Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، شهریار فتحی در آیین تجلیل از تعدادی از مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان بناب اظهار داشت: هم اکنون در شهرک صنعتی بناب و دو ناحیه صنعتی این شهرستان 423 واحد تولیدی و صنعتی فعال بوده و بیش از 6 هزار نفر بطور مستقیم در این مجموعه ها مشغول کار هستند.

وی افزود: نرخ بیکاری تا آخر سال 1397 در این شهرستان 14 درصد بوده که این میزان به 7 درصد کاهش یافته و امیدواریم با واحدهای در حال احداث و تکمیل در سال های آتی نرخ بیکاری را در بناب به صفر برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتحی با اشاره به صادرات 300 هزار تنی انواع محصولات از شهرستان بناب در سال 1399 گفت: امیدواریم امسال شاهد افزایش این میزان صادرات از این شهرستان باشیم.

رئیس شورای تأمین شهرستان بناب در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از ادامه کوه خواری در شهرستان بناب هشدار داد: کوه های قره قشون آخرین نفس های خود را می کشد.

فتحی خاطرنشان کرد: کوه های قره قشون یک منطقه گردشگری است و این مکان باید برای نسل های آتی حفظ شود.

وی تأکید کرد: این مجموعه باید از تحت مالکیت اداره صنعت، معدن و تجارت خارج شده و به مجموعه گردشگری تحویل شود.

فرماندار بناب یادآور شد: سازمان صمت به مجموعه قره قشون باید به عنوان معدن نگاه نکند، چرا که این منطقه منطقه گردشگری است.

فتحی در ادامه با تأکید بر ضرورت جلوگیری از ادامه کوه خواری در شهرستان گفت: باید کوه های قره قشون را برای نسل های آتی حفظ کنیم.

بر اساس این گزارش، در ادامه مراسم از تعدادی از مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام/60004

منبع: فارس

کلیدواژه: بیکاری شهرستان بناب کوه خواری گردشگری قره قشون خبرگزاری فارس فارس تبریز فرماندار بناب شهریار فتحی کوه های قره قشون شهرستان بناب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۰۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از بهره‌مندی ۳۴۲ واحد صنعتی تازه از گاز طبیعی خبر داد و گفت: اکنون شهرستان بهار بیشترین مشترک گاز را در بخش صنعتی استان داراست.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید الهیاری با اشاره به وجود ۶۸۲ هزار و ۹۳۲ مشترک گاز استان همدان در بخش‌های مختلف توضیح داد: از این تعداد ۴ هزار و ۳۴۶ مشترک در بخش صنعتی هستند.

وی تصریح کرد: از مجموع مشترکان گاز در بخش صنعتی، ۳۴۲ مشترک در سال ۱۴۰۲ به مجموع مشترکان این استان افزوده شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان یادآور شد: بیشترین مشترک گاز استان در بخش صنعتی با تعداد هزار و ۶۵۸ مورد مشترک مربوط به شهرستان بهار است.

دیگر خبرها

  • پیروز در جنگ اقتصادی با ادامه راه شهدا رقم می‌خورد
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد