Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@03:38:48 GMT

سهراب مرادی برای مسابقات جهانی آماده می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۴۰۴۰۳

سهراب مرادی برای مسابقات جهانی آماده می‌شود

سهراب مرادی با وجود عدم کسب سهمیه المپیک توکیو تصمیم دارد تمریناتش را برای حضور در مسابقات جهانی 2021 ادامه دهد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، بعد از آنکه فدراسیون جهانی وزنه‌برداری اسامی نفراتی که برای حضور در بازی‌های المپیک به امتیاز لازم رسیده‌اند را اعلام کرد، با وجود اینکه امیدواری‌هایی وجود داشت تا اما و اگرهای دسته 96 کیلوگرم در نهایت به کسب سهمیه از سوی سهراب مرادی منجر شود، اما وی از رسیدن به المپیک باز ماند و این در شرایطی بود که او در دوره گذشته المپیک به مدال طلا رسیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

با توجه به مصدومیت‌های متوالی سهراب مرادی در دو سال اخیر، این ابهام وجود داشت که آیا او در شرایطی که المپیک را از دست داده باز هم قصد ادامه حضور در دنیای قهرمانی را دارد یا نه.

 

هرچند مرادی هنوز واکنشی رسمی نسبت به این موضوع نداشته اما داود باقری نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری در این رابطه به تسنیم گفت: طبق صحبتی که با هم داشتیم، او کارش را ادامه می‌دهد و می‌‌خواهیم برای حضور در مسابقات جهانی به آمادگی مطلوب برسد.

 

فدراسیون جهانی وزنه‌برداری با توجه به تعطیلی یک ساله مسابقات در سال 2020، تصمیم دارد بعد از المپیک 2020 در مسابقات جهانی بزرگسالان که مهر ماه سال جاری در گرجستان برگزار می‌شود، شرکت کند.

وزنه برداری سهراب مرادی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وزنه برداری سهراب مرادی مسابقات جهانی سهراب مرادی وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۰۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات سوارکاری استانهای شمال کشور در ساری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، حسین دلیری معاون امور ورزشی اداره کل ورزش وجوانان مازندران گفت: مسابقات سواری کاری پرش با اسب شمال کشور با حضور ۴۵ ورزشکار از نقاط مختلف کشور و همچنین استان های مجاور در ساری برگزار شد. در این مسابقات ورزشکارانی از رده های سنی مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند.

هاتف مرادی عضو کمیته برگزاری مسابقات با اشاره به استقبال خوب سوارکاران از این رقابتها گفت: استعدادهای خیلی خوبی در این مسابقات شناسایی شده است که در آینده می توان روی آنها سرمایه گذاری کرد.

در پایان این مسابقات آرشیدا مرادی، شبیر شجری و امیر مظفری بر سکوی اول هر رده سنی قرار گرفتند.

ایوب رضوانی گزارش می دهد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • انصراف سینر از حضور در مسابقات مسترز رُم
  • مسابقات سوارکاری استانهای شمال کشور در ساری
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند + فیلم
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند
  • تیم فوتبال امیدهای عراق راهی المپیک شد/ اندونزی در یک قدمی المپیک
  • دو فرصت جهانی برای تیراندازان و امیدواری به افزایش سهمیه المپیک