهدوی، دبیرکل انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی گفت نامه‌ای که در خصوص سیاست‌های ارزی و نحوه بازگشت ارز به نیما خطاب به رهبری نوشته شده وجهه قانونی ندارد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم, احمد مهدوی، دبیرکل انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی گفت نامه‌ای که در خصوص سیاست‌های ارزی و نحوه بازگشت ارز به نیما خطاب به رهبری نوشته شده وجهه قانونی ندارد.

وی افزود چون اولا اصلا خطاب به رهبری نوشته نشده بود و با این عنوان از ما امضا نگرفتند. دوما قرار بود نامه تحویل برخی از مسئولین مربوطه مثل دکتر فرزین، رئیس‌کل بانک مرکزی و آقای مخبر شود‌. سوما قرار بود اصلا این نامه منتشر نشود‌. نکته بعد اینکه این نامه از سوی آقای جهرمی مدیرعامل بورس کالا به ما ارسال شد تا نامه را امضا کنیم.

وی ادامه داد خود ما در انجمن پتروشیمی که بزرگ‌ترین صادرکننده کشور هستیم و بیشترین ارز را وارد کشور می‌کنیم نزد آقای فرزین رفتیم و مسائل خودمان را مطرح کردیم و با نتیجه از جلسه خارج شدیم. هیچ مشکلی هم با سیاست ارزی بانک مرکزی نداریم و در هماهنگی کامل هستیم. 

این فعال اقتصادی اضافه کرد : درب اتاق آقای فرزین همیشه به روی ما صادرکنندگان باز است و همیشه وقت می‌دهند تا ما نظراتمان را با ایشان در میان بگذاریم. الان هم مشغول کار هستیم و ارز خودمان را به‌طور کامل وارد سامانه نیما می‌کنیم. بانک مرکزی پشتیبان تولید است و ما هم بنابر وظیفه در خدمت بانک مرکزی هستیم. برخی جوسازی‌ها نباید به اقتصاد کشور لطمه بزند‌ چون این خواسته دشمنان ماست.

دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی ادامه داد مشخص نیست چرا در این شرایط جنگ اقتصادی چنین نامه‌ تحریک‌آمیزی نوشتند و آن را به دور از مسائل اخلاقی و حرفه‌ای منتشر کردند. به عقیده من جریانی این نامه غیرقانونی را تنظیم و منتشر کرده‌اند که به تازگی موظف به تحویل ارز در سامانه نیما شده‌اند و از این موضوع شاکی هستند. ما سالیان طولانی است که این کار را انجام می‌دهیم و مشکلی هم نداریم.

وی ادامه داد اصلا بعید است برخی انجمن‌ها مثل صنعت کفش و نساجی که این نامه را مهر کرده‌اند ارز چندانی به نیما بیاورند که حالا نامه گلایه‌آمیز هم نوشته‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا «مرکز پژوهش‌های مجلس» هم تحمل نمی‌شود؟
  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است
  • وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسید؟ / تکلیف نیروهای شرکتی چه می‌شود؟
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران
  • معاون وزیر علوم: آیین‌نامه تسهیل جذب دانشجوی خارجی در دستور کار دولت است
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • به ما دروغ گفتند و علیه بانک مرکزی امضا گرفتند
  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند