Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که مسابقات فوتبال در آسیا پیگیری می شود کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر کووید 19 اعلام کرد تورنمنت های فوتبال و  فوتسال بانوان در قاره با تاخیر برگزار می شود. 

به گزارش "ورزش سه"، در همین راستا کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کردبه دلیل چالش‌هایی نظیر برنامه‌ریزی سفر، ملاحظات پزشکی چندین کشور و قرنطینه، انعطاف‌پذیری بیشتری برای زمان دور انتخابی رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال بانوان آسیا 2022 خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از مشورت با فدراسیون‌های عضو، تاریخ نهایی این مسابقات را که قرار بود 13 تا 25 سپتامبر (22 شهریور تا 3 مهر 1401) برگزار شود، مشخص خواهد کرد. کمیته اجرایی AFC همچنین با درخواست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی مبنی بر لغو مسابقات فوتسال زیر 20 سال آسیا 2021 و رقابت‌های قهرمانی فوتسال بانوان آسیا 2020 موافقت کرد.

 

هم چنین دور انتخابی جام ملت‌های فوتسال آسیا 2022 کویت که قرار بود 13 تا 24 اکتبر (21 مهر تا 2 آبان) برگزار شود، به اول تا 15 آوریل 2022 (12 تا 26 فروردین) منتقل شد. پیش از این 16 تا 27 فوریه (27 بهمن تا 8 اسفند) به عنوان تاریخ جام ملت‌های آسیا مقرر شده بود که مطابق برنامه جدید، این مسابقات از 25 سپتامبر تا 20 اکتبر (3 تا 28 مهر سال 1401) تغییر یافت.

 

تیم ملی فوتبال بانوان ایران زیر نظر مریم ایراندوست در یک برنامه فشرده برای حضور در این بازیها آماده می شد که حالا زمان بیشتری برای آماده سازی در اختیار خواهد داشت.

فوتبال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال بانوان فوتبال بانوان جام ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۲۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت داور ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا

دیدار دو تیم فوتبال بانوان اوراواردو ژاپن و هیوندای استیل کره جنوبی از فینال رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا ۲۰۲۳ در حالی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در شهر سایتاما ژاپن برگزار می‌شود که معصومه شکوری از ایران به عنوان ناظر داوری در این مسابقه حضور دارد.

داورانی از کشور چین قضاوت این بازی را برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • نظارت داور ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • نظارت شکوری در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • فوتسال آسیا باید مجسمه وحید شمسایی را بسازد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟