Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت‌نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ناپیوسته مهرماه ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی تا ۲۲ تیرماه ادامه دارد.   براساس اطلاعیه روز دوشنبه دانشگاه آزاد، ثبت نام و انتخاب رشته برای آن دسته از رشته های تحصیلی این دانشگاه که در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیم سال اول پذیرش آنها به صورت صرفاً براساس سوابق تحصیلی است تا روز سه شنبه ۲۲ تیر ماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  طبق این اطلاعیه، داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی   www.azmoon.org  ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی، در صورت تمایل و داشتن شرایط با  تهیه کارت اعتباری نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.   به گزارش ایرنا، ثبت‌نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی دوره کارشناسی ناپیوسته مهرماه دانشگاه آزاد از ۱۰ تیرماه آغاز شده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ثبت نام و انتخاب رشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۴۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها

دانشگاه پیام نور اعلام کرد: دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد این دانشگاه از امروز می‌توانند محل آزمون پایان ترم خود را تغییر دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دانشگاه پیام نور در اطلاعیه‌ای از زمان تغییر محل آزمون مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد.

براین اساس، دانشجویان می‌توانند با پرداخت شهریه از ۸ تا ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از طریق سامانه گلستان به نشانی ؛ Reg.pnu.ac.ir نسبت به تغییر محل آزمون خود اقدام کنند.

کد خبر 748343

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • امشب آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری، امروز به پایان می رسد
  • پذیرش کمتر از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های لرستان
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته های کنکور آغاز شد
  • آغاز ماراتن پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور آغاز شد