Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، احمد مومنی راد، سخنگوی هیات منصفه جرایم مطبوعاتی و سیاسی در رابطه با رسیدگی به پرونده‌های مطبوعاتی بیان کرد: روز یکشنبه ۱۳ تیرماه ۱۴۰۰ در شعبه ۶ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی شقاقی سه پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت.

سخنگوی هیات منصفه جرایم مطبوعاتی و سیاسی خاطرنشان کرد: در پرونده اول، اتهام مدیرمسئول پایگاه خبری اطلاعات روز دائر بر توهین به مقامات مورد رسیدگی قرار گرفت و هیات منصفه در اتهام فوق الذکر متهم را باتفاق آراء مجرم دانست و با اکثریت آراء متهمان را مستحق تخفیف دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: در پرونده دوم، به اتهام مدیرعامل پایگاه خبری نفت ما و خبرنگار دائر بر افترا رسیدگی شد و هیات منصفه در اتهام فوق الذکر متهمان را باتفاق آراء مجرم دانست و با اکثریت آراء متهمان را مستحق تخفیف دانستند.

مومنی راد خاطرنشان کرد: در پرونده سوم؛ به اتهام مدیر مسئول پایگاه خبری میز نفت دائر بر افترا رسیدگی شد و هیات منصفه در اتهام فوق الذکر متهم را باتفاق آراء مجرم دانست و با اکثریت آراء متهم را مستحق تخفیف دانستند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رسانه استان تهران مجرم دادگاه مطبوعات هیات منصفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۱۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ بهرامی با اشاره به اهمیت رسیدگی به موقع به پرونده‌های کمیسیون پزشکی گفت : متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی استان در سال ۱۴۰۱ حدود ۴۰ روز بود.

این مسوول همچنین از جمله اقدامات انجام شده برای کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها را استفاده از سیستم‌های الکترونیکی اعلام کرد و گفت: ثبت‌نام و نوبت‌دهی به‌صورت الکترونیکی انجام، و کلیه مدارک و مستندات به‌صورت الکترونیکی تبادل می‌شود.

وی افزود: برگزاری جلسات کمیسیون به‌صورت منظم از آیتم‌های تاثیرگذار در روند رسیدگی به پرونده هاست که در این راستا تمامی جلسات به‌طور منظم و با حضور همه اعضا برگزار می‌شود.

رئیس اداره کمیسیون‌های پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه بررسی پرونده‌ها با کاهش تشریفات اداری به حداقل رسیده است، از بیمه‌شدگان و کارفرمایان خواست، در صورت نیاز به طرح درخواست در کمیسیون پزشکی از طریق سامانه‌های الکترونیکی و یا مراجعه به کارگزاری تامین اجتماعی اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است
  • کاهش میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی زنجان
  • کمیسیون اصل ۹۰، مرجع رسیدگی به شکایت‌های مردم
  • محاکمه مرد رمال به اتهام تعرض به ۵ زن
  • مرتضوی: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت
  • جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک
  • راه‌حل رفع مشکل پرونده‌های معوق در سند تحول قضایی
  • نظر هیات منصفه دادگاه مطبوعات درباره رویداد ۲۴ و مجله ناداستان 
  • اتهام مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • هیئت منصفه دادگاه مطبوعات مدیرمسئول رویداد۲۴ را مجرم دانست