Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر ایران- پرچمدار خانواده شاسی بلندهای پورشه با نام کاین توربو جی تی؛ خودرویی است که قیمت آن از حدود 181 هزار دلار آغاز می شود و یک مبارز تمام عیار در میدان رقابت با محصولات سایر کمپانی ها محسوب می شود.

توربو جی تی که از کلاس بدنه کوپه استفاده می کند، به یک تپنده 4 لیتری 8 سیلندر توربودوقلو مجهز است که 631 اسب بخار خروجی و 849 پوندفوت گشتاور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیشرانه در مقایسه با کاین توربو که لوگوی جی تی را ندارد بخش ها و قطعات اختصاصی خود شامل تسمه تایم، پیستون ها، شاتون، میل لنگ و ... را همراه دارد.

مجموعه پیشرانه با جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیکی هماهنگ می شود که به منظور کاهش فاصله زمانی تعویض دنده ها بروزرسانی هایی را پشت سر گذاشته است.

کاین توربو جی تی در آزمایش ها طی 3.1 ثانیه از حالت توقف به سرعت 96 کیلومتر برثانیه رسیده و بیشینه سرعت ثبت شده برای آن نیز برابر با 299 کیلومتر برساعت است. این اعداد و رکوردها برای یک کراس اوور بسیار چشمگیر و قابل توجه ارزیابی می شود.

میزان ارتفاع سیستم تعلیق تریم جی تی حدود 17 میلیمتر در مقایسه با کاین توربو کاهش یافته است. همچنین عملکرد سامانه تعلیق کاملا بهبود یافته تا در مجموعه تجربه ای متفاوت در این خودرو ایجاد شود.

لاسیتک های 22 اینچی و ترمزهای سرامیک- کامپوزیت که در چرخ های جلو 440 میلیمتری و در چرخ عقب 410 میلیمتری هستند، از دیگر ویژگی های این خودرو محسوب می شود.

علاوه بر جزئیات فیبرکربن در بدنه، یک اسپویلر تطبیقی 51 میلیمتری نیز همراه این تریم است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کاین توربو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۹۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دانشجوی معترض آلمانی به جرم مخالفت با نسل کشی در غزه

دریافت 7 MB کد خبر 6090084

دیگر خبرها

  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • قلک پورشه خالی شد
  • (ویدئو) تصاویری دیدنی از تکامل پورشه در طول زمان
  • دستگیری دانشجوی معترض آلمانی به جرم مخالفت با نسل کشی در غزه
  • بخشی از تکامل در پورشه (فیلم)
  • کاهش ۸۶ میلیمتری بارش‌ها در تهران
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران
  • ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند
  • کره شمالی چند پرتابه راکتی آزمایش کرد