Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دادگاه مرکزی رژیم صهیونیستی یک دختر فلسطینی از اهالی قدس به نام «یاسمین جابر» را به اتهام ارتباط با جنبش حزب‌الله به دو سال و نیم زندان محکوم کرد.

بر اساس گزارش شبکه «المیادین»، رژیم صهیونیستی مدعی شده یاسمین هنگام سفر به لبنان و ترکیه در بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ با برخی از اعضای حزب‌الله ارتباط گرفته و به این ارتباط از طریق شبکه‌های اجتماعی ادامه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن دادرسی رژیم صهیونیستی در رابطه با این پرونده آمده است: برای یاسمین جابر توضیح داده شد که مأموریت وی عضوگیری فعالان دیگری در اسرائیل بوده است تا به عنوان یک هسته تحت دستورات وی در آینده به کار گرفته شوند.

یاسمین در آگوست گذشته در منزلش در قدس بازداشت شد و تحت بازجویی‌های طولانی توسط افسران «شاباک» (سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) و دیگر واحدهای امنیتی رژیم صهیونیستی قرار گرفت. وی اکنون در بازداشت‌گاه «دامون» زندانی است.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی حزب الله لبنان قدس اشغالی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۱۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«رفح» زیر آتش؛ وضعیت بحرانی آخرین پناهگاه آوارگان فلسطینی+ عکس

به گزارش خبرگزاری مهر، وبگاه قدس الاخباریه با اشاره به مساحت ۶۴ کیلومتر مربعی شهر رفح در جنوب نوار غزه (هم مرز با مصر) گزارش داد که جمعیت این منطقه پیش از آغاز جنگ تنها ۲۸۰ هزار نفر بوده اما پس از هفتم اکتبر به یک میلیون ۴۰۰ هزار نفر رسیده است.

رفح در ماه های اخیر به عنوان آخرین پناهگاه آوارگان فلسطینی شناخته می شد که امروز همزمان با آغاز تجاوزات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی موج آوارگی مجدد فلسطینیان از آن آغاز شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در شرایطی نفوذ زمینی خود به رفح را از جبهه شرقی همزمان با بمباران هوایی و شدید کل مناطق آن را آغاز کرده که اکثر ساکنان رفح که آوارگان جنگی هستند در اردوگاه‌ها بدون داشتن امکانات اولیه روزگار خود را می گذرانند.

ارتش رژیم صهیونیستی از بامداد امروز به طور پیوسته در حال بمباران مناطق شرقی شهر رفح در جنوب نوار غزه است. در این حملات جنون‌آمیز تا این لحظه ده‌ها نفر شهید و مجروح شدند.در میان شهدا تعدادی زن و کودک هم دیده می‌شود. هنوز آمار دقیق شهدا اعلام نشده است.

کد خبر 6099505 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • گزارش سازمان حقوق بشری از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در رفح
  • جامعه اسلامی دانشجویان اشغال گذرگاه رفح را محکوم کرد
  • واکنش روسیه به حمله اسرائیل علیه رفح
  • جنگنده‌های صهیونیستی مناطق مسکونی غزه و رفح را زیر آتش گرفتند
  • وضعیت بحرانی آخرین پناهگاه آوارگان فلسطینی در رفح زیر آتش+ عکس
  • «رفح» زیر آتش؛ وضعیت بحرانی آخرین پناهگاه آوارگان فلسطینی+ عکس
  • مصر عملیات رژیم صهیونیستی در رفح را  محکوم کرد
  • مصر حمله رژیم اسرائیل به رفح را محکوم کرد
  • برزیل و ونزوئلا حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کردند
  • سازمان همکاری‌ اسلامی نسل‌کشی فلسطینی‌های غزه را محکوم کرد