Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ «محمد حیدری» عصر چهارشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه در کیلومتر سه محور فرعی "کل داوود" شهرستان سرپل ذهاب رخ داد که یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ از مسیر اصلی واژگون شد. 

وی توضیح داد: در این حادثه یکی از سرنشینان خودرو که مرد ۳۵ ساله ای بود جان خود را از دست داد و راننده و یکی دیگر از سرنشینان نیز زخمی و به مراکز درمانی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حیدری علت وقوع این سانحه مرگبار را تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرد.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه یادآوری کرد: سرعت و سبقت های غیرمجاز ۲ عامل اصلی سوانح منجر به فوت در محورهای استان کرمانشاه به شمار می رود.

وی خاطرنشان کرد: در سه ماه سپری شده از سال جاری ۷۵۴ فقره سانحه رانندگی در کرمانشاه متشکل از ۵۶ فقره فوتی و ۷۰۳ فقره جرحی رخ داده است.

سرهنگ حیدری یادآور شد: در نتیجه این سوانح ۵۴ نفر جان خود را از دست داده و یک هزار و ۷۸ نفر هم زخمی شده اند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

کشف ۶ هزارحبه قرص روانگردان در کرمانشاه 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه نیز از کشف ۶ هزار حبه قرص روانگردان و ۱۰ لیتر شربت متادون با تلاش ماموران خبر داد. 

سرهنگ "علیرضا دلیری" اظهار داشت: مأموران انتظامی کلانتری ۲۳ تعاون در راستای اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده از چند واحد مسکونی و تجاری بازرسی به عمل آوردند.

وی ادامه داد: در این بازرسی ها ۶ هزار حبه قرص و ۱۰ لیتر شربت متادون به همراه یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف و جمع آوری شد.

سرهنگ دلیری همچنین از دستگیری ۲ نفر در این خصوص و معرفی آنها به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در ادامه از دستگیری یک سارق قطعات خودرو و کشف ۲۱ عدد باطری خودرو ۲ عدد موتورکولر مسروقه خبر داد و گفت: این کشفیات توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان انجام شده است.

وی در پایان گفت: این سارق حین بازدید ماموران از یک ضایعات فروشی در شهرک جعفرآباد دستگیر و باطری ها و موتورهای سرقتی کولر کشف شد.

برچسب‌ها سرپل ذهاب تصادفات جاده ای کرمانشاه مرگ و میر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرپل ذهاب تصادفات جاده ای کرمانشاه سرپل ذهاب تصادفات جاده ای کرمانشاه مرگ و میر سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۸۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رییس پلیس راه قزوین از واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در استان خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه هر سه سرنشین خودرو که ۲ زن و یک مرد بودند جان خود را از دست دادند.

سرهنگ ذاکری منش افزود: این حادثه ساعاتی پیش در کیلومتر سه لاین شمالی آزادراه قزوین - کرج به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: با حضور کارشناسان پلیس راه در صحنه حادثه، علت بروز تصادف عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده خودرو به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است.

رییس پلیس راه استان قزوین بیان کرد: با حضور عوامل امداد و نجات و آتش نشانی، محل حادثه برای خودرو‌های عبوری ایمن سازی و پیکر جان باختگان سانحه نیز تحویل سازمان آرامستان قزوین شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • یک کشته در سانحه رانندگی طارم سفلی 
  • سانحه رانندگی با هفت کشته و مصدوم در محور صوفیان-شبستر
  • طغیان رودخانه روستای داره لار اسد شهرستان سرپل ذهاب
  • 3 کشته در سانحه رانندگی محور صوفیان شبستر
  • 3 کشته در سانحه رانندگی آذربایجان شرقی / تصادف دنا با سوزوکی
  • سانحه رانندگی در جاده شبستر - صوفیان سه کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • سانحه رانندگی منجر به فوت/ برخورد رونیز با ۲۰۶
  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت