Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ منتخبان دوره ششم شورای اسلامی شهر مادوان با آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج دیدار کردند.

در این دیدار ولی‌الله شکوهی عضو جدید این شورا به نمایندگی ضمن معرفی اعضای جدید گفت: اعضای شورا افرادی صادق با روحیه جهادی و انقلابی هستند و همه پنج عضو در این دوره تنها دغدغه خدمت به مردم و رفع مشکلات شهر مادوان را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکوهی در ادامه گریزی به عدم امکانات رفاهی در این منطقه زد و افزود: متاسفانه شهر مادوان فاقد امکانات رفاهی و زیر ساخت‌های فرهنگی، ورزشی و مذهبی است که امیدواریم در این دوره بتوانیم با کمک همه اعضا و حمایت های ویژه نماینده ولی فقیه در استان و مسئولان استانی بخشی از این مشکلات را برطرف کنیم.

عضو جدید شورای شهر مادوان ضمن انتقاد از مشکل آب شرب مادوان گفت: یکی از خواسته‌های به حق مردم مادوان آب شرب است که متاسفانه روزانه مردم با مشکل بی آبی روبرو هستند.

عضو جدید شورای شهر مادوان به یکی از وعده‌های انتخاباتی خود اشاره‌ای کرد و افزود: در نطق انتخاباتی خود یکی از وعده هایی که به مردم دادم استقرار امام جماعت در این شهر بود، چرا که یقین داریم با استقرار امام جماعت در هر منطقه‌ای به لطف حضور و کارهای فرهنگی، مذهبی و پیگیر بودن بخشی از دغدغه‌های مردم رفع خواهد شد.

شکوهی تاکید کرد: از نماینده محترم ولی فقیه در استان توقع داریم در صورت صلاحدید به این خواسته مردم شهر مادوان توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: آب آشامیدنی یاسوج نماینده ولی فقیه امام جمعه شهر مادوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۱۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، جمعی از مسئولان، روحانیون و قشر‌های مختلف مردم، امام جمعه جدید شهر میانرود شهرستان دزفول معرفی شد. 

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در این مراسم گفت: امام جمعه محور وحدت و تحول یک منطقه است.

وی افزود: وقتی مسئولان، مردم و امام جمعه در کنار یکدیگر باشند تلاش می‌کنند که مشکلات را کاهش بدهند.

در این مراسم با تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید طاهر حمیدی، امام جمعه پیشین، حجت الاسلام سید احمد علوی اصل به عنوان امام جمعه جدید شهر میانرود معرفی شد. 

در حاشیه این مراسم، جمعی از مردم شهر میانرود با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و به بیان دغدغه‌ها و مطالبات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند