Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@00:53:09 GMT

محمدي گلپايگاني: 28 خرداد قطعا يوم الله بود

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۴۳۵۹۶

خبرگزاری آریا- رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: 28 خرداد 1400 قطعا یوم الله بود و مردم ما با همه سختی‌ها و گرفتاری هایشان به ندای ملکوتی مقام معظم رهبری پاسخ مثبت دادند.
به گزارش آریا، حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی در مراسم تکریم و معارفه رئیس قوه قضاییه بعد از قرائت حکم مقام معظم رهبری در انتصاب حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای و با تجلیل از مجری برنامه که ابتدای برنامه را با ذکر حضرت فاطمه زهرا (س) آغاز کرد به حدیثی از امام جعفر صادق (ع) در شان حضرت زهرا (س) اشاره کرد و افزود: قطعا برکات و دعای خیر آن بزرگوار و عنایات شان شامل حال ما خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه به ماه خرداد اشاره کرد و گفت: ماه پربرکتی را پشت سر گذاشتیم و قطعا 28 خرداد از ایام الله بود و قاطبه زن و مرد با همه سختی‌ها و گرفتاری‌های شان که همه به آن معترفند به ندای ملکوتی مقام معظم رهبری پاسخ مثبت دادند و همه شاهد صف‌های طولانی 28 خرداد بودیم.
رییس دفتر مقام معظم رهبری افزود: این افتخار در شرایطی ایجاد شد که دشمنان ریز و درشت چه غربی‌ها و چه غیر غربی‌ها تبلیغات مسمومی را در رسانه‌ها و فضای مجازی داشتند و افراد بدبخت فراری بی سرو سامان که ریزه خوار دشمنان هستند هم تبلیغات کردند تا مردم رای ندهند و برخی‌ها هم در داخل حرف‌هایی زدند که کوچک‌ترین اثری در مردم نداشت و به فرموده حضرت آقا در این انتخابات همه و حتی دشمنان حیرت کردند.
وی گفت: من این پیروزی بزرگ را به مقام معظم رهبری و مردم و همه دست اندرکاران انتخابات تبریک می‌گویم چرا که این انتخابات در فضایی امن و با آرامش کامل برگزار شد و مردم به هر کسی که خواستند رای دادند.
رییس دفتر مقام معظم رهبری گفت: حضرت آیت الله رییسی بیشترین رای را آورد و شخصیت ایشان برای همه روشن است و برای ایشان همین افتخار بس که حضرت آقا در حکم انتصاب آقای اژه‌ای کلمه افختار آمیز را درباره آقای رئیسی به کار بردند و از اقدامات پایدارشان تجلیل کردند.
وی افزود: در همین مدت کوتاهی که ایشان در قوه قضاییه بود تحولی در این دستگاه ایجاد شد و مردم امیدوار شدند و کارگرانی که در کارخانه‌ها بیکار شده بودند با سفر‌های پی در پی ایشان امیدوار شدند.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: ایشان کارنامه بسیار درخشانی در امر قضا داشت و از ابتدای کار در امر قضا مشغول بود و مرحله به مرحله پله‌ها را طی کرد تا این که رییس قوه قضاییه شد و خوش درخشید و مطمئنم که در زمان تصدی ایشان با خواست خدا و عنایت اهل بیت (ع) و به ویژه حضرت ولیعصر (عج) مشکلات رفع خواهد شد و ما هم برای موفقیت ایشان دعا می‌کنیم.
قاطعیت و ساده زیستی دو ویژگی آقای محسنی اژه‌ای
رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: قاطعیت و ساده زیستی دو ویژگی مهم حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای است که قطعا همه مسئولان امروز نیازمند این دو ویژگی هستند.
حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی در مراسم تکریم و معارفه روسای قوه قضاییه افزود: درباره آقای محسنی اژه‌ای هر چیزی بگویم زیره به کرمان بردن است و ایشان طلبگی را از 16 سالگی در قم شروع کرد و توسط شهید بزرگوار آیت الله قدوسی جذب به کار شد و تمامی این مراحل را مانند آن بزرگوار پله به پله طی کرد و در همه مسئولیت‌های شان از جمله وزارت اطلاعات، دادستانی کل کشور و دیگر سمت‌ها موفق بوده است.
وی گفت: قاطعیت یکی از ویژگی‌های آقای محسنی اژه‌ای است که امروز نیازمند این امر هستیم و اگر برخوردی می‌کرد و به یقین می‌رسید چشم شان بر افراد متخلف می‌بست.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: روزی در دفتر مقام معظم رهبری بودیم که آقایی تخلف کرده بود و نزد ما آمد و آقای محسنی اژه‌ای هم حضور یافت و بعد که آن آقا رفت آقای اژه‌ای گفت اگر ملاحظه شما نبود برخورد تندی با او می‌کردم.
وی گفت: ملاحظه کاری و تحت فشار قرار گرفتن و تحت تاثیر توصیه این و آن بودن مشکلات ما را زیاد کرده است و باید با فساد برخورد قاطع داشت.
رییس دفتر مقام معظم رهبری ساده زیستی را ویژگی دوم آقای محسنی اژه‌ای خواند و افزود: من با ایشان افتخار همسایگی را دارم و با همه مسئولیت‌های سنگینی که داشت زندگی شان ساده بوده و این ویژگی باید مورد توجه همه مسئولان باشد.
حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی با اشاره به اینکه همه مسئولان یادشان نرود که ما قبل از انقلاب چه مشکلاتی داشتیم، به توهین شاه در مدرسه فیضیه به روحانیت اشاره کرد و گفت: آن روز شاهد بودم که طلبه‌ای را از طبقه دوم پرتاب می‌کردند و وقتی امام آمدند زار زار گریه کردند و ما الان یادمان نرود که چه روز‌هایی را دیده ایم و این نعمت نظام مقدس جمهوری اسلامی را باید با چنگ و دندان حفظ کنیم که زمینه ساز ظهور حضرت ولیعصر (عج) باشیم.
وی گفت: ایشان فردی ساده زیست است و در محلی که با ایشان همسایه ایم با این که مسئولیت‌های متفاوتی داشت در مسجد محل حضور پیدا و به امام جماعت اقتدا می‌کرد.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی افزود: امیدوارم ایشان در ادامه کارشان به توصیه‌های مقام معظم رهبری در حکم انتصاب شان توجه بیشتری کند و قطعا من آینده خوبی را برای قوه قضاییه در زمان تصدی ایشان انتظار دارم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت المسلمین محمدی گلپایگانی حجت الاسلام و المسلمین آقای محسنی اژه ای 28 خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۳۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار پلیس ایالات متحده با اساتید و دانشجویان ماهیت دروغین دموکراسی غرب را افشا کرد

ایسنا/ایلام مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام گفت: رفتار خشن دولت آمریکا در سرکوب اساتید و دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی ماهیت دروغین لیبرال دموکراسی غربی را افشا کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدرضا حسینی‌نیا در تجمع جامعه دانشگاهی دانشگاه ایلام در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی در اعتراض به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین با اشاره به عملیات غرور آفرین «وعده صادق» که توسط دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام گرفت، اظهار کرد: این عملیات به افسانه شکست‌ناپذیری ارتش رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیستی پایان داد.

وی وحشی‌گری و رفتار خارج از عرف پلیس ایالات متحده در سرکوب اساتید و دانشجویان آزادی‌خواه و معترض به جنایات رژیم صهیونیستی را نشانه اضمحلال حکومت ایالات متحده آمریکا دانست و گفت: در سال ۱۴۰۱ دولت آمریکا به همراه دیگر کشورهای غربی توطئه‌ای پیچیده را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی طراحی کردند، اما امروز به فضل الهی ایران اسلامی در آرامش و امنیت است، اما خود آمریکا با بحران روبروست.

مسئول دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام، با اشاره به آیه ۵۶ سوره مائده: «وَ مَن یَتَوَلَّ اللَّهَ وَرَسولَهُ وَالَّذینَ آمَنوا فَإِنَّ حِزبَ اللَّهِ هُمُ الغالِبونَ»، و وعده صادق خداوند در پیروزی جبهه حق، یادآور شد: مقام معظم رهبری در سال ۱۳۷۶ در دیدار با «دانیل اورتگا»  رئیس جمهور وقت کشور نیکاراگوئه بحث افول قدرت جهانی ایالات متحده آمریکا را مطرح کردند، که حوادث جهانی و داخلی کشور آمریکا، به خوبی نمایانگر این واقعیت است.

  حسینی‌نیا، افزود: همچنین صاحب نظران مطرحی، همچون: «ساموئل هانتینگتون»، «فرانسیس فوکویاما» و «نوام چامسکی» به صراحت در نوشته‌های خود موضوع افول قدرت آمریکا را مطرح کرده‌اند.

مسئول دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام با بیان اینکه رفتار خشن دولت آمریکا در سرکوب اساتید و دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی ماهیت دروغین لیبرال دموکراسی غربی را افشا کرد، تصریح کرد: رژیم کودک کش و گرگ صفت اسرائیل دهها هزار انسان بی‌گناه را در غزه به خاک و خون کشیده است، اما آمریکا و متحدانش با تمام توان از این رژیم جعلی حمایت می‌کنند، که این موضوع نشانه پوشالی بودن شعار حقوق بشر و آزادی مورد تأکید این کشورهاست.

در ادامه شرکت‌کنندگان در این تجمع با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل»، سرکوب دانشگاهیان مدافع مردم مظلوم فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا را محکوم کردند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • رفتار پلیس ایالات متحده با اساتید و دانشجویان ماهیت دروغین دموکراسی غرب را افشا کرد
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باعث ریشه کن شدن فساد است
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید