Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@03:43:13 GMT

زورگیر خشن منکر اتهام شد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۳۹۱۷۳

محاکمه زورگیر خشن در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران در حالی به جلسه دیگری موکول شد که متهم مدعی است شاکی‌ها او را با فرد دیگری اشتباه گرفته‌اند.

به گزارش ایران، رسیدگی به این پرونده از سال 98 با شکایت مرد جوانی که مدعی بود در دام مردان زورگیر افتاده، آغاز شد. وی در تشریح ماجرا به مأموران گفت: سوار بر موتور از محل کارم در شرق تهران به سمت مرکز شهر در حرکت بودم که دو مرد موتورسوار راهم را بستند و با تهدید چاقو و قمه‌ گوشی موبایلم را گرفتند و بلافاصله هم متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اظهارات شاکی، مأموران کار شناسایی سارقان زورگیر را آغاز کردند که 2 روز بعد شکایت مشابهی به پلیس اعلام شد. مالباخته دوم هم به همان شیوه سرقت اول مورد زورگیری قرار گرفته بود. به این ترتیب فرضیه زورگیری‌های سریالی از سوی دو مرد موتورسوار قوت گرفت.

یک روز بعد از شکایت دوم این بار زن و مرد جوانی شکایتشان را ثبت و عنوان کردند در پشت چراغ قرمز به دام دو موتورسوار زورگیر افتاده‌اند و آنها با تهدید چاقو، گوشی تلفن همراه آنها را سرقت کردند. این در حالی بود که هر روز بر تعداد شکایت‌ها از 2 سارق افزوده می‌شد و دیگر برای مأموران محرز شده بود که همه شاکی‌های پرونده در دام همین 2 زورگیر افتاده‌اند.

در ادامه مأموران موفق شدند یکی از سارقان را شناسایی و او را دستگیر کنند. ناصر پس از دستگیری، به زورگیری‌های خشن با همدستی دوستش به نام شهاب اعتراف کرد اما مدعی شد مدتی است از شهاب بی‌خبر است.

پلیس نیز نتوانست ردی از متهم دیگر پرونده به دست بیاورد و از این رو پرونده متهم بازداشتی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده ابتدا کیفرخواست علیه متهمان خوانده و برای آنها درخواست اشد مجازات شد. سپس ۴ نفر از ۱۰ شاکی این پرونده نیز از قضات خواستند تا متهمان به اشد مجازات محکوم شوند.

یکی از شاکی‌ها گفت: آن روز من و همسرم از یک رستوران غذا گرفتیم تا به خانه ببریم پشت چراغ قرمز ایستاده بودیم که به یکباره متهم در خودروی ما را باز کرد و با تهدید چاقو، تلفن همراه همسرم را از دستش گرفت. همان موقع از خودرو پیاده شدم که من را با چاقو تهدید به مرگ کرد و بعد هم بلافاصله سوار موتور دوستش شد و از محل متواری شد. این ماجرا تأثیر بدی در روحیه همسرم گذاشته و حتی تا مدت‌ها می‌ترسید که از خانه خارج شود.

دومین شاکی پرونده نیز عنوان کرد: من در صف رستوران ایستاده بودم تا بعد از تحویل گرفتن غذا به سمت ماشینم بروم. اما متهم با تهدید چاقو و به طرز خشنی گردنبندم را از گردنم قاپید. قصد داشتم او را بگیرم که همدستش با موتور راهم را بست و بعد هم هر دو فرار کردند.

پس از اظهارات شاکی‌ها، متهم ردیف اول به جایگاه رفت و گفت: من هیچ کدام از این شاکی‌ها را نمی‌شناسم و آنها مرا اشتباه گرفته‌اند.

قضات دادگاه ادامه جلسه را به آینده موکول کردند تا شش شاکی دیگر پرونده در دادگاه حاضر شوند و به تشریح شکایتشان بپردازند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 کرونای دلتا محسنی اژه ای هور العظیم پریسا جهانفکریان زورگیر خشن اتهام انتخابات 1400 کرونای دلتا محسنی اژه ای هور العظیم پریسا جهانفکریان تهدید چاقو شاکی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۹۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایت عشقی در خیابان جردن

  به گزارش خبرنگار جام‌جم، ظهر بیست‌و‌ششم فروردین امسال زنی با پلیس ۱۱۰تهران تماس گرفت و اطلاع داد زن و مردی در خیابانی در محله گاندی تهران مشغول دعوا هستند و مرد با چاقو ضربه‌هایی به زن جوان زده است. همزمان با حضور ماموران در آنجا معلوم شد زن ۳۹ساله براثر اصابت ۱۹ضربه چاقو زخمی شده که به بیمارستان منتقل و ساعاتی بعد فوت شد. همچنین در تحقیقات از شاهدان معلوم شد ضارب، گوشی مقتول را هم برده است. با تحقیقات محلی هویت مقتول به دست آمد که همان حوالی ساکن بود‌. بعد از آن خانواده‌اش شناسایی و خواهرش در تحقیقات گفت‌: خواهرم از شوهرش جدا شده و فرزندی داشت و در خانه اجاره‌ای زندگی می‌کرد. با شاهرخ که سه سال از خودش کوچک‌تر بود دوست شده و قصد ازدواج داشتند. مدتی بود که اختلاف داشتند و گمان می‌کنم او قاتل خواهرم باشد.
وقتی ماموران تصویر شاهرخ را به شاهدان جنایت نشان دادند، آنها او را به‌عنوان متهم فراری معرفی کردند. وی تحت تعقیب بود تا این‌که دو هفته بعد رد او را در خانه روستایی پدرش در استان گلستان به دست آوردند و با حضور در آنجا متهم محاصره و بازداشت شد. متهم برای ادامه‌تحقیقات به شعبه هشتم بازپرسی جنایی تهران منتقل شد و گفت‌: پنج ماه پیش برای خرید به پاساژی در میدان ونک رفته بودم که با مقتول اتفاقی آشنا شدم. فهمیدم طلاق گرفته و بچه دارد‌. ارتباط‌مان ادامه داشت و به هم علاقه‌مند شده و قصد ازدواج داشتیم اما از یک هفته قبل شرایط عوض شد‌. دیگر مرا دوست نداشت. به تلفن و‌ پیام‌هایم بی‌توجه بود‌. می‌گفت قید ازدواج با او را بزنم. همین سردی رفتارش باعث شد که به او شک کنم. از کارم اخراج شده و حالم بد بود. سوءظن رهایم نمی‌کرد. رفتم چاقو خریدم و با او قرار گذاشتم. می‌خواستم به زور گوشی را از دستش بگیرم و آن را بررسی کنم‌. گوشی را نمی‌داد با شدت گرفتن درگیری ضربه‌هایی به او زدم که فقط چهار ضربه آن را یادم هست. 
متهم به قتل ادامه داد: وقتی افتاد گوشی را برداشته و فرار کردم. به محله امام حسین‌(ع) تهران رفته و گوشی و چاقو را در سطل زباله انداختم‌. نزد خانواده‌ام رفته و بعد از دو هفته دستگیر شدم.
سالار صنعتگر، بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت‌: با اعتراف متهم به قتل او در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • محاکمه مرد رمال به اتهام تعرض به ۵ زن
  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن
  • جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک
  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن | می‌خواستم شوهر خوبی نصیبم شود اما این مرد...
  • تعرض مرد رمال به زنان به بهانه بخت گشایی
  • جنایت عشقی در خیابان جردن
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش / او را با چاقو کشتم و آتش زدم!
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند