Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حبیب خانبابایی در آیین تجلیل از جمعی از صاحبان صنایع شهرستان بناب اظهار داشت: در سال ۱۳۹۹ تعداد ۱۰۵ گواهی جواز تأسیس و ۱۵ پرونده بهره برداری در شهرستان بناب صادر شده است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از کمک های مالی مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان در دوران سخت کرونا به خانواده های نیازمند افزود: هم اکنون ۸۴ صنعتگر در شهرستان بناب دنبال تهیه زمین برای سرمایه گذاری هستند و قطعاً با واگذاری زمین و آغاز فعالیت آنها زمینه اشتغال ۲ هزار نفر بطور مستقیم فراهم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرستان ۱۵۰ هزار نفری بناب در ۱۱۰ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی و در جنوب این استان واقع شده است.

این شهرستان با توجه به دارا بودن مردمانی سخت کوش، فعال و اقتصادی طی دو دهه اخیر با ایجاد و توسعه شهرک و نواحی صنعتی به یک منطقه صنعتی و تولیدی بزرگ و پویا در استان تبدیل شده است.

شهرستان بناب هم اکنون با دارا بودن چندین شرکت بزرگ و کوچک در زمینه صنعت فولاد قطب تولید فرآورده های فولادی استان و کشور محسوب می شود.

انتهای پیام/60004

 

منبع: فارس

کلیدواژه: سرمایه گذاری صنعت بناب زمین رئیس اداره صنعت خبرگزاری فارس فارس تبریز صنعتگر شهرک صنعتی بناب رئیس اداره صنعت شهرستان بناب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۰۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار شهرستان بوکان در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح ضمن تبریک وعده صادق و پیروزی مقتدارنه سپاه گفت: سپاه پاسداران در برابر هر نوع هجمه و تحرک دشمنان قسم خورده آمادگی و ‌توان لازم را دارند.

خشایار صنعتی افزود: به لطف رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و توصیه‌های پدرانه ایشان کشور در حال پیشرفت و تعالی است.

صنعتی، با اشاره به توان دفاعی و بازدارندگی نیرو‌های مسلح اظهارکرد: در همه عرصه‌ها آمادگی رویارویی مقابله با دشمنان را داریم.

وی گفت: کشور‌های عربی و اسلامی جرأت به زبان آوردن موضوعهای روز و ‌تحرکات نامبارک رژیم اشغالگر اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین را ندارند و این در حالی است که تنها جمهوری اسلامی که در صف مقابله با اسرائیل است،  اقتدار را به صفوف مسلمین بازگردانده است.

ادای احترام به یادبود شهدای شهرستان، سان و رژه و نمایش حرکات رزمی و تجلیل از مربیان و فرماندهان برتر از دیگر برنامه‌های صبحگاه مشترک مراسم بود.

 

 

دیگر خبرها

  • ایران به دنبال رابطه برد-برد با آفریقا است/ نگاه برابر داریم
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • بسیاری از مدیران صنعت پتروپالایشگاهی به دنبال سرمایه گذاری «دولتی» هستند تا «مردمی»
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • به نتیجه رسیدن حداقل ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی در کرمانشاه
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • سرمایه‌گذاری صنعتی ۱۰ هزار میلیارد تومانی در کرمانشاه با تسهیلات سفر رئیس جمهور
  • سرمایه وقف به سمت رفع نیاز مردم در حرکت است