Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@23:15:08 GMT

تاثیر زانوبند در درمان درد زانو

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۴۳۳۵۷

تاثیر زانوبند در درمان درد زانو

خبرورزشی –

افراد بسیاری از اهمیت پیشگیری از این درد آگاه نیستند. اما مهم است بدانید که حتی انجام فعالیت‌هایی مانند پیاده‌روی، می‌تواند موجب افزایش فشار بر زانو شود. انواع راه‌های درمانی زانو درد

بر اساس نوع و علت زانو درد، یکی از روش‌های زیر، توسط پزشک برای درمان زانودرد تجویز می‌شود: فیزیوتراپی تجویز دارو عمل جراحی

موثرترین درمان درد زانو (https://www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ador.ir/fa/دسترسی-سریع/مقالات/درمان-زانو-درد/)، رعایت توصیه‌های پزشک متخصص است. انجام ورزش یا خوردن دارو خودسرانه و بدون تجویز دکتر، احتمال آسیب و ماندگاری این درد را بیشتر می‌کند. علاوه بر این سه راهکار درمانی، معمولا پزشک، نکات و راهکارهای تکمیلی را به بیمار ارائه می‌دهد که در تسریع درمان موثر هستند.

زانوبند آدور یکی از لوازم طبی پزشکی است که به زانو، در مقابله با این درد کمک کرده و مانع از آسیب دیدن مجدد آن می‌شود. استفاده از زانوبند طبی در کنار فیزیوتراپی، به فرد در حرکت دادن و محافظت از زانو کمک می‌کند. انواع زانوبندها:

زانو بندها انواع متفاوتی دارند و پزشک بر اساس نوع مشکل فرد، یکی از آن‌ها را برای بیمار تجویز می‌کند. به طور کلی، انواع زانوبند طبی با توجه به نوع پشتیبانی و ساختار، عبارتند از:

زانوبندهای کاربردی:

 این نوع از زانوبندها باعث ثابت نگه داشتن و محافظت از زانو می‌شوند. اصولا ورزشکاران بعد از آسیب دیدگی زانو، از این محصول استفاده می‌کنند. این محصول به کنترل حرکت زانو کمک کرده و مانع از آسیب‌دیدگی مجدد می‌شود.

زانوبندهای توان بخشی:

این زانوبندها اغلب بعد از جراحی، به فرد پیشنهاد می‌شود. این نوع محصول، زانو را ثابت نگه داشته و حرکت بالا و پایین آن را محدود می‌کند که در روند بهبودی موثر است. البته بعضی از پزشکان معتقدند که این محصول، مزیتی ندارد.

زانوبندهای پیشگیری کننده:

این محصولات به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از آسیب دیدن زانو در هنگام ورزش، پیشگیری می‌کنند.

زانوبندهای تخلیه‌کننده:

افرادی که از آرتروز زانو یا درد مزمن آن که ناشی از آسیب‌دیدگی قبلی بوده، رنج می‌برند، از این محصول استفاده می‌کنند. زانوبند آرتروزی، فشار را از ناحیه‌ای که آسیب دیده کم کرده و به قسمت‌های قوی‌تر منتقل می‌کند. استفاده از زانوبند طبی برای آرتروز، به کاهش درد کمک کرده و در حرکت دادن پا نقش موثری دارد.

ساق‌بند:

این گروه از محصولات به طور فنی زانوبند نیستند، اما از متدوال‌ترین محصولات محافظت از زانو هستند. این محصولات برای فشرده‌سازی نواحی اطراف زانو طراحی شده‌اند. این طراحی، به حمایت از زانو کمک کرده و مانع از التهاب و تورم می‌شود.

این که کدام رباط‌ها آسیب دیده‌اند، زانو به چه نوع حمایتی نیاز دارد یا چه ورزشی انجام می‌دهید، در انتخاب نوع زانوبندها تاثیر بسیاری دارد. برای همین توصیه می‌شود قبل از انتخاب، با پزشک خود در این رابطه مشورت کنید تا محصول مناسب را برای شما تجویز ‌کنند. شما می‌توانید برای خرید زانوبند، با وارد شدن به سایت آدور، انواع ساپورت‌های پا و زانوبندهای آدور را مشاهده کنید. با یک خرید آنلاین و مطمئن از این سایت در وقت خود صرفه‌جویی کنید. عوارض بستن زانوبند

نحوه استفاده از زانوبند باید با توجه به علت و نحوه درمان، توسط پزشک مشخص شود.

پزشک ممکن است برای افرادی که زانوی خود را جراحی کرده‌اند، استفاده مداوم از زانوبند را در چند هفته اول تجویز کند. برخی دیگر نیز بستن زانو بند در شب را توصیه می‌کنند. برای گروه دیگری هم، پوشیدن زانوبند هنگام ورزش یا فعالیت بدنی توصیه می‌شود.

برخی از پزشکان نیز انجام حرکات ورزشی و کششی را توصیه کرده و ثابت ماندن زانو به صورت مداوم را راهکار مناسبی نمی‌دانند.

 حتما در هنگام ورزش، از نحوه قرارگیری و پوشیدن درست این محصول مطمئن شوید. قرار گرفتن زانوبند در وضعیت نامناسب می‌تواند بیش از این‌که مفید باشد، موجب آسیب رسیدن به آن شود.

برای تهیه زانو بند به شما پیشنهاد می‌کنیم به سایت آدور مراجعه کنید.

یکی از فروشگاه‌های اینترنتی در حوزه فروش لوازم طبی آدور است. شما با وارد شدن به این وبسایت می‌توانید انواع محصولات طبی برای گردن، دست و پا را مشاهده کنید. تنوع محصولات در این وبسایت موجب شده تا افراد به راحتی بتوانند محصول مورد نظر خود را پیدا کنند. برخورداری از گواهینامه‌هایی همچون ISO 9001 و ISO 13485 نیز بیانگر کیفیت بالای محصولات طبی این برند است.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده و به شما در انتخاب محصول و استفاده از آن کمک کرده باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کمک کرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۳۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالانه بیش از ۱۵۰۰ قطعه پرنده وحشی در خراسان رضوی تیمار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی اله پور با بیان اینکه هر ساله تعدادی از جانوران وحشی در اثر فعالیت‌های انسانی و یا حوادث طبیعی آسیب می‌بینند، اظهار کرد: امکان نگهداری، درمان، آماده سازی و بازپروری گونه‌های با ارزش آسیب دیده جهت بازگرداندن به طبیعت یا انتقال به مراکز مجاز نگهداری حیوانات ضروری است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی با بیان اینکه سالانه بیش از هزار و ۵۰۰ قطعه پرنده وحشی در استان تیمار می‌شود، گفت: فاز یک ساخت تیمارگاه چند منظوره جهت تیمار و درمان گونه‌های جانوری از محل تأمین اعتبار طرح ملی حفاظت از تنوع زیستی و حیات وحش و اسناد خزانه در مجموع به میزان یک میلیارد و پانصد میلیون ریال تأمین و اجرا شد.

وی اظهار کرد: تکمیل و تجهیز اجرای این مرکز تیمار و نگهداری با کلیه تجهیزات و امکانات مورد نیاز از نظر فضاسازی در حال انجام است.

اله پور گفت: خریداری و استقرار یک باب کانکس جهت حضور دامپزشک و معاینات اولیه با توجه به اقدامات موفق سنوات قبل و تأمین برخی اقلام دامپزشکی از قبیل ست جراحی و کالبدگشایی، میز کالبدگشایی، جعبه‌های حمل گونه جانوری، انواع سرنگ بیهوشی و غیره از دیگر امکانات تأمین شده در این پروژه است.

کد خبر 6090170

دیگر خبرها

  • تاثیر ظروف یکبار مصرف بر محیط زیست
  • از سکته گوش چه می‌دانید؟
  • گیاه جوانی در طب سنتی هند
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا دندان‌درد غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا درد دندان غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • اظهارات تکان‌دهنده؛ بزرگان ما برای درمان سریع به اروپا می‌روند | چرا دنبال پزشک حزب‌الهی نیستید؟ | فیلم
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • سالانه بیش از ۱۵۰۰ قطعه پرنده وحشی در خراسان رضوی تیمار می‌شود
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد