Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند روز مانده به برگزاری نشست بین المللی صلح سوریه (آستانه)، نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه اعلام کرد که قصد حضور در این نشست را دارد.

به گزارش برنا از پایگاه اطلاع رسانی «اثیر» سوریه امروز (دوشنبه) نوشت:  چند روز قبل از نشست آستانه که قرار است در روزهای ۷ و ۸ جولای (چهارشنبه و پنجشنبه ۱۶ و ۱۷ تیر) برگزار شود، «گیر پدرسون»  نماینده سازمان ملل در امور سوریه تمایل خود را برای شرکت در این نشست اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این رسانه سوری به نقل از یک منبع مطلع در دفتر مطبوعاتی وزارت امور خارجه قزاقستان اضافه کرد که «پدرسون» تاکید کرده که در نشست یاد شده شرکت می‌کند.  

این منبع خاطرنشان کرد که شهر نور سلطان در روزهای ۷ و ۸ ژوئیه میزبان شانزدهمین اجلاس بین المللی آستانه در مورد سوریه خواهد بود.  

قرار است در این نشست هیات‌های کشورهای ضامن (ایران، روسیه و ترکیه) ، نمایندگان سوریه و مخالفان آن شرکت کنند و نمایندگان سازمان ملل، اردن، لبنان و عراق به عنوان ناظر در این نشست شرکت خواهند کرد.  

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی اثیر، شرکت کنندگان در این نشست درباره اوضاع سوریه از جمله کمک‌های بشردوستانه بین المللی به این کشور، چشم‌انداز از سرگیری کار کمیته قانون اساسی سوریه در ژنو و انجام اقدامات لازم برای ایجاد اعتماد متقابل از جمله تبادل زندانیان و آزادی گروگان‌ها گفت و گو خواهند کرد.  

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا سوریه سازمان ملل رسانه وزارت امور خارجه روسیه لبنان عراق قانون اساسی سازمان ملل صلح سوریه نشست بین المللی صلح سوریه سازمان ملل بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۴۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلگرام تحت نظارت بلژیک

ایتنا - مقامات بلژیک برای عمل به مقررات جدید اتحادیه اروپا درباره رصد محتوای پلتفرم‌ها، بر اپلیکیشن شبکه اجتماعی تلگرام نظارت خواهند کرد.
سخنگوی نهاد مخابراتی بلژیک (BIPT) به پولیتیکو اعلام کرد تلگرام که در دوبی مستقر است، یک شرکت مستقر در بروکسل را به عنوان نماینده قانونی خود در اتحادیه اروپا معرفی کرده است. این خبر نخستین بار توسط نشریه بلژیکی «دی استاندارد» منتشر شد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، پلتفرم‌هایی که در اروپا فعالیت می‌کنند، ملزم هستند تحت قانون خدمات دیجیتال و مقررات جدید نظارت بر محتوا، یک نماینده بومی را منصوب کنند.

تلگرام که توسط پاول دوروف، کارآفرین روسی تاسیس شد، برای قابلیت‌های حریم خصوصی خود، محبوبیت یافت اما در سال‌های اخیر به بستر محبوب برای تئوری‌های توطئه، گروه‌های تبهکار سایبری و افراط گرایان تبدیل شد. این پلتفرم بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر ماهانه فعال در سطح جهان دارد.

در حالی که بزرگترین شرکت‌های فناوری دنیا تحت نظارت کمیسیون اروپا قرار دارند و تحت قانون خدمات دیجیتال، مشمول مقررات سخت گیرانه‌ای قرار می‌گیرند، پلتفرم‌های کوچک‌تر در کشوری که نماینده حقوقی دارند، تحت نظارت رگولاتورهای ملی قرار دارند.

تلگرام، شرکت نماینده خدمات دیجیتال اروپایی (EDSR) را که در بروکسل مستقر است، به عنوان نماینده خود معرفی کرده است.

بر اساس گزارش پولیتیکو، رگولاتور بلژیک به عنوان هماهنگ کننده خدمات دیجیتال، تلگرام را تحت نظارت خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • تلگرام تحت نظارت بلژیک
  • نشست خبری گروسی و رئیس سازمان انرژی اتمی آغار شد
  • تحویل گواهینامه های بین المللی به ذوب آهن اصفهان
  • دست پر ایران در سازمان همکاری اسلامی/ نشست دو روزه سازمان همکاری‌های اسلامی در گامبیا روز گذشته پایان یافت
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطا می‌شود
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطاء می‌شود
  • نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • حضور ۱۱۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش ایران
  • شرکت هیئت طالبان در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه