Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شامگاه یکشنبه روابط عمومی دفتر این نماینده، محمدصالح جوکار در دیدار با مدیران دفتر هنرهای نمایشی وزارتخانه یادشده افزود: بخشی یا تمامی آثار جشنواره در یزد عرضه شود، کار خوبی است و از این اقدام مسوولان قدردانی می‌شود.

وی تصریح کرد: یزد نه تنها بخشی از فرهنگ و علم کشور شناخته می‌شود بلکه در این زمینه‌ها پیشتاز است، اگر بخواهیم کار فرهنگی و اجتماعی انجام دهیم ،تا پیامی برای جامعه داشته باشد،  قطعا پیشران این حرکت همین جشنواره‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس یازدهم گفت: یزد با توجه به برند جهانی ، شاخص‌ ها و برندهای آن در حوزه‌های گردشگری و فرهنگ کاملا روشن و شفاف است.

جوکار افزود: برگزاری جشنواره تئاتر فجر را در یزد می‌توان بهره‌برداری دوگانه از آن دانست که از یک سو وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مصمم است ماموریت و وظایف تعریف شده را به خوبی انجام دهد و در استان هم این ظرفیت و توانمندی وجود دارد و همکاری مسوولان در این حوزه به بالاترین حد ممکن دیده می‌شود.

یزد نخستین استان میزبان جشنواره بین المللی تئاتر فجر است 

همچنین مدیرکل دفتر هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: استان‌های مختلف ظرفیت‌ها و توانمندی‌ هایی در حوزه تئاتر دارند که بر اساس این توانمندی‌ها، بخش‌هایی از جشنواره‌های تئاتر ملی به این قبیل استان ها  واگذار می‌شود.

قادر آشنا با بیان اینکه واگذاری چنین اموری بدون مطالعه و بررسی انجام نمی‌شود، ادامه داد: جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، جشنواره ای با اعتبار بسیار بالاست و جزو معدود رویدادهای تئاتری است که در جهان شناخته شده است.

این مسوول خاطرنشان کرد: درخواست برگزاری بخشی جشنواره یادشده از سوی مسوولان یزد مطرح شد و به عنوان نخستین استانی که بخشی از جشنواره در آن برگزار می‌شود، انتخاب شد.

آشنا تصریح کرد: با توجه به پایان کار دولت آقای روحانی، و تغییر دولت، انجام چنین واگذاری در جشنواره در این سطح قوی نیازمند بررسی‌های دقیق است که جشنواره با تغییر مدیریت‌ها با مشکل مواجه نشود.
 

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد مجلس یازدهم جشنواره ‌های فجر نمایش جوکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد مجلس یازدهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد مجلس یازدهم جشنواره های فجر نمایش جوکار تئاتر فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۸۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «بیرون پشت در» به نویسندگی محمد ‌رحمانیان‌ثابت و کارگردانی پرهام خاکزاد با تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان، روزهای پایانی اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش در بخش دانشجویی چهل‌ و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور داشت و جایزه ویژه هیات داوران و تندیس بازیگری مرد را دریافت کرد.

«بیرون پشت در» در اولین جشنواره تئاتر «هم‌آغاز» به‌ عنوان بهترین اثر از نگاه مردم و مخاطبان معرفی شد.

خاکزاد پیش از این در نمایش‌های «بک تو بلک»، «تنهایی و تن‌هایی وطن‌هایی»، «هر کسی یا روز میمیرد یا شب، من شبانه روز»، «خواب‌کشی»، «مختلفیم» و… نیز حضور داشته است.

اطلاعات بیشتر و بلیت‌فروشی نمایش «بیرون پشت در» به‌زودی اعلام می‌شود.

عکس از امیرحسین میرزائی است.

کد خبر 6089905 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • جدایی برگزاری بخش ملی و بین الملل جشنواره فیلم رضوان
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در خوزستان
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی