Web Analytics Made Easy - Statcounter

داریوش  هرمزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص پیروزی شب گذشته تیم قشقایی شیراز مقابل بادران تهران اظهار داشت: این بازی به لحاظ اینکه یک تیم در معرض سقوط و تیم دیگر در آستانه صعود بود خیلی اهمیت داشت به همین خاطر طبیعی است که تنش‌هایی هم ایجاد شود و اعتراضاتی به نحوه داوری وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه ۲۴ ساعت قبل از بازی اشکان خورشیدی که داور این مسابقه بود عوض شد و شائبه‌هایی به وجود آمد اما خودم، همکارانم در کادر فنی و بازیکنان تیم تلاش کردیم شائبه‌ای نباشد. 

سرمربی تیم قشقایی در مورد تعویض داور مسابقه روز قبل از بازی تصریح کرد: نمی‌دانم چرا این تصمیم را گرفتند. مدیرعامل ما به شدت اعتراض کرد اما کمیته داوران اطمینان داد که مشکلی نیست فدراسیون به ما اعلام کرد صلاح در این بوده که خورشیدی داور مسابقه نباشد. البته ما به صداقت و پاکی کمیته داوران و فدراسیون ایمان داریم.

هرمزی با اشاره به اهمیت بازی مقابل بادران گفت: به جز بازی خوشه طلایی و آرمان گهر، دیشب ۱۴ تیم درگیر بازی ما بودند. در واقع چشم فوتبال کشور به بازی ما بود. چون پول و قدرتی نداریم فکرهای بدی در مورد ما می‌کردند اما دیشب با غیرت و شرافت بازی کردیم و پاکی و صداقت فوتبال را به نمایش گذاشتیم.

وی افزود:‌ می‌دنستیم بادران بازی مالکانه‌ای را انجام می‌دهد. این بازی نبرد دارا و ندار بود. ما تیمی بودیم که از لحاظ مالی و همچنین حمایت مسئولان ندار است اما بچه‌های ما غیرت داشتند و می‌دانستند که باید بجنگند. در طرف مقابل حریف ما دارا بود که بازیکنان بسیار قدرتمندی داشت اما در زمین با غیرت و تعصب جنگیدیم. توپ را به حریف دادیم و سعی کردیم لایه‌های دفاعی خودمان را مستحکم کنیم. روی ضدحمله‌ها موقعیت‌های خوبی هم داشتیم و می‌توانستیم در این بازی حتی با اختلاف ۳ یا ۴ گل برنده شویم. به عنوان مثال یک توپ به تیرک زدیم یا حدود دقیقه ۷۳ صاحب یک موقعیت تک به تک داشتیم که دروازه‌بان حریف بازیکن ما را با خطا متوقف کرد و توپ را گرفت که مستحق اخراج بود اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. ضمن اینکه ما در این بازی ۱۷ دقیقه ۱۰ نفره بودیم.

وی در مورد تأثیر برد قشقایی روی صدرنشینی تیم همشهری فجرسپاسی گفت: ما استقلال خوزستان، مس کرمان و شاهین بوشهر را متوقف کردیم و باعث شدیم تیم همشهری ما منفعت ببرد اما شک نکنید تبعیض‌هایی وجود دارد. در بازی دیشب فجرسپاسی وزیر سابق نفت به همراه نماینده شیراز در رختکن این تیم حاضر شدند اما چه کسی به رختکن تیم ما آمد؟ همین نشان دهنده مظلومیت ما است. ما هم جزئی از پازل نتیجه‌گیری فجرسپاسی هستیم و کل حرف‌مان این است که به همه نگاه یکسان شود. البته اصراری به آمدن کسی نداریم. دلمان‌ به ایل قشقایی و هواداران‌مان گرم است. آن‌ها برای‌مان بهترین سرمایه هستند. 

هرمزی در خصوص مشکل تمرین در ورزشگاه پارس شیراز عنوان کرد: مسئولین ورزشگاه پارس با ما مهربانی کردند و پیش از بازی مهم با بادران اجازه دادند دو جلسه در این زمین تمرین کنیم. از آن‌ها به خاطر همکاری پیش از این بازی تشکر می‌کنم و امیدوارم برای بازی‌های آینده نیز به ما کمک کنند.

سرمربی قشقایی با اشاره به ماجرای بازی گل‌ریحان و رایکا گفت: من به فدراسیون اعتراض دارم که چرا رأی بازی گل‌ریحان و رایکا اعلام نمی‌شود. به گفته فریبرز محمودزاده تبانی در این بازی مشخص بوده و پرونده این مسابقه هم در کمیته اخلاق و انضباطی باز است. از شهاب الدین عزیزی خادم می‌خواهم به این مسأله رسیدگی کند. او خودش در تلویزیون اعلام کرد آمده که حق را به حق‌دار برساند و پاکسازی کند، پس چه زمانی این اتفاق می‌افتد؟ چند هفته گذشته و حداقل می‌توانند بگویند این بازی مشکلی نداشته است. محمودزاده در تلویزیون اعلام کرد که ناظرین ما زد و بند در این بازی را تأیید کردند. نمی‌دانم تا چه زمانی می‌خواهیم با فساد در فوتبال راه بیاییم؟ از یک جایی باید این مبارزه شروع شود.

سرمربی تیم قشقایی در مورد بازی مهم هفته بعدی مقابل چوکای تالش گفت: این بازی برای هر دو تیم بسیار حساس است. ما در بازی دیشب امین هاشمی گلزن‌ترین بازیکن خودمان و گلزن‌ترین مدافع لیگ یک را نداشتیم. شب قبل از بازی اعلام کردند او محروم است اما برای بازی مقابل چوکا تیم را تمام و کمال در اختیار داریم. حتی مساوی در این بازی باعث می‌شود بازی آخرمان تشریفاتی و بقای ما در لیگ آزادگان قطعی باشد. تنها خواهشم از فدراسیون این است که ناظر قوی و تیم داوری شجاع برای این بازی اعزام کنند.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بازی ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۳۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم از برتری تیمش مقابل پرسپولیس ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش مشرق، سیدمجتبی حسینی بعد از برتری تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی بسیار خوب و جذابی از آب درآمد. چیزی که خیلی ما را خوشحال کرده، فقط بحث صعود تیم‌مان نیست، چون در جام حذفی تا وقتی قهرمان نشوید سودی برای‌تان ندارد. دو چیز خیلی ما را خوشحال کرده است، اول شکل بازی تیم‌مان است که خیلی شکیل بازی می‌کند و بازیکنان سعی می‌کنند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند. دوم هم خوشحالی هواداران و مردم خوب اراک است.

وی افزود: هر دو تیم فوتبال خوبی بازی کردند. ما روی دو غافلگیری دو گل خوردیم، اما به بچه‌ها ایمان داشتیم. علی‌رغم اینکه دو بازی قبلی را در لیگ باخته بودیم می‌دانستیم یک جا این داستان قطع می‌شود که خدا را شکر آنجا این بازی بود. بچه توانستند با یک نیمه دوم خوب و مسلط بازی را برگردانند. در وقت اضافه دوباره عقب افتادیم که بچه‌ها باز هم توانستند بازی خوبی ارائه کنند. خدا را شکر از این مرحله و از این حریف سرسخت عبور کردیم. بچه‌های ما باید بدانند مسئله اصلی ما الان لیگ است. در حذفی ما به هشت تیم رفتیم و اتفاق خاصی نیفتاده است، اتفاق خاص این است که تیم ما خوب فوتبال بازی می‌کند و هواداران خوشحال هستند. من هم جا دارد از هواداران خوب آلومینیوم تشکر کنم و این برد را به همه مردم اراک و کارگران خوب آلومینیوم تبریک می‌گویم.

سرمربی آلومینیوم اراک درباره دو بار عقب افتادن تیمش و بازگشت به بازی و اینکه چطور این جو را در تیم تحت هدایت خود ایجاد کرده است، گفت: ما به این کاری که شده است و بچه‌های‌مان ایمان داریم. ما در نیم‌فصل دوم نسبت به نیم‌فصل اول امتیاز کمتری جمع کردیم، اما نوع فوتبال‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر بوده است. متأسفانه روی اتفاقات در نیم‌فصل دوم چهار پنج گل در وقت‌های اضافه خوردیم. من می‌دانستم کار خوب یک روز جواب می‌دهد. امیدوارم این بازی یک شروع برای فوتبال اراک باشد تا هم خوب بازی کند و هم نتیجه بگیرد. بچه‌ها باید به این بلوغ برسند که ما الان فقط به هشت تیم برسیم و اگر خدای نا کرده بازی بعد ببازیم همه چیز زود فراموش می‌شود. این قضیه حذفی را باید کنار بگذاریم و تمام فکر و ذکرمان لیگ باشد و جایگاه‌مان را بهتر کنیم.

مجتبی حسینی در مورد اینکه آیا صحبتی با هواداران تیمش دارد، توضیح داد: هواداران ما همیشه سعی کردند انرژی بدهند. استقلال و پرسپولیس همیشه در شهرستان‌ها طرفداران خودشان را دارند، اما جو استادیوم خیلی خوب بود. خوشحالم بازی هیجان‌انگیزی شد. خوشحالم مردم از این قضیه لذت بردند و در نهایت ما برنده شدیم.

وی راجع بع محرومیت هواداران بانوان از حضور در این بازی گفت: ان‌شاءالله ما بتوانیم مقررات را رعایت کنیم. حضور بانوان اتفاق خوبی بود. امیدوارم کسی دیگر وارد حاشیه نشود و همه بانوان و آقایان از فوتبال لذت ببرند و یک تفریح خوب را داشته باشند.

سرمربی آلومینیوم در پایان یادآور شد: مدل فوتبال ما تغییر کرده و خوب شده است. نیمه دوم بازی با استقلال هم بازی دست ما بود. به هر حال در فوتبال اتفاقات هم هست، شاید ضربه سر دقیقه آخر جبیره در آن بازی گل می‌شد ما کامبک زده بودیم، اما در آن بازی اتفاق نیفتاد و در این بازی اتفاق افتاد.

دیگر خبرها

  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • طلسم پرسپولیس بعد از ۸ سال شکسته شد!
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد