Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دیدار داور بازی به صادق کرمی و هادی مرادی مربیان تیم قشقایی و همچنین روح الله صفویان پور بازیکن این تیم کارت قرمز نشان داد،  مهدی داغر و گودرز داوودی هم از این تیم کارت زرد گرفتند.  

این بازی در حالی که  قراربود راس ساعت ۳۰ / ۲۰ دقیقه آغاز شود با حدود  ۱۰ دقیقه تاخیر شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی سنجانکی بازیکن تیم قشقایی پس از تعویض با اعتراض زمین بازی را ترک کرد که با واکنش سرمربی این تیم مواجه شد. 

داوراین بازی برای نیمه نخست پنج دقیقه و برای نیمه دوم هم هفت دقیقه وقت تلف شده منظور کرد.

امین هاشمی فرد مدافع هفت گله تیم قشقایی در این بازی به دلیل محرومیت حضور نداشت. 

تیم قشقایی در این بازی حساس حدود ۱۷ دقیقه به دلیل اخراج روح الله صفویان پور ۱۰ نفره بازی کرد، این بازیکن زمانی که در بازی حضور داشت یکبار تیر عمودی دروازه تیم بادران را به لرزه در آورد.

باز هم جریان بازی از سیمای فارس قطع شد

برای دومین هفته متوالی جریان دیدار تیم های قشقایی و بادران تهران که با یک دوربین به صورت زنده پخش می شد به هنگام پخش اخبار شبانگاهی به مدت ۱۵ دقیقه قطع شد تا اعتراض تماشاگرانی که در خانه پای گیرنده های خود نشسته بودند به دنبال داشته باشد در حالی که می شد اخبار را در بین استراحت دو نیمه بازی پخش کنند.

هواداران شیرازی می گویند چرا شبکه سه سیما به هنگام پخش مسابقات فوتبال اخبار شبانگاهی را به احترام تماشاگران در بین دو نیمه پخش می کند اما در شیراز این اتفاق نمی  افتد؟

کام هواداران فوتبال در فارس شیرین شد

با برتری تیم های قشقایی و فجر شیراز مقابل بادران و هوادار تهران که منجر به صدرنشینی تیم فجر شد کام هواداران فوتبال در فارس پس از مدت ها شیرین شد.

امید روانخواه سرمربی فیروزآبادی تیم بادران تهران و بازیکن سابق تیم های استقلال تهران و فجرشهید سپاسی شیراز پس از شکست تیمش حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد.  

مدیرعامل باشگاه شهدای قشقایی شیراز به دلیل عوض شدن داور بازی آن هم شب قبل از دیدار تیمش با بادران تهران به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کتبا اعتراض کرد.

فهرست ناخوانا 

سرانجام پس از مدت ها فهرست بازیکنان در اختیار خبرنگاران قرار گرفت اما بسیار کمرنگ بود و خواندن آن نیاز به عینک داشت .

بازیکنان تیم قشقایی پس از پایان بازی در میانه زمین به جشن و پایکوبی پرداختند.

دست اندرکاران و بازیکنان دو تیم در پایان بازی پس از ورود به رختکن با هم بحث کردند.

این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود قشقایی پایان یافت و با توجه به برد ۲ بریک تیم فجر سپاسی برابر تیم هوادار شب خوبی برای فوتبال دوستان فارس رقم خورد .

بازیکنان تیم فجر هم پس از شکست تیم هوادار  که منجر به صدرنشینی آنها شد، در رختکن به جشن و پایکوبی پرداختند.

برچسب‌ها کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فوتبال فجر سپاسی شیراز لیگ دسته اول فوتبال قشقایی شیراز شیراز بادران تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فوتبال فجر سپاسی شیراز کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فوتبال فجر سپاسی شیراز لیگ دسته اول فوتبال قشقایی شیراز شیراز بادران تهران بادران تهران تیم قشقایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۰۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس شرایط همراهی این تیم در دیدار مقابل سپاهان را پیدا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش

 

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • تلاش‌مان کسب حداکثر امتیازات است
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰