Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه برخی زحمت یکساله مدافعان سلامت و سازندگان دارو و واکسن و... را نفی می‌کنند تا یک فرد یا جریانی را بزنند، گفت: ننگ بر این سیاست زدگی! - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، سعید نمکی در ستاد استانی مقابله با کرونای آذربایجان شرقی با اشاره به توانمدی های داخلی برای مقابله با کرونا، اظهار داشت: اکنون ما به سازنده برخی از مهمترین ابزارهای مقابله با کرونا از جمله ونتیلاتور و واکسن و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. دست یافتیم و حتی برخی صادر می‌شوند که در دنیا بی نظیر است، در حالی که ما در شرایط تحریم این اقدامات را انجام دادیم.

وی با بیان اینکه برخی قلم به دست گرفتند که وقتی ما نمی‌توانیم دوچرخه بسازیم چرا ادعای تولید واکسن داریم؟ تصریح کرد: این افراد که چنین سخن می گویند، نمی‌دانند که اکنون آنتی بادی واکسن رازی و پاستور در بدنشان وجود دارد! این‌ها برای حرف زدن حتی به تاریخ نگاه نمی‌کنند که بیش از صد سال است ما واکسن می‌سازیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پرشکی با اشاره به اینکه وقتی می گوییم واکسن می‌سازیم و به عنوان ششمسن و هفتمین واکسن ساز بزرگ دنیا مطرح می‌شویم، نمی‌گویند دانشمندان این عرصه شبانه روز تلاش کردند و یک عظمت آفریدند، ابراز داشت: وقتی یک ورزشکار روی سکو می‌روند، عده‌ای با پرچم شیر و خورشید هم به این قهرمانی اشک شوق می‌ریزند ولی برای دانشمندان ما این موضوع فراهم نیست و گمنامانه در این عرصه جانفشانی می‌کنند.

نمکی: واکسن پاستور مجوز مصرف اورژانسی را دریافت کردنمکی: به واکسن‌سازان مطرح جهان پیوستیم/ تشت رسوایی آمریکایی‌ها از بام افتادوزیر بهداشت: واکسن ایرانی کوبایی اجازه مصرف اضطراری دریافت کردوزیر بهداشت در یزد: سازمان جهانی بهداشت ‌مدل ایران در مبارزه با کرونا ر‌ا "برتر"، "منطقی‌" و "پربهره‌" اعلام کرد/ ‌نگذاشتیم ‌بیماران کرونایی ‌سرگردان باشندنامه وزیر بهداشت به جهانپور: گفتار سخیف در ذهن دیگران خفیف‌مان می‌کندمعاون وزیر بهداشت: با افتخار می‌گویم برنامه واکسیناسیون روتین کشور برای یک نفر هم عقب نیفتاد

وی با بیان اینکه برخی زحمت یکساله مدافعان سلامت و سازندگان دارو و واکسن و... را نفی می‌کنند تا یک فرد یا جریانی را بزنند، افزود: ننگ بر این سیاست زدگی چراکه این امر دور از اخلاق و انصاف است و تلاش‌های دانشمندان این سرزمین را زیر سؤال می‌برند.

نمکی در ادامه با تاکید بر اینکه پیک چهارم را با عزت و عظمت مدیریت کردیم خاطر نشان کرد: میزان مرگ در پیک چهارم «یک‌دوم» پیک سوم بود و این به دلیل استفاده از زیرساخت شبکه، کلینیک‌های سرپایی که بار بیمارستان‌ها را کم کرد و شیوه موفق مراقبت در منزل بود.

وی با اشاره به اینکه سازمان جهانی بهداشت کلینیک‌های سرپایی درمان کرونا و مراقبت را به عنوان مدل موفق بین المللی ثبت کرد، افزود: پایلوت مراقبت و رهگیری ویروس کرونا به صورت محله محور را هم در تبریز برای کاهش بار بیماری انجام دادیم که اکنون به عنوان الگوی موفق به کل کشور ارائه شد.

در حال تکمیل...

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۳۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس

ستاره سابق آرسنال و چلسی از ترکیب رویایی خود رونمایی کرد.

طرفداری | از تیم منتخب تاریخ لیگ برتر انگلیس به انتخاب فیل فودن رونمایی شد.

به گزارش دیلی میل، از سسک فابرگاس، ستاره سابق آرسنال و چلسی به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های هجومی تاریخ لیگ برتر انگلیس یاد می‌شود. هافبک اسپانیایی پس از رایان گیگز افسانه‌ای با 111 پاس گل، دومین پاسور برتر تاریخ پرمیرلیگ به حساب می‌آید. در کارنامه درخشان فابرگاس علاوه بر آمار فردی عالی، افتخارات پرشماری از جمله دو قهرمانی پرمیرلیگ )با چلسی) و قهرمانی جام حذفی انگلیس (با آرسنال و چلسی) به چشم می‌خورد.

سسک فابرگاس در مصاحبه‌ای با دیلی میل، از بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس به انتخاب خودش رونمایی کرد. در ترکیب رویایی فابرگاس، اساطیری چون تیری آنری، دیدیه دروگبا و کریستیانو رونالدو دیده می‌شوند. نکته جالب میان انتخاب‌های او، وقتی بود که نتوانست کوین دی بروین و داوید سیلوا را به دیگری ترجیه بدهد و بنابراین، هر دوی آن‌ها را در تیم منتخب گذاشت.

بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس دروازه‌بان: دیوید سیمن مدافعان: کایل واکر، ریو فردیناند، جان تری و اشلی کول هافبک‌ها: کوین دی بروین یا داوید سیلوا، استیون جرارد، پاتریک ویرا و کریستیانو رونالدو مهاجمان: تیری آنری و دیدیه دروگبا

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • (ویدئو) واکنش بغض‌آلود وزیر اسبق بهداشت به مهاجرت بهترین شاگردانش از ایران
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس