Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@20:52:33 GMT

اولمرت نتانیاهو و خانواده‌اش بیمار روانی خواند

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۳۷۱۵۵

اولمرت نتانیاهو و خانواده‌اش بیمار روانی خواند

نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیرسابق رژیم صهیونیستی و خانواده او را بیمار روانی خواند.

به نوشته شماره یکشنبه روزنامه «جروزالم پست» «ایهود اولمرت» نخست وزیر پیشین رژیم اسرائیل به دنبال شکایت بنیامین نتانیاهو رهبر حزب مخالف لیکود از وی به دلیل افترا، خانواده نتانیاهو را به آزمایش روانپزشکی فراخواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولمرت در این نامه ابراز داشت از اظهار اینکه خانواده نتانیاهو بیمار روانی خوانده اصلا پشیمان نیست و او حقیقت را می‌گوید.

اولمرت در یک مصاحبه رادیویی ضمن حمایت از کابینه تازه تأسیس تل‌آویو متشکل از هشت حزب مخالف نتانیاهو، هشدار داده که احتمال دارد او برای سنگ‌اندازی در مسیر تحلیف این کابینه، تقابل امنیتی تصنعی ایجاد کند.

ایهود اولمرت که خود مدتی را به خاطر فساد مالی در زندان گذارند پیشتر نیز در گفت‌‌وگو با «رادیو ارتش» گفت که خانواده نتانیاهو مجرم هستند.

ایهود اولمرت تنها نخست وزیر رژیم اسرائیل تا این لحظه بوده که در سال 2016 به اتهام فساد مالی گناهکار شناخته و حبس شد و از فوریه (اسفند) 2016 تا جولای (مرداد ) 2017  را در زندان گذراند.

وی پیشتر نیز به شدت از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر در قبال ایران انتقاد کرده و گفته بود که نتانیاهو با تمرکز بیش از حد بر برنامه هسته‌ای ایران، از فعالیت‌های منطقه‌ای تهران از جمله گسترش حضور در سوریه غفلت کرده است./فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: نتانیاهو اولمرت نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۷۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل خانه گانتس و نتانیاهو

خانواده‌های اسرای صهیونیست در نوار غزه بار دیگر در مقابل خانه‌های عضو کابینه جنگ و نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

به گزارش ایسنا، شبکه الجزیره در این باره گزارش داد که معترضان در مقابل خانه نتانیاهو در تل‌آویو تظاهرات کردند.

در کنار خانواده‌های اسرای صهیونیست شماری از حامیان آنها و برخی نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی نیز حضور داشتند.

طبق این گزارش، شماری از معترضان نیز در مقابل خانه «بنی گانتس» عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی تجمع کرده و با روشن کردن آتش خواستار کناره گیری وی از کابینه جنگ شدند.

معترضان، نتانیاهو و گانتس را به مانع تراشی در مسیر دستیابی به توافق تبادل اسرا متهم کردند.

معترضان همچنین با سردادن شعارهایی خواستار سرنگونی کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شدند و اعلام کردند که این کابینه امنیت رژیم اشغالگر را به خطر می‌اندازد.

خانواده‌های اسرای صهیونیست در نوار غزه و حامیان آنها کابینه رژیم صهیونیستی را مقصر ماندن فرزندان خود در اسارت می‌دانند.

مقاومت فلسطین به رهبری جنبش حماس، هفتم اکتبر (۱۵ مهر) عملیات منحصر بفردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» انجام داد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند. این عملیات باعث آغاز تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوزات از هفتم اکتبر تا ۲۴ نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و پس از یک وقفه یک هفته‌ای جمعه اول دسامبر بار دیگر از سر گرفته شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • اردن : نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ جنگ روانی حماس، تیتر روزنامه های عبری زبان
  • تظاهرات شهرک‌نشینان برای کناره‌گیری نتانیاهو
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه «نتانیاهو»
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • اسرای اسرائیلی خطاب به نتانیاهو: هر چه زودتر برای آزادی ما توافق کن!
  • فیلم| هفت تیر کشی وزیر امنیت اسرائیل به روی مردم عادی برای جای پارک
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل خانه گانتس و نتانیاهو