Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج اعضای شورای اسلامی جدید شهر مادوان با آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج دیدار کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان در این نشست اظهار کرد: کسانی که منتخب شورای شهر و روستا می‌شوند باید به وعده‌های خود عمل کنند تا اعتماد مردم جلب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی گفت: با یک مدیریت مدیرانه وحکیمانه و البته دلسوزانه باید به مردم خدمت کنید زیرا بر این اساس مردم به شما رای دادند و انتخاب کردند و حتی در لحظات سخت باید از جیب خود هم برای مردم و شهر هزینه کنید.

وی ادامه داد: شهر مادوان مشکلات زیادی دارد کوچه‌ها، نبود و کمبود فضای سبز، ضعف در فضاهای فرهنگی و مذهبی مثل کتابخانه‌ها و مساجد و حسینیه‌ها که باید نقشه جامع این شهر از قبل شکل می گرفت و اکنون به شدت در فضای آموزشی مادوان در مضیقه است.

امام جمعه یاسوج با بیان این که مشکلات مادوان کم نیست و احتیاج به کار و زحمت و دوندگی دارد افزود: باید کار و دوندگی و تلاش شود و باید برنامه‌ریزی کرد، برنامه ریزی هم باید در یک چارچوب مشخص نقشه جامع فرهنگی، اجتماعی و عمرانی باشد.

حسینی گفت: باید بر اساس جمعیت و تصاویر هوایی کوچه‌ها اصلاح شده و جداول ساماندهی شود تا مادوان از این وضعیت خارج گردد.

وی خطاب به اعضای منتخب شورای شهر مادوان گفت: حالا که شما انتخاب شده‌اید باید یک شهردار توانمند و دانا و شهرداری که تخصص عمران و شهرداری داشته باشد انتخاب کنید تا کار را پیش ببرد چرا که اگر کار حکیمانه، دلسوزانه و تخصصی باشد حتما موفق می‌شوید.

نماینده ولی‌فقیه به اعضای منتخب شواری شهر مادوان گفت: اگر بحث سهم خواهی، طایفه گرایی و گروه گرایی را وارد جمع خودتان کردید فقط با آبروی خودتان بازی می‌کنید و مشکلات مردم بیشتر می‌شود و لذا باید مواظب باشید.

وی افزود: اگر بگویید فلان شخص به ما رای داده، فلان طایفه به من رای داده و من باید آنها را وارد بدنه شهرداری کنم چنین تفکری بلای جان شهرداری و شهر می‌شود که باید مراقب باشید.

حسینی گفت: دنبال کار و تلاش و برنامه ریزی بروید اگر در جاهایی هم سلیقه‌ها متفاوت بود باید مراقب باشید که مردم و شهر آسیب نبینند.

امام جمعه یاسوج گفت: برنامه ای طراحی کنید و طبق برنامه پیش بروید، سلیقه‌ای کار نکنید، سلیقه ای و بدون برنامه عمل کردن منجر به فشل شدن و رها کردن شهر و منطقه می‌شود.

حسینی خاطرنشان کرد: شورای شهر بودن مسئولیت خوب و ارزشمندی است اما به شرط و شروطی؛ جنگ و دعوا بر سر شورای شهر کم نیست؛ بگیر و ببند هم در این کار کم نیست همانطور که می شنویم در فلان جا شورای شهر چنین کرد و دستگیر شدند و فلان جا چنان کرد و به زندان رفتند که اگر رعایت نشود خدایی ناکرده منجر به چنین سرنوشتی می‌شود.

وی گفت: اگر با برنامه پیش بروید و برنامه‌ها تخصصی باشد انتخاب شهردار تخصصی باشد و یک آدم توانمند بیاورید و در جایی که شهرداری نیروی تخصصی نیاز داشته باشد نیروی تخصصی بیاورید قطعا موفق عمل می‌کنید ولی اگر بدون برنامه باشید و سهم خواهی باشد و بکارگیری نیروها در شهرداری تخصصی نباشد و نیروی خدماتی در قسمت اداری به کار گرفته شود و بالعکس سرنوشت یک شهر به روستا شدن منتهی می‌شود.

وی با انتقاد از برخی کم کاری‌ها گفت: جاهایی که برای فاضلاب کنده‌کاری می‌کنند یا فرض کنید ستون برق در جایی افتاده سریعا ترمیم شود در حالی که  نزدیک دو ماه است در یکی از بلوارهای همین شهر یک ستون برق افتاده و هنوز تکان نخورده، سوال این است که چرا باید چنین وضعیتی داشته باشیم.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: یاسوج جنگ امام جمعه نماینده ولی فقیه خبرگزاری فارس یاسوج سید نصیر حسینی شهر مادوان شورای شهر امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۱۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی

امام جمعه قم با اشاره به جایگاه مهم شوراها گفت: شوراها باید مسئولیت‌پذیری بیشتری داشته و به محلی برای سوء استفاده از قدرت تبدیل نشوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر امروز _ جمعه هفتم اردیبهشت _ در خطبه‌های نماز جمعه قم با اشاره به اهمیت جایگاه شوراها در قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ۲۰ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی اصل مهم شوراها در قانون اساسی به مرحله اجرا درآمد و تا امروز هم نقش‌آفرین است.

وی افزود: مسئولیت‌پذیری از مهم‌ترین لوازم عضویت در شوراهای شهر و روستا بوده و انتظار خدمت گسترده از این شوراها برای مردم فراوان است.

امام جمعه قم گفت: شوراها باید از افراد دلسوز و متخصص انتخاب شوند چرا که دلسوزی برای مردم یکی از اصول مهم موفقیت شوراها است.

آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه گاهی دیده می‌شود اعضای شوراها دچار تخلفات و جرم‌هایی می‌شوند، اظهار کرد: الزام به قوانین و سو استفاده نکردن از قدرت از مهم‌ترین اصولی است که شوراها باید به آن پایبند باشند.

وی با تاکید بر اینکه شوراها باید توانمندی بسیار خوبی داشته باشند، گفت: افراد ناتوان صحنه شوراها را برای افراد توانمند باز کنند تا این شوراها با همکاری دولت بتوانند به مردم بهتر خدمت کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرارسیدن روز معلم تاکید کرد: هر ساعتی که برای تعلیم و تربیت نسل جوان صرف شود، عبادت است.

آیت‌الله حسینی بوشهری با تاکید بر اجرای سند تحول آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش ما از نظر بودجه باید تأمین بوده و نیروهای متوکل، صبور و متدین در آن به مردم خدمت کنند.

وی جایگاه کارگران در دین اسلام را جایگاهی بسیار رفیع دانست و از مسئولان خواست در شرایط جنگ اقتصادی حمایت بیشتری از قشر کارگر و تولید داشته باشند.

امام جمعه قم با اشاره به دستاوردهای عملیات وعده صادق افزود: نیروهای مسلح ما دل مردم را شاد کرده و ثابت کردند که با توکل به خداوند متعال می‌توان بر تمام قدرت‌های مادی چیره شد؛ همانطور که موشک‌های کشورمان از مرز پدافندهای هوایی کشورهای قدرتمند جهان عبور کرد و باید توجه داشت این عملیات موجب از دست رفتن حیثیت رژیم صهیونیستی دانست که جبران آن ممکن نیست.

وی با اشاره به اینکه مؤمنان تا پای جان برای حراست از حجاب ایستاده‌اند گفت: حجاب یک واجب شرعی است و نباید از آن کوتاه آمد؛ در مسئله حجاب نگاه‌های متفاوت فقهی نباید موجب سو استفاده دشمن شود و در این راستا طرح نور باید استمرار یافته و تمام اقشار مؤمن به آن کمک کنند.

کد خبر 748104

دیگر خبرها

  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری
  • تاکید امام جمعه قم بر همراهی همه دستگاها برای استمرار اجرای طرح نور
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • نباید اجازه دهیم کارگران دچار رنج شوند/ لزوم پرداخت به موقع حقوق
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری یاسوج
  • مد جدیدی به نام طالع بینی؛ با متولدین این ماه وارد رابطه نشوید!
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند