Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@13:09:11 GMT

۷ هزار ورزشکار سازمان یافته در سلماس فعال هستند

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۴۳۶۵۲

۷ هزار ورزشکار سازمان یافته در سلماس فعال هستند

مظاهر پور اسماعیل روز دوشنبه در نشست بررسی مسائل ورزش سلماس با اشاره به اینکه بیشترین آسیب در زمان کرونا متوجه ورزش شده است، افزود: این شهرستان دارای ۳۰ باشگاه ورزشی است که نظارت و بازرسی برای رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت مستمر انجام می شود.

وی بیان کرد: در خصوص فعالیت سالن های ورزشی دولتی برای رعایت پروتکل های بهداشتی نیز نظارت کامل داریم و سالن ها و اماکن ورزشی که مجوز فعالیت دارند مثل ورزش های رزمی ، بدنسازی ، تکواندو و تنیس به طور مستمر مورد بازرسی  قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: در بازرسی ها تذکرات و راهنمایی های لازم در خصوص رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری و زمان بندی ورود ورزشکاران با تعداد محدود جهت حفظ ایمنی و سلامت و همچنین رعایت نرخ نامه و بیمه ورزشی ورزشکاران در باشگاهها داده شده است.

رییس اداره ورزش و جوانان سلماس ادامه داد: در این شهرستان با توجه به بازرسی های پی در پی و نظارت های مداوم و همچنین همکاری و همیاری مدیران باشگاه ها در رعایت اصول بهداشتی و نکات ایمنی کنترل خوبی در زمینه مقابله با بیماری کرونا در ورزش در این شهرستان صورت گرفته است.

پوراسماعیل با قدردانی از مسوولان باشگاه ها و ورزشکارانی که در جهت مقابله با کرونا با دستگاه ورزش و جوانان همکاری دارند، بیان کرد: از همه مردم می خواهیم همچنان با رعایت پروتکل ها واصول بهداشتی تعریف شده  در راستای پیشگیری از شیوع کرونا  تلاش کنند.

وی گفت: احداث خوابگاه ورزشی در این شهرستان با پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصد از مهم‌ترین اقدامات برای توسعه و پیشرفت ورزش شهرستان است و با تکمیل آن می‌توان اردوها و رقابت تیم‌های مهم ورزشی کشور را نیز میزبانی کرد.

وی با بیان اینکه شهرستان سلماس ۲۸ هیات ورزشی دارد که از این تعداد ۱۸ هیات فعال هستند، افزود: هیات های ورزشی سلماس  از لحاظ اعتبارات لازم با کمبود مواجه هستند و امیدواریم مسئولان ورزشی استان در این زمینه پیگیری لازم را داشته باشند.

به گزارش ایرنا، شهرستان سلماس با بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت، از مرکز استان ۸۵ کیلومتر فاصله دارد.

برچسب‌ها فدراسیون های ورزشی آذربایجان غربی سلماس محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون های ورزشی آذربایجان غربی سلماس فدراسیون های ورزشی آذربایجان غربی سلماس محدودیت های کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۳۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، آئین نکوداشت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و روز قشر بسیج ورزشکاران در زورخانه مرحوم عمادی ساری برگزار شد.

 در این آیین از خانواده شهدای ورزشکار، مهرادعلی بابایی و علی معلم کلایی، تجلیل و همچنین شهید شاخص ورزشکار سال ۱۴۰۳ کشور شهید سعید شبان گورچین قلعه ،معرفی و از تمثال این شهید رونمایی شد.

همچنین با حضور حجت الاسلام یاسر طاهری، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، عباد دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان ساری، غفارپور مسئول بسیج ورزشکاران مازندران، طورسوادکوهی و باقری روسای هیات زورخانه‌ای و کبدی استان و ساری، شریفی عضو شورای شهر ساری، نادری مسئول کانون بسیج ورزشکاران و روسای هیات‌های ورزشی ساری و قهرمانان ، از پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان مروجان فرهنگ و منش پهلوانی تجلیل شد.

 

دیگر خبرها

  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین