Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@14:37:59 GMT

این مرد 20 سال به خاطر مادرش یک زن بود! +عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۳۸۷۰۰

این مرد 20 سال به خاطر مادرش یک زن بود! +عکس

این مرد زن شده است تا مادر پیرش را که در معرض بیماری روانی قرار داشته نجات دهد ، او که 20 سال است که لباس زنانه می پوشد بالاخره راز زندگی اش را فاش کرد.

به گزارش برنا؛ یک مرد زن شده است تا مادرش را از بیماری روانی نجات دهد .یک مرد چینی بیست سال است که لباس خواهرش مرده اش را بر تن می کنند تا به این روش مادر بیمارش را برای تحمل از دست دادن دخترش یاری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردی که نامش منتشر نشده است با انتشار کلیپ کوتاهی از خود در مورد اینکه سالهاست لباس زنانه شبیه لباس خواهر فوت شده اش را می پوشد گفت.  این مرد چینی ماجرای خود را اینگونه آغاز کرد که :سالها پیش خواهرم را از دست دادم مادر پیرم به دلیل غم از دست دادن دخترش دچار افسردگی شده بود و در حال ابتلا به مشکلات روانی بود تا اینکه تصمیم گرفتند راهی برای درمان او پیش بگیرم برای همین تصمیم گرفتم جای خالی خواهرم را برای او پر کنم و از همان روز لباس زنانه بر تن کردم. این مرد چینی که هنوز ازدواج نکرده است بدون توجه به نظرات دیگران این سبک لباس را برتن می کند تا مادرش را بازهم خوشحال ببیند.

او در ادامه می گوید:این کار را برای مادرم انجام می دهم و از آن به هیچ وجه ناراحت نیستم ، هرکس به نظرش این رفتار عجیب است خیلی راحت می تواند به من و پوششم نگاه نکند.در بخشی از فیلم پیرزن با دست به مرد چینی اشاره می کند و می گوید این دختر من است.داستان این مرد چینی و کلیپ منتشر شده از او در کمتر از چند روز 4.5 میلیون بار در کشور چین بازدید خورد و نظرات و پیام های مثبتی دریافت کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: افسردگی مشکلات درمان ازدواج چین مادر زن مرد مرد چینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۸۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مهرداد صیادی، رئیس ششمین جشنواره مد و لباس نقش تن پوش اروند افزود: از بین هزار و صد اثر دریافتی به این جشنواره، ۶۰۰ اثر به علت غیرمرتبط بودن، ضعیف بودن در اجرا و ارائه اثر به جشنواره‌های مشابه از قبل داوری خارج شدند.

صیادی افزود: داوران از بین ۵۰۰ اثر باقیماند، ۳ اثر در هر بخش را حائز رتبه برتر اعلام کردند.

وی همچنین گفت: علاقمندان می‌توانند از دهم تا شانزدهم اردیبهشت به موزه آبان مراجعه و از جشنواره دیدن کنند.

رئیس ششمین جشنواره مد و لباس نقش تن پوش اروند همچنین گفت: مراسم اختتامیه ۱۷ اردیبهشت در سالن همایش‌های سازمان منطقه آزاد اروند با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

گفتنی است داوری آثار این دوره از جشنواره با موضوعات طراحی از بنا‌های شاخص و یادمان‌ها منطقه آزاد اروند، طراحی و ایده گیری از نشانه‌ها و نقش و نگار‌ها هویت بومی و اصیل منطقه آزاد اروند، طراحی و ساخت صنایع دستی و هنر‌های سنتی (مرتبط با ملزومات لباس) و نیز احیا و ایده گیری از لباس اقوام بومی و اصیل ساکن منطقه آزاد اروند (به ویژه اقوام عرب) از اول تا هفتم اردیبهشت در کشور برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • از ادعای شکنجه تا پیام‌های لحظه آخری نیکا به مادرش
  • متفاوت ترین فروشگاه زنانه گوچی (عکس)
  • عکس/ ترور با لباس زنانه!
  • دستبند دخترانه اسپرت، زنجیری، النگویی و ساده در زودیکا
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • تصاویری زیبا از علاقه توله خرس قطبی به مادرش
  • طرح «نور» است یا «زور»؛ روحانیون برای جنگ با که لباس نظامی پوشیده‌اند؟
  • اصالت لباس محلی عشایر ایل شاهسون
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند