Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از رژیم‌های سازشگر عربی خواست که در محاسبات خود تجدید نظر کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، "طارق سلمی" سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین وی از رژیم‌های سازشگر عربی خواست در محاسبات خود تجدید نظر کنند، به خصوص پس از نبرد سیف القدس که شکنندگی دشمن صهیونیستی و قدرت مقاومت را برای بازپس‌گیری حقوق فلسطین ثابت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در گفت‌وگو با المسیره تاکید کرد که نبرد با دشمن صهیونیستی به پایان نخواهد رسید مگر با آزادسازی کل فلسطین.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اظهار داشت: جهان عرب و اسلام باید جنایات دشمن صهیونیستی را فاش کرده و از ملت فلسطین حمایت کنند.

سلمی با بیان اینکه نبرد "سیف القدس" (شمشیر قدس) معادله جدیدی تحمیل کرده است، گفت: قدس نماد هویت و محور درگیری و دروازه پیروزی است و صهیونیست ها نمی توانند این معادله را تغییر دهند.

سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین در ادامه اظهار داشت: تجاوز اسرائیل به غزه و تجاوزهای این رژیم در قدس تلاش‌هایی شکست خورده برای تحمیل معادلات جدید بر مقاومت فلسطین است.

درگیری‌های شدید میان فلسطینی‌ها و نظامیان صهیونیست در قدس اشغالیرژیم صهیونیستی یک نماینده فلسطینی را ربودهنیه در بیروت: از حق بازگشت فلسطینیان به سرزمین خود عقب نمی‌نشینیمهنیه: مقاومت به تجهیز خود برای نبرد آزادسازی فلسطین ادامه می‌دهدعضو جهاد اسلامی: مقاومت فلسطین برای حمایت از مقدسات کاملا آماده است

وی تصریح کرد: کابینه جدید رژیم صهیونیستی کابینیه‌ای ضعیف و متزلزل است و اراده فلسطین می‌تواند نقشه‌ها برای نابودی آرمان فلسطین و طرح شهرک‌سازی را به شکست بکشاند.

سلمی اقدامات امارات در اعطای تابعیت به صهیونیست‌ها را محکوم کرد و گفت: این اقدام لکه ننگی بر چهره رژیم خائن و سازشگر امارات است.

وی افزود: امارات باید در کنار ملت فلسطین و حقوق مشروع آنها قرار می گرفت و هر کسی که برای آینده سیاسی خود بر سر عادی‌سازی روابط با اسرائیل شرط بندی کند پایان خوشی مورد انتظارش نخواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل جهاد اسلامی فلسطین اخبار فلسطین رژیم صهیونیستی اسرائیل جهاد اسلامی فلسطین اخبار فلسطین جهاد اسلامی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۹۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی عاقلانه و مدبرانه بود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ «محمدرضا آشتیانی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در دیدار با همتای بلاروسی خود، ضمن اشاره به اهمیت جمهوری بلاروس در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: دو کشور در مورد مسائل مهم منطقه‌ای و جهانی دارای دیدگاه مشترک بوده و همواره از اقدامات و مواضع یکدیگر حمایت می‌کنند.

امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به موضوع فلسطین به عنوان یک مسئله مهم جهانی گفت: رژیم صهیونیستی علاوه بر نسل‌کشی و ارتکاب جنایت جنگی در یک اقدام تروریستی با حمله به اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در سوریه کنوانسیون‌های بین‌المللی را زیر پا گذاشته و متعاقباً پاسخ ایران به این رژیم، مطابق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد بود.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: انتظار ما از کشور‌های دوست و مستقل این است که نقض آشکار قوانین بین‌المللی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

امیر آشتیانی با اشاره به ظرفیت‌های متنوع و مختلف دو کشور در حوزه‌های نظامی و دفاعی بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران در جهت تقویت و ارتقای این همکاری‌ها تأکید کرد.

در این دیدار دو طرف همچنین بر ظرفیت‌های موجود و همکاری دو جانبه بر ضرورت اجرای موافقت‌نامه‌های دفاعی و تخصصی تأکید کردند.

وزیر دفاع بلاروس نیز در این دیدار با اشاره به حمله ظالمانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران این اقدام را زیر پا گذاشتن حقوق بین‌المللی توصیف و پاسخ محدود جمهوری اسلامی ایران به اقدام این رژیم را که متضمن مدیریت تنش و عدم گسترش آن بود، عاقلانه و مدبرانه توصیف کرد.

وی اضافه کرد: با وجود فشار و تحریم کشور‌های غربی علیه این کشور، «مینسک» آمادگی خود را جهت توسعه و تقویت همکاری‌های دو جانبه در حوزه‌های مختلف اعلام می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست
  • پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی عاقلانه و مدبرانه بود
  • بدون حمایت ایران اکنون نامی از فلسطین نبود
  • واکنش تند ایران به اقدام ۳کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم های جدید | انتقاد شدید از پارلمان اروپا | باید زمانی پاسخگو باشید!
  • الهندی:پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادر به حفاظت از خود نیست
  • وعده صادق قدرت اشغالگران قدس را به زیر کشید
  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی گسترده مردم یمن در صعده در حمایت از غزه