Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک آرسنال در مصاحبه با بیلد پیرامون مسائل مختلفی صحبت کرده است.

متئو گوندوزی یکی از طرفداران پر و پا قرص مسوت اوزیل است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از Bild، گوندوزی که در آستانه انتقال به مارسی قرار دارد، به تازگی از الگوی فوتبالی خود پرده برداشت: مسوت اوزیل. او در این باره می گوید:

مسوت اوزیل یک الگو و برادر بزرگ من است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من احترام زیادی برای دستاوردهایش و آنچه از زمان حضور من در آرسنال انجام داده است قائل هستم. او در کار با توپ مهارت های خارق العاده ای دارد. برای من اوزیل بهترین بازیکن آلمان است و یکی از بهترین شماره ۱۰ های تاریخ فوتبال آلمان. او در آرسنال به سرعت مرا زیر پر و بال خودش گرفت و مرا خیلی نصیحت کرد. به همین خاطر برای من مثل یک برادر بزرگ تر است. حتی در دوران حضورم در هرتابرلین هم ما همیشه با هم در تماس بودیم؛ چه به صورت متنی و چه به صورت مکالمه تلفنی. 

او در بخش دیگری از این مصاحبه در مورد علاقه اش به آرسنال گفت:

به عنوان یک کودک همیشه رویای بازی در آرسنال را داشتم و خوش شانس بودم که در سن پایین به این خواسته رسیدم. این که باشگاه برای اولین بار طی ۲۵ سال اخیر نتوانسته است به مسابقات اروپایی راه یابد، مرا اذیت می کند. آرسنال باشگاه بزرگی در اروپاست و لیاقت این را دارد که هر سال در لیگ قهرمانان حاضر باشد... من از صمیم قلب یک توپچی هستم و فارغ از هر اتفاقی، یک توپچی می مانم.  

اخبار داغ 

فیلم سارا و نیکا با حوله حمام ! + بیوگرافی برترین های قرن با سیدمهدی رحمتی: سخت کوشی و نظم را از علی دایی الگوبرداری کردم؛ او اسطوره ماست یوسف دانشیار: با اجازه فرهاد مجیدی به کادر فنی الغرافه اضافه می شوم حسین کنعانی‌زادگان: با صداگذاری روی یک فیلم حاشیه سازی می‌کنند کیلیان ام باپه و رئال مادرید | پاری سن ژرمن مخالف تمدید قرارداد با بند فسخ کریستیانو رونالدو مایل به تمدید قرارداد با یوونتوس / گاتزتا دلو اسپورت

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۸۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد مهم عیسی آل‌کثیر در جام‌حذفی

عیسی آل کثیر و شروین بزرگ بهترین گلزنان تاریخ جام حذفی در بین بازیکنان فعال هستند.

به گزارش مشرق، بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی به دراماتیک‌ترین شکل ممکن برای قرمزها به پایان رسید و شاگردان اوسمار در ضربات پنالتی حذف شدند. عیسی آل‌کثیر در این بازی دو گل از ۴ گل تیمش را به ثمر رساند ولی نتوانست مانع از حذف تیمش شود. عیسی که در این فصل در جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران هم گلزنی کرده بود، ۳ گله شد ولی شانسی برای اضافه کردن به تعداد گل‌هایش ندارد.

آل‌کثیر با این گل‌هایی که در این فصل از جام حذفی به ثمر رساند، با ۱۲ گل زده از سجاد شهباززاده عبور کرد و به بهترین گلزن تاریخ جام حذفی در بین بازیکنان فعال تبدیل شد. همچنین شروین بزرگ مهاجم آلومینیوم هم که دو گل به پرسپولیس زد ۱۲ گله شد و او هم در کنار مهاجم پرسپولیس قرار گرفت.

گفتنی است محمد احمدزاده و فرشاد پیوس بهترین گلزنان تاریخ جام حذفی هستند که بعید است کسی بتواند فعلا به این دو برسد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • چالش سخت آرسنال برای حفظ یکی از بهترین استعدادهای آکادمی‌اش
  • این خودروها پلاک ملی نمی‌ گیرند
  • تمجید رایس از ستاره سیتی: در جهان بهترین است!
  • درست مثل رونالدو: بهترین وارث برای شماره 7
  • گفت و شنود/ نیگه دار!
  • دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • رکورد مهم عیسی آل‌کثیر در جام‌حذفی
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
  • رباح ماجر: مسی نه، کرویف قله خلاقیت فوتبال است!‏