Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، قانون بازی در زمین بی‌طرف برای بازی‌های نماینده‌های ایران و عربستان همچنان برقرار است. به همین خاطر کنفدراسیون فوتبال آسیا از تیم های استقلال و النصر عربستان که به ترتیب میزان الهلال و تراکتور هستند درخواست کرد که زمین بی‌طرف را برای میزبانی خود انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه النصر عربستان با وجود فرصت دو هفته‌ای که AFC داد همچنان اصرار داشت که در ورزشگاه خانگی خود از نماینده ایران پذیرایی کند.

این باشگاه در نامه‌ای رسمی که به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد بر حق میزبانی خود از تراکتور اصرار و اعلام کرد که می خواهد در ورزشگاه مرسول مبارک از نماینده ایران پذیرایی کند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا پاسخ نامه النصر را دارد و درخواست این باشگاه عربستانی را رد کرد. به این ترتیب بازی النصر و تراکتور سازی هم مانند بازی استقلال و الهلال باید در زمین بی طرف برگزار شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: عربستان الهلال کنفدراسیون فوتبال آسیا زمین بی طرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۸۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا

طرفداری| رئیس فدراسیون فوتبال عربستان با ارسال نامه ای به رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران،قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت های جام ملت های آسیا را تبریک گفت.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، با ارسال نامه ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان، قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت های جام ملت های آسیا را تبریک گفت.

در نامه المسحل آمده است:

رئیس عزیز؛ آقای مهدی تاج عزیز

به نمایندگی از فدراسیون فوتبال عربستان و خانواده فوتبال این کشور، صمیمانه ترین تبریکات را به فدراسیون شما و تیم ملی فوتسال ایران بابت دستاورد ارزشمند کسب عنوان قهرمانی رقابت های جام ملت های آسیا اعلام می کنم.

در واقع تماشای عملکرد برجسته تیم ملی فوتسال ایران دراین تورنمنت، لحظه ای بزرگ و غرورآمیز برای کل جامعه فوتبال در قاره آسیا بود. علاوه بر این، گرم ترین تبریکات ما را بابت صعود تیم ملی فوتسال ایران به جام جهانی پذیرا باشید. اطمینان داریم تیم شما نماینده شایسته ای برای قاره آسیا در سطح جهانی خواهد بود. ضمن تبریک دوباره این موفقیت چشمگیر، برایتان تداوم موفقیت را در تلاش های آتی آرزو دارم.

یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • رونالدو النصر را به فینال جام حذفی عربستان رساند
  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • رونالدو دبل کرد و النصر فینالیست شد
  • اوسمار: به دلیل جزئیات ریز به صدر نرسیدیم
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • پیام ترسناک رونالدو: آماده جنگ! (عکس)
  • جام پادشاهی عربستان؛ تلاش النصر برای فتح تنها جام فصل
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله