Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتشار تصویری از جو بایدن رئیس جمهور آمریکا که در آن مقابل «ریوکا راویتز» مدیر دفتر رووین ریولین رئیس رژیم صهیونیستی زانو زده بود، شبکه های اجتماعی این کشور را درنوردیده و "عکس هفته" نام گرفته است.

به گزارش برنا به نقل از العالم، به گفته رسانه های اسرائیلی، ریولین روز دوشنبه هفته گذشته طی دیداری که در کاخ سفید با بایدن داشته، به او گفت راویتز که از طایفه تندروی یهودی «حریدیم» است، مادر ۱۲ فرزند است و بایدن تنها به خاطر احترام به او تعظیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی مدعی شدند که این حرکت بایدن ناشی از اخلاق خاص و نوع رفتار او با زنان است و ربطی به اسرائیلی بودن راویتز ندارد و تحت تاثیر سلطه صهیونیزم بر آمریکا نیست.

روشن است که این توجیه قابل قبول نیست، چرا که بایدن تکنون این حرکت را در مقابل هیچ زن دیگری انجام نداده است. علاوه بر آن، راویتز یک زن معمولی نیست تا بایدن بخاطر نقش مادر بودنش در مقابل او زانو بزند. او حتی یک مسئول اسرائیلی ساده هم نیست، بلکه صهیونیستی تندرو با پستی حساس در رژیم اشغالگر است که اگر اینطور نبود، رئیس این رژیم او را با خود به کاخ سفید نمی برد.

شایان ذکر است که به دنیا آوردن 12 فرزند در فرهنگ غرب و آمریکا به هیچ وجه امر قابل احترامی نیست و شاهد این امر، تمسخر زنان غزه توسط آمریکایی ها است که بخاطر به دنیا آوردن تعداد زیادی فرزند، این زنان را واپس‌گرا می دانند.

نکته دیگر این است که عکس مذکور بایدن در فضای مجازی آمریکا تحسین بسیار را برانگیخت بطوری‌که عنوان "عکس هفته" به آن تعلق گرفت و هیچ احساسی در شهروند آمریکایی ایجاد نکرد که رئیس جمهور خود را زانو زده در مقابل مسئول "دولت" دیگری می دید، آن هم دولتی که هفتاد سال است زنان، کودکان و مردان را با خونسردی می کشد. این مسئله نشان دهنده حجم شستشوی مغزی است که شهروند آمریکایی و غربی تحت تاثیر رسانه های صهیونیستی جهان بدان دچار شده است.

علاوه بر آن، "مسئول اسرائیلی" مذکور متعلق به طایفه ای تندرو در رژیم صهیونیستی است، رژیمی که چندی پیش در مقابل چشم و گوش جهانیان دست به جنایات بی رحمانه ای علیه فلسطینیان زد.

در آخر باید گفت که حرکت بایدن در مقابل مسئول زن اسرائیلی بخاطر احترام به زن و مادر نبوده، بلکه مهر تاییدی بر صهونیسم زدگی بایدن بود که روز و شب به صهیونیست بودن خود اعتراف کرده و بیان داشته که اگر "اسرائیل" نبود، خودمان آن را ایجاد می کردیم.

امر دیگری که اقدام بایدن بر آن صحه می گذارد، کنترل و حکمرانی عمیق صهیونیسم بر آمریکایی ها است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا رسانه کاخ سفید اخلاق زنان غزه فضای مجازی شهروند رئیس جمهور کودکان مردان جهان رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی آمریکا جوبایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۴۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جملات خبرساز مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن! / چرا در دانشگاه تک تیرانداز مستقر می‌کنید! + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # جو بایدن ، آمریکا سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • دومین روز از مذاکرات آتش‌بس در غزه بی‌نتیجه پایان یافت
  • افشاگری مقام صهیونیست: «نتانیاهو» به دنبال آتش‌بس در غزه نیست
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • جملات خبرساز مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن! / چرا در دانشگاه تک تیرانداز مستقر می‌کنید! + ویدئو
  • (ویدیو) مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن!
  • ببینید | جملات خبرساز مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجوها را نزنید آقای بایدن!
  • اعلام حمایت کارمندان دولت بایدن از خیزش دانشجویان حامی فلسطین
  • اعلام پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیقی و اخراجی آمریکا، حرکتی هوشمندانه و انقلابی است
  • وزیر دارایی نتانیاهو خواستار برکناری دو مقام اسرائیلی