Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف محموله‌های ۵۰ تنی شیر خشک و شکر قاچاق در منطقه بلوچستان خبر داد. - اخبار استانها -

سردار احمد طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان ایرانهشر مستقر در ایست و بازرسی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور بم- ایرانشهر به یک دستگاه خودروی تریلی باری مشکوک و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: مأموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن مقدار 25 تن شیر خشک قاچاق و فاقد مجوز حمل را کشف کردند که ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرک 10 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه یک متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، گفت: عزم پلیس در برخورد با پدید قاچاق کالا به عنوان یکی از عوامل اصلی اخلال در نظام اقتصادی کشور جدی است و در این راستا از شهروندان درخواست داریم اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس 110 در اختیار پلیس قرار دهند.

درگیری جان برکفان پلیس سیستان و بلوچستان با قاچاقچیان/ بیش از یک تن مواد مخدر کشف شد23 تن روغن خوراکی قاچاق در سیستان و بلوچستان کشف شدامام‌جمعه قزوین: مبارزه با ابرقاچاقچیان در اولویت مسئولان مبارزه با قاچاق کالا باشد

سردار طاهری در اعلام خبر دیگری از کشفبات قاچقا در استان اظهار داشت: در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی ماموران انتظامی شهرستان دشتیاری هنگام کنترل تردد خودروهای عبوری در محور مواصلاتی چابهار- "جکیگور" به یک دستگاه تریلی کانتینردار مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: مأموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن، 25 تن  شکر قاچاق و فاقد مجور قانونی را کشف کردند که کارشناسان اداره گمرک  ارزش محموله قاچاق مکشوفه را چهار میلیارد و 250 میلیون ریال برآورد کردند. در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/392/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۳۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان گفت: در بازرسی‌ انجام شده ۲۷ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از خبرگزاری پلیس، کامران خوشناموند اظهار کرد: در پی وصول گزارشات مردمی مبنی بر دپوی سوخت قاچاق در انبارهای حاشیه شهرستان هندیجان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارکنان انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از شناسایی محل مذکور و هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از محل ۲۷ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ۱۲ دستگاه خودرو وانت و سواری که حامل سوخت قاچاق بودند را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان با اشاره به دستگیری ۱۲ نفر در این رابطه و تحویل به مرجع قضائی، تصریح کرد: مبارزه جدی با قاچاق کالا و سوخت جز اولویت‌های اصلی پلیس بوده و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا و سوخت مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

کد خبر 750082

دیگر خبرها

  • شهدا مسیر سعادت را انتخاب کردند
  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان